ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

Բաց դաս. Երկնիշ թվերի համեմատումը

Սեպտեմբերի 27, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Սեպտեմբերի 26-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IIբ դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս մաթեմատիկա առարկայից /Դասվար Ռոզա Թևանյան/։

Դասի թեման․ Երկնիշ թվերի համեմատումը
Նպատակներ՝

  • Կիմանա երկնիշ թվերի համեմատման ալգորիթմը
  • Կկարողանա համեմատել 100-ից փոքր բնական թվերը

Ինտեգրում՝ 

  • Ինտեգրվող ՖԿ բաղադրիչը համապատասխանեցնելով դասի թեմային
  • ՖԿ նպատակ
  • ՖԿ ինտեգրման համար…

 «Կա'նք, պիտի լինենք ու դեռ շատանանք…»

Սեպտեմբերի 27, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Սեպտեմբերի 21-ին տոն ու խնդություն էր մեր դպրոցում` Երևանի 16 հատուկում: Խորհրդանշական օր, որը մեր դպրոցի համար դարձավ պատմական։ Մինչ մենք փառաբանում էինք մեր սուրբ հայրենիքի Անկախության օրը, անցած փառավոր և հաղթանակած պատմական ուղին, աշակերտներն ասմունքով, հայրենասիրական երգերով, պարերով ներկայացնում էին իրենց խոր հայրենասիրությունը, ՀՀ կառավարությունից ստացանք մեր դպրոցի համար…

Նվիրի'ր երազանք

Սեպտեմբերի 26, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

17.09.2019թ. Վանաձորի «Վերնատուն» ռեստորանային համալիրում  տեղի ունեցավ Լոռի «Համույթ» կազմապերպության կողմից կազմակերպված «Նվիրի'ր երազանք» խորագրով բարեգործական միջոցառում (կազմակերպիչ` Սեդա Քառյան): Միջոցառման նպատակն էր որոշ չափով իրականացնել  անապահով ընտանիքների երեխաների և գիշերօթիկ դպրոցի սաների ցանկությունները: Իմանալով միջոցառման մասին` Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցի աշակերտները սիրով արձագանքեցին: Նրանք իրենց սիրած տիկնիկների, նապաստակների,…

Կոմիտաս -150

Սեպտեմբերի 26, 2019
Մշակութային լուրեր

Սեպտեմբերի 26-ը՝ Կոմիտասի ծննդյան օրն է. Վարդապետի ծննդյան 150-ամյակի կապակցությամբ Ն.Ս.Օ.Տ.Տ. Գարեգին Բ Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը, փոխվարչապետ Տիգրան Ավինյանը,  ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանը, պետական այրեր, մտավորականներ, դպրոցականներ  այցելել են Կոմիտաս թանգարան ինստիտուտ, շրջայց կատարել և ունկնդրել կոմիտասյան հոգևոր ստեղծագործությունները՝  ՀՀ ժողովրդական արտիստ, դաշնակահար Սվետլանա Նավասարդյանի,…

Կոմիտաս Վարդապետ - 150

Սեպտեմբերի 26, 2019
Օրվա խորհուրդ

Կոմիտաս (Սողոմոն Գևորգի Սողոմոնյան, սեպտեմբերի 26 (հոկտեմբերի 8), 1869, Քյոթահիա - հոկտեմբերի 22, 1935, Փարիզ, Ֆրանսիա), հայ երգահան, երգիչ, երաժշտական էթնոլոգ, երաժշտագետ, վարդապետ և ուսուցիչ, բանահավաք, խմբավար, մանկավարժ, հայկական ազգային կոմպոզիտորական դպրոցի հիմնադիր: 1881-1893 թվականներին սովորել է Էջմիածնի Գևորգյան ճեմարանում: 1894 թվականին ձեռնադրվել է աբեղա և ստացել Կոմիտաս անունը։ 1895 թվականին Կոմիտասին շնորհվել է վարդապետի հոգևոր աստիճան։ 1895-1896 թվականներին…

Աշխույժ եռուզեռ և իրարանցում

Սեպտեմբերի 26, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում ավարտվել է աշակերտական խորհուրդների  հաշվետու ժամանակաշրջանը: Անհամեմատ թուլացել է լարվածությունը և բարձրացել երեխաների տրամադրությունը: Հետաքրքիր է, որ նրանք շատ մեծ շահագրգռվածությամբ են նախապատրաստվում ը նտրություններին: Գուցե պատճառը հենց արդարությունն է և այդ էլ հետաքրքրում է նրանց:

Այսօր ավարտվել է քարոզարշավը, նախապատրաստվել քվեաթերթիկները, ընտրատեղանքը, ընտրացուցակները, ընտրության տուփը:

Ընտրություններն…

Մեկնարկում է «Կոմիտաս» միջազգային գիտաժողով-փառատոնը

Սեպտեմբերի 25, 2019
Մշակութային լուրեր Պաշտոնական

Սեպտեմբերի 26-ին՝ Կոմիտասի ծննդյան օրը, մեկնարկում է Վարդապետի 150-ամյակին նվիրված միջազգային գիտաժողով-փառատոնը, որը կազմակերպում են ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը, Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտը և Գերմանիայում ՀՀ դեսպանությունը:

Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտում այսօր տեղի է ունեցել «Կոմիտաս» միջազգային գիտաժողով-փառատոնին նվիրված մամուլի ասուլիս, որին մասնակցել են ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Արայիկ Հարությունյանը,  Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտի…

Սեմինար-զրույց` «Ճանապարհային նշաններ և նշագծումներ» թեմայով

Սեպտեմբերի 25, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Սեպտեմբերի  23-ին  Ոստիկանության Սևանի բաժնի ԱԳ և ընտանիքում բռնության կանխարգելման բաժանմունքի պետ Տ.Գնդոյանը, ավագ տեսուչ Մ.Սիմոնյանը Լճաշենի միջնակարգ դպրոցում անցկացրեցին հանդիպում-զրույց՝ «Ճանապարհային նշաններ և նշագծումներ» թեմայով, որին մասնակցեցին  8-րդ  և 9-րդ դասարանների 30 աշակերտներ:
Աշակերտներն իրենց հուզող հարցերով դիմեցին ոստիկաններին և ստացան սպառիչ պատասխաններ:

Ն.Դավթյան
Տնօրենի՝ մասնագիտացված կրթական…

Հայաստանի անկախության 28-ամյակին նվիրված միջոցառում

Սեպտեմբերի 25, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Սեպտեմբերի 20-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ Հայաստանի անկախության 28-ամյակին նվիրված միջոցառում: /ԴԱԿ Ռիմա Մկրտչյան/
«Ճանաչել ու սիրել հայրենիքը, իմանալ հայոց պատմությունը». այս հավատամքով էին աշակերտները բեմ բարձրացել:
Միջոցառումը հագեցած էր գեղարվեստական համարներով.փայլուն ելույթներով հանդես եկան VII ա դասարանի սաները, ովքեր հանդես եկան Հայաստանին նվիրված բանաստեղծություններով, երգերով, ևս…

Համադպրոցական ծնողական ժողով

Սեպտեմբերի 25, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Սեպտեմբերի 13-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ համադպրոցական ծնողական ժողով: Ժողովն ընթացավ նախապես ներկայացված օրակարգով: Դպրոցում ծնող-դպրոց համագործակցությունը դրված է ամուր հիմքերի վրա:

Երբ ծնողը ներգրավված է զավակի կրթության գործընթացում, աշակերտն ունի ավելի բարձր ակադեմիական առաջադիմություն: Այդ նույն ժամանակ բարելավվում է հաճախման ցուցանիշը, աշակերտի մոտ զարգանում են սոցիալական հմտությունները…

  • Նյութի խտություն

  • Прилагательное как часть речи

    Имя прилагательное в русском языке — это самостоятельная часть речи. Укажем, что обозначает имя прилагательное, какие имеет характерные грамматические признаки, отличающие его от слов других частей речи. 

  • Աշխարհի բնակչություն

    Բնակչությունը հասարակության շարժող ուժն է։

  • Տեքստային խնդիրները մաթեմատիկայի դասընթացում

    Մաթեմատիկական կրթությունը և մաթեմատիկական մտածելակերպն  անհրաժեշտ են ոչ միայն նրանց‚ովքեր հետագայում կզբաղվեն մաթեմատիկայով կամ գիտական որևէ հետազոտությամբ, այլ նաև բոլոր նրանց, ովքեր կաշխատեն ժոողովրդավարական տնտեսության տարբեր բնագավառներում:      Մաթեմատիկան ներթափանցում է մարդկային գործունեության գրեթե բոլոր ոլորտները:Այստեղ առանձնահատուկ  դեր ու նշանակություն ունեն տեքստային  խնդիրները: Այս խնդիրների լուծումը սովորողներին հնարավորություն է տալիս համոզվելու‚որ մաթեմատիկական գիտելիքների իմացությունն ինքնանպատակ չէ ‚այլ պայմանավորված է առօրյա կյանքում յուրաքանչյուրիս առջև ծագած կոնկրետ խնդիրների պատասխանը գտնելու պահանջով:     Տեքստային խնդիրների ուսուցումը հիմնականում կատարվում է միջին դպրոցում :Յուաքանչյուր խնդրի լուծում իրենից ներկայացնում փոքրի մաթեմատիկական հետազոտություն ‚որը յուրաքանչյուր սովորող կատարում է յուրովի: Այնուամենայնիվ ‚տեքստային խնդիրների լուժումները կարելի է դասակարգել ըստ հետևյալ մեթոդների.                Ø թվաբանական  մեթոդ‚ Ø հանրահաշվական  մեթոդ Ø կիրառական մեթոդ Ø տրամաբանական մեթոդ և այլն:

  • Ինֆորմատիկայի հետ միջառարկայական կապերի ապահովումը դպրոցական դասընթացում

    Այսօրվա դասը լիարժեք դարձնելու  պահանջներից մեկն է միջառարկայական կապերի ապահովումը։ Ինֆորմատիկայի դասընթացում ուսումնասիրվող շատ թեմաներից ստացած գիտելիքները կիրառելի են տարբեր առարկաների  դասընթացում։ Այտեղ կուսումնասիրենք այդ հնարավորությունները։

  • Զանգված

  • մայրցամաքի կրկնություն

    Փարաքարի միջնակարգ դպրոցի ուսուցչուհի՝ Նաիրա ԲրուտյանՆերկայացնում եմ <<Աֆրիկա>> մայրցամաքը։Կահավորում՝ աշխարհի ֆիզիկական քարտեզ և գլոբուս, յուրաքանչյուր աշակերտական սեղանին ատլասԿրկնության ժամանակ աշակերտները ամփոփում են Աֆրիկայի աշխարհագրական դիրքը՝ հասարակածի, գլխավոր միջօրեականի, արևադարձերի, բևեռային շրյագծերի, օվկիանոսների նկատմամբ։ Մայրցամաքի ափերի գծագրությունը, ափերը ողողող օվկիանոսները, ափագծերի կտրտվածությունը, կղզիների, թերակղզիների, ծովածոցերի առկայությունը, օվկիանոսների, ծովերի, ծովային հոսանքների ազդեցությունը մայրցամաքի բնության ձևավորման վրա։Մակերևույթը և օգտակար հանածոները՝ աշակերտները ամփոփում են մայրցամաքի ակերևուհթի խոշոր ձևերը, նրանց առաջացման առանձնահատկություները։Կլիման՝ աշակերտները ամփոփում են մայրցամաքի և նրա տարբեր մասերի կլիմայական պայմանների առանձնահատկությունները, ուշադրություն են դարձնում կլիմայագոյացնող կարևորագույն գործոնների վրա։Ներքին ջրերը՝ աշակերտները ամփոփում են Աֆրիկայի գետերը՝ որ ավազանին են պատկանում, դրանց տնտեսական նշանակությունը։ Աշխարհի ամենայերկար գետը Նեղոսն է, եկրորդ ջրառատ գետը Կոնգոն է և այլն։ Խոսեցին ջրվեժների և լճերի մասին։ Լճերն ուսումնասիրելիս ուշադրություն են դարձրել դրանց գոգավորությունների ծագման, մարդու կողմից լճերի օգտագորշման հնարավորություններին։ Չէ որ Աֆրիկան աշխարհի ամենատաք մայրցամաքն է։Աշակերտները թվարկեցին Աֆրիկայի բնական զոնաները։ Զոնաներին բնորոշ հողերը, բուսատեսակները և կենդանատեսակները։ՈՒրվագծային քարտեզի վրա գունավորում են կլիմայական գոտիները և բնական զոնաները։ Աշակերտներին որպես ամփոփում ցուցադրվում է սահիկ Աֆրիկա մայրցամաքի մասին։

  • Տեքստային խնդիրները մաթեմատիկայի դասընթացում

    Մաթեմատիկական կրթությունը և մաթեմատիկական մտածելակերպն  անհրաժեշտ են ոչ միայն նրանց‚ովքեր հետագայում կզբաղվեն մաթեմատիկայով կամ գիտական որևէ հետազոտությամբ, այլ նաև բոլոր նրանց, ովքեր կաշխատեն ժոողովրդավարական տնտեսության տարբեր բնագավառներում:      Մաթեմատիկան ներթափանցում է մարդկային գործունեության գրեթե բոլոր ոլորտները:Այստեղ առանձնահատուկ  դեր ու նշանակություն ունեն տեքստային  խնդիրները: Այս խնդիրների լուծումը սովորողներին հնարավորություն է տալիս համոզվելու‚որ մաթեմատիկական գիտելիքների իմացությունն ինքնանպատակ չէ ‚այլ պայմանավորված է առօրյա կյանքում յուրաքանչյուրիս առջև ծագած կոնկրետ խնդիրների պատասխանը գտնելու պահանջով:     Տեքստային խնդիրների ուսուցումը հիմնականում կատարվում է միջին դպրոցում :Յուաքանչյուր խնդրի լուծում իրենից ներկայացնում փոքրիկ մաթեմատիկական հետազոտություն ‚որը յուրաքանչյուր սովորող կատարում է յուրովի: Այնուամենայնիվ ‚տեքստային խնդիրների լուժումները կարելի է դասակարգել ըստ հետևյալ մեթոդների.                Ø թվաբանական  մեթոդ‚ Ø հանրահաշվական  մեթոդ Ø կիրառական մեթոդ Ø տրամաբանական մեթոդ և այլն:     Այժմ դրանցից մի քանիսը ներկայացնեմ ավելի հանգամանորեն‚ ցուցադրելով այդ մեթոդների կիրառման իմ փորձը:  

  • 11-րդ դասարան Oրգանական միացությունների կառուցվածքը

  • Իներցիա