ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը Լեհաստանի Հանրապետություն կատարած պաշտոնական այցի շրջանակում այցելել է Լեհաստանի ազգային գրադարան: Հայկական պատվիրակությունը ծանոթացել և շրջել է գրադարանին կից գործող Ռեչպոսպոլիտեի պալատում։
Գրադարանի տնօրեն Տոմաշ Մակովսկին ներկայացրել է գրադարանի հարուստ ֆոնդային հավաքածուն, այդ թվում՝ վաղ տպագիր գրքերի և արժեքավոր ձեռագրերի հավաքածուն։ Շրջայցի ընթացքում Տոմաշ Մակովսկին առանձնահատուկ ուշադրություն է հրավիրել Լեհաստանի ազգային գրադարանում Հայաստանի և հայերի մասին առկա նյութերին՝ ընդգծելով, որ հայագիտական գրականությունն ու գիտական ուսումնասիրությունները լայնորեն կիրառվում են Լեհաստանի կրթական և գիտական ոլորտներում։
Այցի շրջանակում ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը հանդիպել է Լեհաստանի հայ համայնքի ներկայացուցիչների՝ արվեստագետների և մշակույթի գործիչների հետ։ Հանդիպման ընթացքում վերջիններս հետաքրքրվել են Հայաստանում կրթության և մշակույթի ոլորտներում իրականացվող բարեփոխումներով ու նոր նախաձեռնություններով։
Ժաննա Անդրեասյանը ներկայացրել է նաև ԿԳՄՍ նախարարության նոր նախաձեռնությունը՝ «Հայերենը ոչ հայախոսների համար. հայերենի ուսուցման, ստուգման և գնահատման համակարգ» ծրագիրը, որը նպատակ ունի բարձրացնել հայերների միջազգային ճանաչելիությունն ու դիրքավորումը։ Համակարգը մշակվել է է՝ հիմք ընդունելով Եվրոպական խորհրդի լեզուների իմացության ու գնահատման ընդհանուր շրջանակը (Common European Framework of Reference for Langusges). նախատեսվում է մշակել հայերենի առանձնահատկություններից բխող՝ հայերենի իմացությունը ստուգող և գնահատող վեցաստիճան էլեկտրոնային համակարգ:
Հանդիպման ընթացքում նախարարը պատասխանել է հայ համայնքի ներկայացուցիչների հարցերին, որոնք վերաբերել են Հայաստանում կազմակերպվող մշակութային տարբեր փառատոների մասնակցությանը, արտերկրի հեղինակավոր բուհերում հայագիտական կենտրոնների ցանցի զարգացմանը, սփյուռքում ապրող մեր հայրենակիցների համար հայերենի ուսուցման կազմակերպմանը, հայկական դպրոցների համար դասագրքերի և ուսումնական նյութերի ապահովմանը:
Նախարարի գլխավորած պատվիրակության կազմում են ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, Հայաստանի պատմության թանգարանի տնօրեն Դավիթ Պողոսյանը և Մ. Մաշտոցի անվան հին ձեռագրերի մատենադարան-ինստիտուտի տնօրեն Արայիկ Խզմալյանը: Հանդիպումներին ներկա է եղել Լեհաստանում ՀՀ արտակարգ և լիազոր դեսպան Ալեքսանդր Արզումանյանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան