ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Կլիմայական արկղիկ» մրցույթում ՀՀ դպրոցականը ճանաչվել է հաղթող

Մայիսի 6, 2019
Պաշտոնական

2017թ․սեպտեմբերից ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի հայաստանյան գրասենյակն իրականացնում է «Կլիմայի փոփոխության վերաբերյալ կրթության և իրազեկվածության բարձրացման կլիմայական արկղիկ» ծրագիրը, որը տարածաշրջանային նախաձեռնության մաս է և ֆինանսավորվում է Ռուսաստանի Դաշնություն-ՄԱԶԾ Խնամառու հիմնադրամի ու համաֆինանսավորվում ՄԱԶԾ-ի կողմից։ Ծրագիրն իրականացվում է ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության հետ համատեղ և նպատակ ունի կլիմայի փոփոխության ազդեցությունների վերաբերյալ կրթել և իրազեկել միջին տարիքի դպրոցականներին՝ թարգմանելով և տեղայնացնելով կլիմայի փոփոխության նորարարական և ինտերակտիվ ուսումնական գործիքը՝ կլիմայական արկղիկը։

Ղազախստանի Ալմաթի քաղաքում ծրագրի շրջանակներում կայացել է միջազգային մրցույթ, որին մասնակցում էին ծրագրում ընդգրկված 9 պետություններ, այդ թվում՝ Հայաստանը: Հայաստանի Հանրապետությունը ներկայացնում էին ազգային ժյուրիի կողմից ընտրված 3 հաղթող նախագիծ՝ Երևանի թիվ 198 ավագ դպրոցի աշակերտուհի Դոնարա Ֆարսյանը և ուսուցիչ Խաչիկ Թորոսյանը, Արարատի մարզի Ջրաշենի միջնակարգ դպրոցի աշակերտ Ալեքսան Խաչիկյանը և ուսուցչուհի Ինեսա Սահակյանը և «Փոքրիկ Իշխան» կրթահամալիրի սան Դավիթ Նավասարդյանը և ուսուցչուհի Ռուզաննա Սիմոնյանը: Նախագծերը ներկայացվել են 2 անվանակարգերում՝ «Կլիմայական փոփոխություն և ջրային ռեսուրսներ» և «Նվազեցնելով ածխածնի հետքը» թեմաներով։ ՀՀ աշակերտները հաջողությամբ ներկայացրել են իրենց նախագծերը, իսկ Արարատի մարզի Ջրաշենի միջնակարգ դպրոցի աշակերտ Ալեքսան Խաչիկյանը «Նվազեցնելով ածխածնի հետքը» անվանակարգում գրավել է առաջին տեղը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Արդյո՞ք խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…