ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

ՎՊՀ ռեկտոր է ընտրվել Ռուստամ Ռաֆիկի Սահակյանը

Մարտի 2, 2020
Պաշտոնական

«Վանաձորի Հ․ Թումանյանի անվան պետական համալսարան» հիմնադրամի հոգաբարձուների խորհրդի 2020 թվականի մարտի 1-ին կայացած նիստում, խորհրդի համապատասխան որոշմամբ, ՎՊՀ ռեկտոր է ընտրվել Ռուստամ Ռաֆիկի Սահակյանը։

Նախապես հաստատված 5 թեկնածուներից մեկը՝ Արմեն Ծատուրյանը, ինքնաբացարկի դիմում է ներկայացրել: Փակ, գաղտնի քվեարկության արդյունքում քվեները բաշխվել են հետևյալ կերպ՝ Ռուբիկ Դալլաքյան՝ 1, Ստեփան Ստեփանյանց՝…

Առողջապահության համաշխարհային կազմակերպությունը հորդորում է

Մարտի 2, 2020
Լուրեր կազմակերպություններից

Հայաստանի տարածքում գրանցվել է նոր Կորոնավիրուսի առաջին դեպքը։

Այս պայմաններում ամենակարևորը հանգստության պահպանումը և մասնագետներին լսելն է։

Ձեզ ենք ներկայացնում Առողջապահության համաշխարհային կազմակերպության (ԱՀԿ) World Health Organization (WHO)-ի կողմից Կորոնավիրուսի դեմ պայքարի մասին հրապարակված ուղեցույցներից մեկի թարգմանությունը։

Առողջ մնացեք։

6 թատրոնների դերասանները մեկ ներկայացման մեջ. «Ժամացույցի զարկերը» ներկայացման պրեմիերան շուտով

Փետրվարի 28, 2020
Մշակութային լուրեր

Առաջատար 6 թատրոնների դերասանները մեկ ներկայացման մեջ. մարտի 3-ին և 4-ին` Հ. Թումանյանի անվան պետական տիկնիկային թատրոնում տեղի կունենա «Ժամացույցի զարկերը» ներկայացման պրեմիերան` ըստ Օսվալդ Զագրադնիկի ստեղծագործության:

«Ժամացույցի զարկերը» ներկայացման մեջ սիրված դերասանները հանդես կգան մայրաքաղաքի երեք թատրոններում՝ Հովհաննես Թումանյանի անվան պետական տիկնիկային, Գաբրիել Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական և Սոս…

Քննարկվել է «Կայուն դպրոցական սնունդ» ծրագրի նոր փուլը

Փետրվարի 28, 2020
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանն ընդունել է ՄԱԿ-ի Պարենի համաշխարհային ծրագրի ներկայացուցիչ և հայաստանյան գրասենյակի տնօրեն Ելենա Միլոշևիչին: Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են Հայաստանում «Կայուն դպրոցական սնունդ» ծրագրի իրականացման նոր փուլին, զարգացմանն ու ընդլայնմանն առնչվող հարցեր: Ելենա Միլոշևիչը ներկայացրել է ծրագրի շրջանակում մեր երկրի հետ համագործակցության դրական արդյունքները`…

Ամփոփվել են վերապատրաստվող կազմակերպությունների ընտրության մրցույթի արդյունքները

Փետրվարի 28, 2020
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության,գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանի հրամանով նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատության ղեկավարման իրավունք (հավաստագիր) ստանալու նպատակով վերապատրաստում իրականացնելու համար երաշխավորվել են Ուսուցման ազգային հիմնադրամը և «Հույս և Ապագա» երեխաների աջակցության և զարգացման բարեգործական հասարակական կազմակերպությունը: Հրամանի համար հիմք է ծառայել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի…

Հայաստան-Գերմանիա. աշխատանքի վրա հիմնված կրթության ծրագրերը՝ շարունակական

Փետրվարի 28, 2020
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանն այսօր ընդունել է Գերմանիայի միջազգային համագործակցության ընկերության (GIZ) պատվիրակությանը։

Ողջունելով հյուրերին՝ նախարարի տեղակալ Ա. Մարտիրոսյանը շնորհակալություն է հայտնել անցած տարիների համագործակցության և այս պահին իրականացվող ծրագրերի համար։ Նա նշել է, որ Գերմանիայի միջազգային համագործակցության ընկերությունը ներդրում ունի Հայաստանում կրթության ոլորտում…

Նշենիներն արթնացել,  իրար գլխով են անում

Փետրվարի 28, 2020
Օրվա խորհուրդ

 

Գարնանամուտի թեմաներ «Հայկական կրթական միջավայր. ֆորում»-ում.

ԳԱՐՈՒՆ...Դռները բացեք, Գարուն է գալիս (29.02.2012, հեղինակ՝ Վանաձորի 27 դպրոց)
Դռները բացեք, գարուն է գալիս... (28.02.2018, հեղինակ՝ Ֆուզելինա Կարապետյան)

 

Նշենիներն արթնացել, 
Իրար գլխով են անում
Եվ հրճվում են, որ իրենք
Առաջինն են արթնանում:

Ձնծաղիկն է ծիծաղում

Ձեռնարկատիրական կրթություն - «Կոմպոզիցիա»

Փետրվարի 27, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Հանրակրթության ձեռնարկատիրական կրթության ինտեգրման շրջանակում Սյունիքի մարզի Կապանի  N 5 հիմնական դպրոցի 2-րդ «բ» դասարանի դասվար Արևիկ Հայրապետյանը  տեխնոլոգիայի ժամին ստեղծեց գործարար միջավայր և աշակերտներին մատուցեց սոցիալական պատասխանատվության դաստիարակչական գիտելիք:

-Դրամը միջոց է, ոչ թե նպատակ,- ուրախ, ուրախ բացականչեց աշակերտներից մեկը: :

-Գիտելիքը նույնպես միջոց է, ոչ թե նպատակ,- բոլորի ծիծաղը հարուցելով`…

Robin ռոբոտը՝ Product Hunt հարթակի օրվա առաջատար

Փետրվարի 27, 2020
ՏՀՏ նորություններ

Expper Technologies ընկերության կողմից ստեղծված Robin սոցիալական ռոբոտը Product Hunt հարթակում քվեարկության արդյունքում օրվա պրոդուկտ է ճանաչվել:

Product Hunt-ը տեխնոլոգիական լուծումների ներկայացման հարթակ է, որը հնարավորություն է տալիս բացահայտել եւ տարածել նորանոր պրոդուկտներ: Քվեարկության ընթացքում ամենաշատ ձայներ ստացած պրոդուկտները հայտնվում են ամենօրյա թոփ ցուցակում:

Նշենք, որ հարթակում Robin-ի օգտին քվեարկելու…

Ավ. Իսահակյանին նվիրված դաս-միջոցառում

Փետրվարի 27, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Մասիս քաղաքի հ․ 3 հիմնական դպրոցի հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Կ. Բաբագուլյանը 8բ դասարանի աշակերտների հետ կազմակերպել էր բաց դաս-միջոցառում՝ նվիրված Ավ. Իսահակյանին։ Աշակերտները սկզբում ներկայացրին Վարպետի կյանքը, գործունեությունը, ապա արտասանեցին բանաստեղծություններ՝ սիրո, հայրենիքի, մայրական սիրո և պանդխտության թեմաներով։ Հնչեցին Ավ. Իսահակյանի բանաստեղծությունների հիման վրա գրված երգեր։ Վերջում աշակերտները…

  • Մարդու եվ քաղաքացու հիմնարար իրավունքները ու ազատությունները

     Ի՞նչ  է  իրավունքը Ի՞նչ  բովանդակւթյուն  ունի  ՄԻ:Ի՞նչ  զարգացման  փուլերի   բաժանվում: Թվարկել  ՄԻ  հատկանիշները և տեսակները     

  • Եռանիշ թվերի ուսուցում

    .Սովորել  եռանիշ թվերի անվանումները և գրառումը ,այդ թվերի հետ թվաբանական գործեղություններ կատարելը,դրանց համեմատելը.Զարգացնել խնդիր լուծելու կարողությունըԹեմայի ուսուցմամբ  աշակերտին հնավորություն կընձեռնի.Գիտենալ  եռանիշ թվերի անվանումները ,եռանիշ թվերի կարգային կազմությունը,թվերի համեմատման քայլաշարը.Իմանա միավորների, տասնավորների և հարյուրավորների կարգերի մասին .Կլորացնել թվերը մինչև մոտակա կլոր տասնյակը կամ հարյուրակը։

  • Անհատական համակարգիչ (6-րդ դասարան)

       Հարգելի մասնակիցներ, այս դասընթացի շրջանակներում կուսումնասիրենք 6-րդ դասարանի <<Անհատական համակարգիչ>> թեման: Այն ներառում է հետևյալ ենթաթեմաները՝Անվտանգության տեխնիկա: Աշխատատեղի կազմակերպումԱնհատական համակարգչի ընդհանուր կառուցվածքըՀիշող սարքերՆերմուծող և արտածող սարքերՀամակարգչի ծրագրային ապահովումը: Ֆայլային համակարգԱշխատանքային սեղան: Start գլխավոր մենյուՊատուհանի կառուցվածքը

  • Ինքնապաշտպանական մարտերը 1915 թվականին

    Դասընթացը ներկայացնում է 1915 թվականի ինքնապաշտպանական մարտերը հետևյալ ենթաթեմաներով՝ ա)Վան, բ) Շապին-Գարահիսար գ)Սուետիա-Մուսա լեռ դ) Ուրֆա:Դասընթացի նպատակն է համընդգրկուն նյութերով հետաքրքիր և դյուրին դարձնել նյութի յուրացումը, ապահովել մասնակիցների ակտիվ ներգրավվածություն, նյութեր ավելացնելու, տարաբնույթ առաջանդրանքներ կատարելու, գնահատվելու և սեփական առաջընթացը դիտարկելու առումով:

  • Մխիթարյան Միաբանություն

    Մխիթարյան Միաբանություն- հայ կրոնական և մշակութային կազմակերպություն է, Հայ կաթոլիկեկեղեցու Բենեդիկյան վանականների միաբանություն

  • Եռանիշ թվերի ուսուցում

    .Սովորեցնել եռանիշ թվերի անվանումները  և գրառումը ,այդ թվերի հետ թվաբանական գործողություններ կատարելը, դրանց համեմատելը.Զարգացնել խնդիր լուծելու կարողությունըԹեմայի ուսուցմամբ աշակերտին հնարավորություն 

  • Ճանապարհ, ժամանակ, արագություն

  • Հայոց լեզու 11-րդ դասարան /ընդհանուր հոսքի ուսուցում / 68 ժամ

                 Դասընթացը պատրաստել է Արաքսյա Գևորգյանը                       /Գավառի Գ․ Մնացականյանի անվան թ․7 միջնակարգ դպրոց/                 ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑՈՒՄ ՀԱՅՈՑ  ԼԵԶՎԻ                                         ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՆՊԱՏԱԿՆ ՈՒ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ                         Հանրակրթական ավագ դպրոցի աշակերտը պետք է կարողանա՝                                                 գրական հայերենով խոսք կառուցել  իր խոսքը վերահսկել, բարբառային, ժարգոնային   արտահայտություններից մաքրել  մայրենի լեզվով ամենատարբեր բնույթի տեքստեր և գրականություն   կարդալ   գրական երկի այլաբանական ենթիմաստը հասկանալ և ինքնուրույնաբար մեկնաբանել օգտվել բառարաններից, հանրագիտարաններից, տեղեկատու գրականությունից, տպագիր և էլեկտրոնային աղբյուրներից իր տարիքին ու կրթական փուլին համապատասխան գեղարվեստական և գիտահանրամատչելի գրականություն կարդալ, կարդացածը նորովի՝ ոճական տարբեր սկզբունքներով վերաշարադրել և համառոտագրելգործնական բնույթի զանազան փաստաթղթեր կազմել։                                  Ավագ դպրոցում հայոց լեզվի դասավանդումը կապահովի՝ աշակերտների բառապաշարի հարստացում, որն էլ կնպաստի աշխարհայացքի և ճանաչողության ընդլայնմանը հայոց լեզվի կառուցվածքի, լեզվական միավորների և նրանց միջև առկա հարաբերությունների մասին համակարգված գիտելիքների յուրացում լեզվաքերականական գիտելիքների հիման վրա խոսքի և նրա միավորների վերլուծության կարողությունների ձևավորում ինքնուրույն բանավոր և գրավոր խոսք կառուցելու կարողությունների մշակում շարադրությունների, փոխադրությունների, ռեֆերատների, զեկուցումների, կարծիքի և այլ ստեղծագործական աշխատանքների միջոցով կապակցված շարադրանք ստեղծելու կարողությունների մշակում կարդացածը ստեղծագործաբար վերարտադրելու, քննարկելու, տարբեր թեմաներով զրույցներ անցկացնելու, երկխոսություններ կառուցելու միջոցով աշակերտների բանավոր խոսքի զարգացում և կատարելագործումտարբեր բնույթի տեքստերի լեզվաոճական վերլուծության միջոցով աշակերտների լեզվական ճաշակի և խոսքի մշակույթի զարգացում ինքնուրույն կերպով գիտելիքներ ձեռք բերելու հմտությունների մշակում։                                                                                                                                                                                                                                           

  • Մաթեմատիկա 5-րդ դասարան

    Դասի պլան Ամսաթիվ՝ 03.06.2020 Դասարան՝5 Դասի թեման՝սովորական կոտորակներ.Գործողություններ սովորական կոտորակների հետ Դասի հիմնական եռամիավորման նպատակները. 1.      ուսուցանող    Թեմայի հիմնական նպատակն է աշակերտներին ծանոթացնել սովորական կոտորակի հասկացությանը,ինչպես նաև սովորեցնել գործողություններ կատարել կոտորակներով:Դասը նվիրված է սովորական կոտորակների համեմատմանը և նրանցով թվաբանական գործողություններին:Ինչպես բնական թվերի դեպքում,այստեղ ևս հիմնականը գումարման գործողությունն է:Կոտորակների գումարումը բացատրելիս կարևոր է ընդգծել,որ բավարար է գումարումը սահմանել միևնույն հայտարարով կոտորակների համար:Բնական թվերի ընդհանուր բազմապատիկը գտնելու կարողության հիման վրա կարելի է գտնել կոտորակների ընդհանուր հայտարարը:Կոտորակների հիմնական հատկության շնորհիվ կարելի է տարբեր հայտարարներով կոտորակները բերել ընդհանուր հայտարարի,ինչից հետո նրանք գումարվում են արդեն որպես նույն հայտարարով կոտորակներ:Կոտորակների ընդհանուր հայտարարի բերելուց հետո ամենևին դժվար չէ կատարել դրանց համեմատումը և հանումը:Մեթոդապես ճիշտ է սկսել բաժինը կոտորակով բազմապատկելուց:Այդպիսի մոտեցումը հնարավորություն է տալիս, թե ինչպիսին պետք է լինի կոտորակների բազմապատկամն կանոնը, որից հետո դժվար չէ հասկանալ կոտորակների բաժանման կանոնը:   2.  կարողանալ Իմանալ կոտորակների գումարման հաշվեկանոնը, կարողանալ կատարել կոտորակների գումարում նույն հայտարարներով և տարբեր:Ըմբռնել կոտորակների ընդհանուր հայտարարի և կոտորակի լրացուցիչ արտադրիչի գաղափարները,գտնել կոտորակների ամենափոքր ընդհանուր հայտարարը:Իմանալ կոտորակների համեմատման հաշվեկանոնը, կարողանալ համեմատել նույն և տարբեր հայտարարներով կոտորակները:Իմանալ կոտորակների հանման հաշվեկանոնը,կարողանալ կատարել կոտորակների հանումը նույն և տարբեր հայտարարներով:Իմանալ կոտորակների բազմապատկման և բաժանման հաշվեկանոնը, կարողանալ կատարել կոտորակների բազմապատկում և բայանում:Իմանալ թվաբանական օրենքները կոտորակների գումարման և բազմապատկման համար,որոնք նույնն են ինչ բնական թվերի գումարման և բազմապատկման հաշվեկանոնները:   3.Կարժևորվի   այն փաստը, որ աշակերտները պատկերացում կկազմեն, որ բացի բնական թվերից կան նաև կորտորակային թվեր, որոնց իմացությունն ու նրանց հետ գործողությունները էլ ավելի դյուրին կդարձնեն հաշվարկները մաթեմատիկայում ինչպես նաև դրանց տարբեր կիրառությունները կենցաղում ավելի պատկերավոր և հասկանալի կլինի:Վերջապես ուսուցիչը կկարողանա տալ այն հարցի պատասխանը, թե ինչու բնական թվերի շարքում միշտ հնարավոր չէ կատարել հանման և բաժանման գործողությունները:Օգտագործվող ռեսուրս՝ համակարգիչ:    

  • Մայրենի,5-րդ դասարան․ հնչյունափոխություն

    Հաճախ մենք որևէ բառից նոր բառեր ենք կազմում կամ ենթարկում ձևափոխության՝ավելացնելով մեկ կամ ավելի վանկեր։Ձևափոխված կամ նորակազմ բառում,համաձայն շեշտադրության հիմնական կանոնի,շեշտն ընկնում է վերջին վանկի ձայնավորի վրա,և այն ձայանվորը,որը նախկին,առաջնային բառում կրում էր շեշտ,նոր կազմված բառում զրկվում է շեշտից։Նման հնչյունական փոփոխությունների կարող են ենթարկվել ձայնավորներ ու երկհնչյունները։Ձայնավորների և երկհնչյունների փոփոխությունը կամ սղումը կոչվում է հնչյունափոխություն։Այն բառերը,որոնց մեջ կատարվել է հնչյունափոխություն, կոչվում են հնչյունափոխված բառեր։Հայերենում հնչյունափոխության են ենթարկվում՝ձայնավորներ                       երկհնչյուններէ/ե/                                   յա ի                                       ույու                                     յուը