ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը չնախատեսված այց է կատարել Վաղարշապատի Զորավար Անդրանիկի անվան թիվ 12 հիմնական և Մովսես Խորենացու անվան թիվ 10 ավագ դպրոցներ՝ ծանոթանալու շենքային ու գույքային պայմաններին, առկա խնդիրներին, դասերի կազմակերպման ընթացքին:
Վաղարշապատի Զորավար Անդրանիկի անվան թիվ 12 հիմնական դպրոցում ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալին ներկայացվել են շենքային պայմանները, դպրոցի լաբորատոր հագեցվածությունը, ջեռուցման համակարգի գործարկմանն ու դասերի պատշաճ կազմակերպմանն առնչվող մի շարք հարցեր:
Արաքսիա Սվաջյանը զրուցել է աշակերտների հետ՝ հետաքրքրվելով նախագծային աշխատանքների, լաբորատոր սարքավորումների կիրառմամբ դասերի անցկացման արդյունավետության և այլ հարցերով: Աշակերտները հավաստել են, որ նախագծային աշխատանքը նպաստում է թիմային մտածելակերպի ձևավորմանը, դերի կարևորության գիտակցմանը, տվյալ թեմայի շուրջ համապարփակ գիտելիքի ձեռքբերմանը: Նախարարի տեղակալը կարևորել է նաև աշակերտների՝ դպրոցական օլիմպիադաներին մասնակցության ակտիվությունը, ուսուցիչների՝ կամավոր ատեստավորման գործընթացում ներգրավվածությունը: Նա ծանոթացել է նաև տվյալ դպրոցում «Դպրոցական սնունդ» ծրագրի իրականացմանը:
Նշենք, որ Վաղարշապատի Զորավար Անդրանիկի անվան թիվ 12 հիմնական դպրոցում սովորում է 1063 աշակերտ:
Նախարարի տեղակալի հաջորդ կանգառը Մովսես Խորենացու անվան թիվ 10 ավագ դպրոցն էր, որտեղ սովորում է 249 աշակերտ: Դպրոցը ներառված է Կառավարության 300 դպրոցի կառուցման, նորոգման և բարեկարգման ծրագրում: Դպրոցի նոր շենքի կառուցումն ընթացքի մեջ է, դասերը ներկայում կազմակերպվում են հին դպրոցի մասնաշենքերից մեկում:
Արաքսիա Սվաջյանը շրջել է դպրոցում, զրուցել աշակերտների հետ՝ մասնագիտական կողմնորոշման, հանրակրթության պետական նոր չափորոշչի շրջանակում ներդրված խորացված առարկայական ուսուցման, ընդունելության քննությունների և այլ թեմաների մասին։ Նա նշել է՝ նոր մոտեցումները կօգնեն աշակերտներին առավել արդյունավետ օգտագործել դպրոցում ստացած գիտելիքները բուհեր ընդունվելու ժամանակ՝ նվազեցնելով կրկնուսույցների կարիքը։
Նախարարի տեղակալի այցերը տարբեր հաստատություններ կլինեն շարունակական:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան