ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը ներկա է եղել Արմավիրի մարզի Վաղարշապատի թիվ 1 «Հասմիկ» նախակրթարանի վերանորոգված խմբասենյակի բացման արարողությանը: Համագործակցության շրջանակում խմբասենյակ է բացվել նաև Վաղարշապատի թիվ 8 «Ոստան» մանկապարտեզում:
Նոր խմբասենյակները ստեղծվել են ԿԳՄՍ նախարարության և Վաղարշապատի համայնքապետարանի հետ համագործակցությամբ՝ «Կրթությունը չի կարող սպասել» հիմնադրամի աջակցությամբ, ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի կողմից իրականացվող «Հայաստանում փախստականների ճգնաժամին արձագանքման ծրագրի» շրջանակում: Նոր խմբասենյակներից յուրաքանչյուրը նախատեսված է 30 երեխայի համար:
Միջոցառմանը ներկա են եղել և ներկաներին շնորհավորել նաև Վաղարշապատ համայնքի ղեկավար Արգիշտի Մեխակյանը և Հայաստանում ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի ներկայացուցչի տեղակալ Սիլվիա Մեստրոնին:
Ողջունելով ներկաներին՝ Արաքսիա Սվաջյանն ընդգծել է, որ միջոցառման առիթը համագործակցության լավագույն օրինակներից է. պետությունը, տեղական ինքնակառավարման մարմինը և միջազգային կառույցը՝ ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ը, համագործակցել են՝ ապահովելով կրթության հասանելիություն, որը Կառավարության 2021-2026 թթ. ծրագրի կարևոր թիրախներից է. «Կառավարության ծրագրով և ՀՀ կրթության՝ մինչև 2030 թվականի զարգացման պետական ծրագրով մեծ տեղ է հատկացված նախադպրոցական տարիքի երեխաների կրթական համակարգում ընդգրկվածությանը: Հաստատությունների բարեկարգումն ու նոր ենթակառուցվածքների ստեղծումը միտված են կրթության որակի բարելավմանը, մանկապարտեզներ հաճախող երեխաների թվի աճին, որն ուղղված է մինչև 2030 թվականը երեխաների մինչև 95 տոկոս ընդգրկվածություն ապահովելու նպատակին»:
Կարևորելով նախադպրոցական ուսումնական հաստատություններում կրթության բովանդակությունը՝ նա նշել է, որ պետությունը հետևողական ջանքեր է իրականացնում այս ուղղությամբ՝ նոր ծրագրերի ներդրմամբ, մանկավարժական աշխատողների վերապատրաստումների իրականացմամբ. «Ներկա պահին ընթանում են նախադպրոցական մանկավարժների վերապատրաստման դասընթացները, որոնք նպատակ ունեն բարձրացնել մանկավարժների մասնագիտական կարողությունները: Առանց լավ մասնագետների՝ ամենալավ պայմաններ ունենալու դեպքում անգամ չենք կարող խոսել որակյալ կրթության մասին»:
Նա հակիրճ անդրադարձել է նաև ոլորտում նախատեսվող նոր նախաձեռնություններին՝ տեղեկացնելով, որ 2025-2026 ուստարում Երևանի, Գյումրու, Հրազդանի և Վանաձորի նախադպրոցական ուսումնական հաստատություններում կգործարկվեն վաղ մանկության տարիքի խմբեր՝ նախատեսված 0-2 տարեկան երեխաների համար: Այս պահանջը, ըստ նախարարի տեղակալի, ամրագրված է ՀՀ կրթության՝ մինչև 2030 թվականի զարգացման պետական ծրագրում:
Արաքսիա Սվաջյանը շնորհակալություն է հայտնել գործընկերներին հաջող համագործակցության համար և հույս հայտնել, որ դրանք կլինեն շարունակական՝ ի շահ կրթական համակարգի զարգացման:
Միջոցառման ընթացքում տեղի է ունեցել նաև ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի և «Սիմֆոնիկ ԴասA» ծրագրի համագործակցությամբ իրականացվող «Սիմֆոնիկ հեքիաթներ» երաժշտական կրթական դասընթացը՝ նախատեսված նախադպրոցական տարիքի երեխաների համար:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան