Հետաքրքիր նախաձեռնությամբ են հանդես եկել Նոյեմբերյան համայնքում արդեն երկու տարի ակտիվ գործունեություն ծավալող ԻՄՓԱՔԹ ակումբը: Ակումբը, որի անդամ են Դովեղ և Նոյեմբերյան համայնքների մոտ 17 երեխա, ամեն տարի իրականացնում է երկու համայնքային ծրագիր, որը հնարավորություն է տալիս առաջին հերթին երեխաներին գործնականում կիրառելու իրենց գիտելիքներն ու կարողությունները: Իսկ տարվա ընթացքում այդ…
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ առաջին «ա» դասարանի «Հրաժեշտ այբբենարանին» խորագիրը կրող միջոցառումը։ Փոքրիկների շուրթերից հնչեցին երախտիքի խոսքեր՝ ուղղված իրենց սիրելի առաջին դասագրքին, որով սերտել են մեսրոպյան այբուբենը։ Միջոցառման ավարտին իրենց շնորհավորական և շնորհակալական խոսքը ուղղեցին փոքրիկներին տնօրեն՝ Է. Մուրադյանը, դասվար՝ Կ. Սարգսյանը և ծնողները։
Օրը հիշարժան դարձնելու…
Մայիսի 22-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում պատմության ուսուցչուհի Արմինե Մկրտչյանի կողմից կազմակերպվեց մայիսյան հերոսամարտերի 100-ամյակին նվիրված մրցույթ վիկտորինա: Մրցույթին մասնակցում էին դպրոցի երեք 7-րդ դասարանների սովորողները: Թիմերը կրում էին «Բաշ Ապարան», «Սարդարապատ», «Ղարաքիլիսա» անունները:
Մրցույթ վիկտորինան ուղեկցվեց տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառմամբ: Էկրանին գրված 1-15 թվերի ներքո ընդգրկված…
«Հայկական կրթական միջավայր» պորտալն ու հիմնական ենթակայքերը («Հայկական կրթական ֆորում», «Պաշարների շտեմարան», «Ուսուցման ինտերակտիվ տեխնոլոգիաներ» կայքերը, «Հեռավար ուսուցում» համակարգը) 2018 թվականի մայիս ամսին ունեցել են ավելի քան 808,295 էջի դիտում և շուրջ 55,851 այցելու: Յուրաքանչյուր այցելության միջին տևողությունը եղել է 7.69 րոպե:
Բացի Հայաստանից կայքն ունեցել է այցելուներ նաև…
Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի 5ա դասարանը դասղեկ՝ Մ. Ստեփանյանի նախաձեռնությամբ, կազմակերպել էր «Մայիսյան Զարթոնք» խորագրով միջոցառումը։
Արևի տեսքով մեր եռագույն դրոշը անմիջապես գրավում է դահլիճ մտնողի ուշադրությունը։ Բազմագույն թիթեռնիկների թեթև ճախրանքով եռագույնը կարծես շողում է երկնքի արևաշող ու արևաբույր անհունում և վառվող ջահի նման՝ տոգորված մայիսյան շնչով, ուղեկցում հայ ժողովրդին…
Մայիսի 26-ին Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանի ուսանողները Հայաստանի Հանրապետության և Մայիսյան հերոսամարտերի 100-ամյակին նվիրված միջոցառումների շրջանակներում այցելեցին Սառնաղբյուր համայնք։ Այցի նպատակն էր ծանոթանալ Սոգյութլիի հերոսամարտի պատմությանը, ուսումնասիրել գոյամարտի մանրամասները, տեղանքը, լսել հերոսամարտի մասնակիցների ժառանգների հաղորդած տեղեկությունները, արժևորել հերոսամարտի պատմական դասերը՝ հետագա հաղթանակների կերտման գործում։
Օրը տոնական էր։ Ուսանողներն…
Մայիսի 27-ին Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանի առաջին կուրսեցիները ճանաչողական այց կատարեցին Արթիկի տարածաշրջանի Սպանդարյան համայնքի տարածքում գտնվող «Կուլիանի» պատմաերկրագիտական թանգարան։ Այն նպատակ ուներ առաջին կուրսի ուսանողների մոտ ամրապնդել Ք.Ա. 9-րդ դարում Հայկական լեռնաշխարհում տեղի ունեցած պատմական իրադարձությունների մասին գիտելիքները։
Ուսանողները ծանոթացան դեռևս հնագույն ժամանակներից գյուղում պահպանված վաղ բրոնզի,…
«Առաջիկայում ուզում եմ հանդիպում ունենալ «Այբ» դպրոցի աշակերտների և «Արարատյան բակալավրիատ» կրթական ծրագրի շրջանակում վերապատրաստում անցած ուսուցիչների հետ»,- հայտարարել է ԿԳ նախարար Արայիկ Հարությունյանը, պատասխանելով Չեխիայում գործող «Օրեր» ամսագրի խմբագիր Հակոբ Ասատրյանի հարցին: Նախարարը հստակեցրել է, որ խնդիրը ոչ թե «Այբ» դպրոցի գործունեությանն է վերաբերում, այլ «Արարարատյան բակալավրիատ» կրթության գերազանցության…
2018թ. մայիսի 11-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի 3 յոթերորդ դասարանները ( ուսուցիչներ Լ. Շեկոյան և Ջ. Եգանյան) անցկացրին համադպրոցական սպորտլանդիա:
Սովորողները, մեծ սեր ունենալով սպորտի նկատմամբ, շատ լավ էին նախապատրաստվել սպորլանդիային: Սկզբում թիմերը ողջունեցին իրար, հնչեցրին թիմերի կարգախոսները, միմյանց ցանկացան արդար և հաջող մրցակցություն:
Բացման արարողությանը…
Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 դպրոցի` Մայիսյան հերոսամարտերին նվիրված միջոցառումների շարքը եզրափակվեց 7-րդ «բ» դասարանցիների անակնկալով /դասղեկ Համասփյուռ Խաչատրյան/: Նրանք բեմադրել էին հատված «Արա Գեղեցիկ և Շամիրամ» դիցապատմական ողբերգությունից:
Հայով լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Հ. Խաչատրյանին, որպես բանիմաց ու հայրենասեր ճանաչում էինք, սակայան նրա ռեժիսորական հմտություններն անակնկալ էին բոլորիս…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Արդյո՞ք խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ