ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

Հայերենը՝ աղոթքի լեզու

Փետրվարի 27, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 21-ին Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցում անցկացվեց դաս֊ցերեկույթ՝ նվիրված Մայրենի լեզվի միջազգային օրվան՝ «Հայերենը՝ աղոթքի լեզու» խորագրով։ Ցերեկույթը կազմակերպել էին հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչներ՝ Մ.Վարդումյանը, Ս.Մելքոնյանը և Կ. Բաբագուլյանը։ Աշակերտները ներկայացրեցին գրերի ստեղծման ընթացքը, գրերի կատարելությունը և նրանց անաղարտությունը մինչև մեր օրերը։ Նրանք գիտակցում են, որ Հայերենը բացառիկ…

«Զորավար Անդրանիկ՝ դարեդար հիշվող սուրբ անուն» խորագրով միջոցառում Լճաշենի միջնակարգ դպրոցում

Փետրվարի 26, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Սուրբ անուն, որ դեռ երկար կառաջնորդի մեզ դեպի նոր հաղթանակներ ու ազգային ոգու հերթական ճառագում: Էջերն ու գրքերը, կտավներն ու քանդակները սակավ են ՝ ամբողջացնելու Անդրանիկի առեղծվածային կերպարը, ով հայ սերունդներին ներարկեց մահ սփռող թշնամուն մեռցնելու կամքն ու քաջությունը:

 Փետրվարի 25-ին Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում դաստիարակչական աշխատանք…

Ոսկեղենիկ մեր մայրենին` Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում

Փետրվարի 26, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում կրկին տոնական տրամադրություն էր 6-րդ «բ» դասարանում (ուսուցիչ Տ. Ջուլհակյան) կազմակերպվել էր «Ոսկեղենիկ մեր մայրենին» խորագրով բաց դաս – միջոցառում  նվիրված մայրենիի օրվան:

Միջոցառման նպատակն էր սովորողների մեջ դաստիարակել հայրենասիրություն, զարգացնել գեղեցիկ հայերենով հաղորդակցվելու հմտություն, մայրենի լեզվի գեղեցկությունն ու ճկունությունը նկատելու, պահպանելու…

Իմ նվերը գիրքն է

Փետրվարի 26, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Գիրքը միայնության ընկերն է: Ընթերցանության մեջ մարդը գտնում է իրեն:

Փետրվարի 19-ը Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում տոնական էր՝ առավոտից ամենուր թևածում էր թումանյանանական շունչը:

Միջանցքներում հնչող հոգեթով երաժշտության ներքո թեʹ սովորողները, թեʹ ուսուցիչները շտապում էին կատարելու գիրք նվիրելու գեղեցիկ արարողությունը:

Սովորողները ասմունքելով Ե. Չարենցի «Տաղ ձոնված…

Մեկնարկել է «Երիտասարդները հանուն բարենպաստ կլիմայի» (2019-2022) ծրագիրը

Փետրվարի 25, 2020
Պաշտոնական

Ավստրիական զարգացման համագործակցության աջակցությամբ, ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի, ՀՀ շրջակա միջավայրի, տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարությունների հետ համատեղ ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ն այսօր ազդարարել է «Երիտասարդները հանուն բարենպաստ կլիմայի» ծրագրի մեկնարկը։ ՄԱԿ-ի Հայաստանի գրասենյակում ծրագրի մեկնարկի պաշտոնական արարողությանը ներկա է եղել նաև ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր…

Մեր ոսկեղենիկ մայրենին

Փետրվարի 25, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում «Մեր ոսկեղենիկ Մայրենին» տասնօրյակի շրջանակում, փետրվարի 24-ին 5-րդ «ա» (ուսուցչուհի Ծ. Ղազարյան ). 5-րդ «բ» (ուսուցչուհի Ա. Հայրապետյան ). 5-րդ «գ» (ուսուցչուհի Ա. Խաչատրյան ) դասարանները ցուցադրեցին` «Որտեղից ենք գալիս և ուր ենք գնում» շքերթ-հանդես, որում բովանդակել էին մեծ ծավալով ճանաչողական տեղեկատվություն հայ գրերի հազարագանձ հայոց լեզվի…

Գևորգ Էմինի 100֊ամյա հոբելյանին նվիրված միջոցառում

Փետրվարի 25, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Մասիս քաղաքի N 3 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ Գևորգ Էմինի 100֊ամյա հոբելյանին նվիրված միջոցառում 9ա դասարանի մասնակցությամբ, որը կազմակերպել է հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ Ս. Մելքոնյանը։ Միջոցառումը հագեցած էր տեսանյութով՝ Էմինին նվիրված, բանաստեղծություններով և երգերով։ Աշակերտները կարողացան վարակիչ հուզմունքով ու ապրելով ներկայացնել Էմինի ստեղծագործությունները։ Միջոցառումն անցավ ջերմ մթնոլորտում։

Ավարտվեց ԿԱՊԳԱՀ–ի շահագործման վերապատրաստումը

Փետրվարի 25, 2020
Լուրեր կազմակերպություններից

2017թ․ ստեղծված «Կրթության առանռանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատման և արձանագրման համակարգը» (ԿԱՊԳԱՀ)՝ 2018–2019-ին հաշմանդամության գնահատման գործիքների և մեթոդաբանության բարելավման և հաշմանդամություն ունեցող երեխաների մասին տեղեկատվության փոխանակման և միջգերատեսչական տվյալների կառավարման նպատակով ընդլայվել և արդիականացվել է, որի արդյունքում հնարավոր կլինի համակարգել ՀՀ ԱՍՀՆ, ՀՀ ԲՍՓ գործակալության և մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոնի միջև տվյալների…

Կա Մեծարենց, կա Տերյան և բազում այլ պոետներ կան, բայց Թումանյանն է անհաս Արարատը մեր նոր քերթության

Փետրվարի 25, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Եվ բնավ էլ պատահական չէ, որ փետրվարի 19-ը զարդարվում է ոչ միայն մեր հանճար Թումանյանի ծննդով, այլ նաև միմյանց գիրք նվիրելու ավանդույթով:
Գիրք նվիրելու տոնը բազմախորհուրդ է, այն հիշեցնում է մեզ, որ պետք է ճանաչենք գրքի արժեքը, ընթերցենք, նվիրենք միմյանց գրքեր ու արթուն պահենք մեր մեջ ընթերցողին:
Մասիս քաղաքի…

Նոր ձևաչափ կրթության ցուցասրահներում․ «Վիրտուալ Էքսպո» կրթական ցուցահանդես

Փետրվարի 24, 2020
ՏՀՏ նորություններ

Փետրվարի 20-ից 22-ը տեղի ունեցավ A&WW-վիրտուալ դպրոցի կազմակերպած «Վիրտուալ Էքսպո»  կրթական ցուցահանդեսը։ Ցուցահանդեսի նպատակն էր նոր ձևաչափով հանդիպում կազմակերպել կրթության ոլորտի ներկայացուցիչների հետ։ Մասնակիցները հնարավորություն էին ստացել վիրտուալ ցուցասրահներում ներկայացնելու իրենց գործունեության հիմնական ուղղությունները՝ ցուցահանդես այցելած հյուրերի համար։ Կենտրոնական վիրտուալ կոնֆերանս դահլիճում տեղական և միջազգային կազմակերպությունների ներկայացուցիչները կիսվեցին…

  • Թվաբանական գործողությունները ռացիոնալ թվերով

    Այս դասընթացում կսովորենք ռացիոնալ թվերով կատարել գումարում, հանում, բազմապատկում և բաժանում։

  • Մաթեմատիկա

    Կոտորակը թիվ է, որով ներկայացվում է ոչ ամբողջ թիվը: Կոտորակներն արտահայտում են որևէ թվի մեկ կամ մի քանի մասը և դասվում են ռացիոնալ թվերի շարքին: Գրելաձևում օգտագործվում է կոտորակի տեսքով (բաժանման գծով) և տասնորդական ձևերը:Ծանոթանալ «կոտորակ», «համարիչ», «հայտարար» հասկացություններին կարողանալ ամբողջը բաժանել մասերիարտահայտել կոտորակի միջոցով սովորել ամբողջը ներկայացնել կոտորակի տեսքով համեմատել նույն համարիչը կամ նույն հայտարարն ունեցող կոտորակները։

  • Մաթեմատիկա

    Կոտորակը թիվ է, որով ներկայացվում է ոչ ամբողջ թիվը: Կոտորակներն արտահայտում են որևէ թվի մեկ կամ մի քանի մասը և դասվում են ռացիոնալ թվերի շարքին: Գրելաձևում օգտագործվում է կոտորակի տեսքով (բաժանման գծով) և տասնորդական ձևերը:Ծանոթանալ «կոտորակ», «համարիչ», «հայտարար» հասկացություններին կարողանալ ամբողջը բաժանել մասերիարտահայտել կոտորակի միջոցով սովորել ամբողջը ներկայացնել կոտորակի տեսքով համեմատել նույն համարիչը կամ նույն հայտարարն ունեցող կոտորակները։

  • Աշխարհագրական թաղանթ:Կառուցվածքը,հատկանիշները,զարգացումը:

    Աշխարհագրական թաղանթ հասկացությունը,բաղադրամասերը,ոլորտային կառուցվածքը,սահմանները,ոլորտների փոխազդեցությունը և աշխարհագրական թաղանթի հատկանիշներըԱշխարհագրական թաղանթի զարգացումը ըստ էտապների և  դարաշրջանների:Երկրագնդի  խոշոր  պլատֆորմներըՕդային զանգվածներ, դրանց հատկանիշները և տիպերը: Կլիմայական գոտիներ և մարզերՀորիզոնական  զոնայականություն, վերընթաց գոտիականությունԲնական  զոնաներ, դրանց աշխարհագրական  տարածումը

  • Մարդու եվ քաղաքացու հիմնարար իրավունքները ու ազատությունները

     Ի՞նչ  է  իրավունքը Ի՞նչ  բովանդակւթյուն  ունի  ՄԻ:Ի՞նչ  զարգացման  փուլերի   բաժանվում: Թվարկել  ՄԻ  հատկանիշները և տեսակները     

  • Եռանիշ թվերի ուսուցում

    .Սովորել  եռանիշ թվերի անվանումները և գրառումը ,այդ թվերի հետ թվաբանական գործեղություններ կատարելը,դրանց համեմատելը.Զարգացնել խնդիր լուծելու կարողությունըԹեմայի ուսուցմամբ  աշակերտին հնավորություն կընձեռնի.Գիտենալ  եռանիշ թվերի անվանումները ,եռանիշ թվերի կարգային կազմությունը,թվերի համեմատման քայլաշարը.Իմանա միավորների, տասնավորների և հարյուրավորների կարգերի մասին .Կլորացնել թվերը մինչև մոտակա կլոր տասնյակը կամ հարյուրակը։

  • Անհատական համակարգիչ (6-րդ դասարան)

       Հարգելի մասնակիցներ, այս դասընթացի շրջանակներում կուսումնասիրենք 6-րդ դասարանի <<Անհատական համակարգիչ>> թեման: Այն ներառում է հետևյալ ենթաթեմաները՝Անվտանգության տեխնիկա: Աշխատատեղի կազմակերպումԱնհատական համակարգչի ընդհանուր կառուցվածքըՀիշող սարքերՆերմուծող և արտածող սարքերՀամակարգչի ծրագրային ապահովումը: Ֆայլային համակարգԱշխատանքային սեղան: Start գլխավոր մենյուՊատուհանի կառուցվածքը

  • Ինքնապաշտպանական մարտերը 1915 թվականին

    Դասընթացը ներկայացնում է 1915 թվականի ինքնապաշտպանական մարտերը հետևյալ ենթաթեմաներով՝ ա)Վան, բ) Շապին-Գարահիսար գ)Սուետիա-Մուսա լեռ դ) Ուրֆա:Դասընթացի նպատակն է համընդգրկուն նյութերով հետաքրքիր և դյուրին դարձնել նյութի յուրացումը, ապահովել մասնակիցների ակտիվ ներգրավվածություն, նյութեր ավելացնելու, տարաբնույթ առաջանդրանքներ կատարելու, գնահատվելու և սեփական առաջընթացը դիտարկելու առումով:

  • Մխիթարյան Միաբանություն

    Մխիթարյան Միաբանություն- հայ կրոնական և մշակութային կազմակերպություն է, Հայ կաթոլիկեկեղեցու Բենեդիկյան վանականների միաբանություն

  • Եռանիշ թվերի ուսուցում

    .Սովորեցնել եռանիշ թվերի անվանումները  և գրառումը ,այդ թվերի հետ թվաբանական գործողություններ կատարելը, դրանց համեմատելը.Զարգացնել խնդիր լուծելու կարողությունըԹեմայի ուսուցմամբ աշակերտին հնարավորություն