ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

Նախարար Արայիկ Հարությունյանն ընդունել է ֆրանսիական THALES Group ընկերության պատվիրակությանը

Սեպտեմբերի 5, 2019
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանն այսօր ընդունել է ֆրանսիական THALES Group ընկերության պատվիրակությանը, որը գլխավորում էին ընկերության ռազմավարության և գործընկերության հարցերով փոխնախագահ Ֆիլիպ Վալերին և նույնականացման ու բիոմետրիկ լուծումների բիզնես ուղղության ոլորտային մարկետինգի և վաճառքի հարցերով ընկերության փոխնախագահ Ժերոմ Սիոնը։

THALES Group-ը ֆրանսիական ընկերություն է, որը…

Ձևավորվում է հաստատության սովորողների ինքնավարության սկզբնական կառուցվածքային օղակը

Սեպտեմբերի 5, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

  Այսօր` սեպտեմբերի 5-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 6-րդ «բ» դասարանի ընդհանուր ժողովում  դրված էր աշակերտական խորհրդի ընտրության հարցը:

  Սովորողների հետ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Հասմիկ Մեսրոպյանը  դասարանի համակազմին ծանոթացրեց «ՀՀ հանրակրթական ուսումնական հաստատություն» ՊՈԱԿ-ի աշակերտական խորհրդի օրինակելի կանոնադրությանը, մանրամասնեց  դրույթների հավելվածները, աշակերտներին հասանելի դարձրեց ուսումնական հաստատության կոլեգիալ կառավարման…

Մեկնարկել են ՀՀ «Գյուղական մարզական խաղեր» մրցույթի եզրափակիչ մրցումները

Սեպտեմբերի 4, 2019
Սպորտային լուրեր

Վանաձորի «Աթլետիկայի օլիմպիական հերթափոխի մանկապատանեկան մարզադպրոց» ՀՈԱԿ-ում այսօր մեկնարկել են ՀՀ «Գյուղական մարզական խաղեր» մրցույթի եզրափակիչ մրցումները, որոնք անցկացվում են 3-րդ տարին անընդմեջ:

Մրցումներին մասնակցում են ՀՀ մարզերի հավաքական թիմերը՝ հնգամարտում, որում ընդգրկված է 1000մ վազք /տղամարդիկ/, 500 մ վազք /կանայք/, թենիս, գնդակի նետում, վազք 50մ, ձգումներ պտտաձողի վրա /տղամարդիկ…

Դպրոցական զանգն ազդարարեց նոր ուսումնական տարվա սկիզբը

Սեպտեմբերի 3, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

   Կրկին սեպտեմբերի մեկն է։ Ուրախ, տոնական տրամադրությունը թևածում է Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի բակում։ 

   840 աշակերտ, որոնցից 82-ը` առաջին դասարանցիներ, հուզված ու անհամբեր հետևում են տոնական երգ ու պարին։ Շնորհավորական ելույթները հաջորդում են իրար։
   Իր խոսքում տնօրեն Լ. Աղայանը, շնորհավորելով բոլորին գիտելիքի օրվա կապակցությամբ, խոսեց…

Գերբեռնված և թերբեռնված դպրոցների թիվը կտրուկ նվազել է. առցանց համակարգի ներդրման արդյունքները

Սեպտեմբերի 2, 2019
Պաշտոնական

Այս տարի առաջին անգամ Երևանի պետական հանրակրթական դպրոցներում առաջին դասարանցիների ընդունելությունը կատարվել է առցանց հայտագրման տարբերակով` համակարգչի կամ սմարթ հեռախոսների միջոցով` https://hayt.emis.am կայքում:

Առցանց համակարգի գործարկման հիմնական նպատակները.

  • Բացառել առաջին դասարան ընդունվելու գործընթացի հետ կապված նախկինում եղած  դժգոհությունները, արատավոր բարքերն ու կոռուպցիոն ռիսկերը: Բազմաթիվ ծնողներից նախարարությունը ստանում էր…

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Արայիկ Հարությունյանի սեպտեմբերմեկյան շրջայցը Գեղարքունիքի մարզի դպրոցներում

Սեպտեմբերի 2, 2019
Դպրոցական անցուդարձ Պաշտոնական

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանը սեպտեմբերի 1-ին` Գիտելիքի օրվա առիթով այցելել է Գեղարքունիքի մարզի այն  դպրոցներ, որոնց կից այս տարի բացվել են նոր նախակրթարաններ:

  Նախարարի առաջին կանգառը Նորաշեն համայնքի հիմնական դպրոցն էր, այս սեպտեմբերի 1-ը նորաշենցիների համար կրկնակի տոնական է: Համաշխարհային բանկի վարկային ծրագրով սեպտեմբերից…

Նոր` 2019-2020 ուսումնական տարվա մուտքը

Սեպտեմբերի 2, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

-Շնորհավոր նոր ուսումնական տարվա սկիզբն արարող սեպտեմբերի 1-ը, Գիտելիքի և գրի օրը, առաջին դասարանցիների դպրոցամուտը…

 Կապանի 5 հիմնական դպրոցի տնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանը ողջույնի խոսքով ազդարարեց նոր ուսումնական տարին, գիտելիքին տիրելու համար աշակերտներին մաղթեց աշխատասիրություն և տկնանք: Հորդորեց լծվել սիրով, անափ սիրով, քանզի սիրով կատարված գործն է կատարյալ:

  Աշակերտների երգն ու…

Սեպտեմբերյան ղողանջներ

Սեպտեմբերի 2, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

2019 – 2020 ուստարի. անցած տարիների գրկում մնացին մեր դպրոցի ձեռքբերումները, և ազդարարվեց նորի սկիզբը… Ձեռքբերումներ, որոնց հանդիսությունից հետո տեսաֆիլմով ծանոթացան դպրոցի տասներորդցիները:

Տնօրեն Հ.Դավթյանը աշակերտներին ողջույնի խոսքերով առաջնորդեց դպրոց, նրանց ներկայացրեց դպրոցի ներքին կարգապահական կանոնները և ոգևորելով աշակերտներին`կազմակերպեց մտքերի և առաջարկությունների աշխույժ իրավիճակ:

Աշակերտները հանդես եկան անկաշկանդ առաջարկություններով, որոնք…

Նարինե Աղաբալյանի ուղերձը Գիտելիքի և դպրության օրվա առթիվ

Սեպտեմբերի 1, 2019
Պաշտոնական

Սիրելի աշակերտներ և ուսուցիչներ, ուսանողներ և  դասախոսներ, ծնողներ

Սիրելի հայրենակիցներ

Ի սրտե շնորհավորում եմ բոլորիս սեպտեմբերյան տոների՝  Գիտելիքի օրվա և Արցախի Հանրապետության 28-րդ տարեդարձի կապակցությամբ։

Մեծ խորհուրդ կա նրանում, որ մենք միաժամանակ ենք նշում այս երկու  տոնը։ Արցախի ժողովուրդն իր անկախությունը նվաճեց մաքառումի, զոհողության, մտավոր կարողությունների և անկոտրում ոգու շնորհիվ։ Շնորհիվ…

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Արայիկ Հարությունյանի ուղերձը Գիտելիքի և դպրության օրվա առթիվ

Սեպտեմբերի 1, 2019
Պաշտոնական

Սիրելի՛ աշակերտներ և ուսանողներ, ուսուցիչներ և դասախոսներ, կրթության ոլորտի կազմակերպիչներ և ծնողներ,

Սեպտեմբերի մեկին մեկնարկում է մեր առաքելության կարևոր ու պատասխանատու շրջափուլը, քանի որ մեզանից յուրաքանչյուրը` մի մասը կրթելով, մյուս մասը` կրթվելով, ձևավորում ենք մեր ունեցած կարևորագույն հարստությունը` գիտակ և ստեղծարար քաղաքացուն:

Ցանկանում եմ, որ ձեզանից յուրաքանչյուրն առավոտյան արթնանա այն…

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: