ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Վահրամ Մկրտչյանն ընդունել է Հայաստանում Կոնֆուցիուսի ինստիտուտի չինական կողմի տնօրեն Յան Մեյխուային և Պեկինի մանկավարժական համալսարանի չինարեն լեզվի և մշակույթի ինստիտուտի տնօրեն Չժու Ժույպիին: Ողջունելով հյուրերին` ԿԳ նախարարի տեղակալը նշել է, որ ՀՀ կառավարությունը կարևորում է կրթության և գիտության ոլորտում Չինաստանի հետ համագործակցությունը: «Որպես…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության Կրթության ազգային ինստիտուտը նախաձեռնել է քննարկումների շարք, որոնք նպատակ ունեն աշխատանքային և մասնագիտական մակարդակում բարձրացնել ոլորտային խնդիրները և դրանց շուրջ ծավալել շահագրգիռ քննարկում: Շարքի հերթական քննարկում-սեմինարը տեղի է ունեցել այսօր՝ «Դպրոցականների առողջության պահպանման խնդիրներն ուսումնական գործընթացում» թեմայով: Քննարկմանն մասնակցել են ՀՀ կրթության և գիտության, առողջապահության…
Կազմակերպիչ - Երևսնի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի ինֆորմատիկայի ուսուցչուհի Գ.Աբրահամյան։
Մասնակիցներ - դպրոցի տնօրինության կողմից տարբեր դպրոցներից հրավիրված ինֆորմատիկայի ուսուցիչներ, դպրոցի ուսուցիչներ:
Գ.Աբրահամյանը կարդաց զեկուցում՝ «Ապահով համացանց» թեմայով, որը հագեցած էր իր պատրաստած տեսանյութերով:
Ծավալվեց քննարկում համացանցի դրական և բացասական դրսևորումների շուրջ , բացասական երևույթները բացահայտելու…
Առավոտից աշակերտները ուրախ տրամադրությամբ շնորհավորում էին միմյանց օրվա կապակցությամբ, իսկ օրվա գույնը կարմիրն էր. միջանցքներն ու դասասենյակները ողողված էին կարմիր ու սիրտ փուչիկներով:
Եվս մեկ տոն հարստացրեց և գունագեղ դարձրեց մեր գալշոյանականների առօրյան, առավելապես XI Ե դասարանի (կենսաքիմիական հոսք ) այսօրվա աշակերտների, և իրենց իսկ խոսքով ասած, ապագա բժիշկների…
Երևանի պետական հումանիտար քոլեջում տեղի է ունեցել գերմաներեն լեզվի իմացության հավաստագրերի հանձնման հանդիսավոր արարողություն, որին մասնակցել են ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանը և ԳԴՀ երկրամասերի մշակույթի և լուսավորության նախարարների համաժողովի գլխավոր քարտուղար Ուդո Միխալիկը: Դավիթ Սահակյանը, շնորհավորելով ուսանողներին, ընդգծել է կրթության կարևորությունը երիտասարդների համար: «Ժամանակակից աշխարհում կրթությունն…
Հոկտեմբերի 19-ին Արարատի մարզի, ք. Մասիսի թիվ 3 հիմնական դպրոցի ուսուցիչներ Օ. Ղարիբյանը (ՆԶՊ) և Հ. Ղազարյանը (Պատմություն) կազմակերպել էին դաս- էքսկուրսիա Սարդարապատ: Դասը անցկացվեց Սարդարապատի թանգարանում: Դաս այն մասին, թե ինչպես Մայիսյան հերոսամարտում հայ ժողովուրդը ջախջախիչ հակահարվածով թուրք բռնակալներին շպրտեցին մեր երկրի արևելյան հատվածից և հերոսացան՝ հայոց պատմության մեջ…
Մասիս քաղաքի N3 հիմնական դպրոցում հոկտեմբերի 24-ին ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչ Լուսինե Սողոմոնյանը 4ա և 4բ դասարաններում անցկացրեց ֆուտբոլ մարզաձևից ընկերական խաղ :Փոքրիկ ֆուտբոլիստները ցուցադրեցին, կարելի է ասել, փայլուն նաև մարտունակ խաղ: Չնայած նրան, որ խաղը ընկերական էր, խաղացողներին սատարելու նպատակով խաղադաշտում բուռն մթնոլորտ ու ջերմ տրամադրություն էին ստեղծել նրանց համադասարանցիներն ու…
Սովորողների ինքնավարության գործադիր մարմինը աշակերտական խորհուրդն է: Աշակերտական ինքնավարության մարմինների (ընդհանուր ժողովի), գործադիր մարմնի` աշակերտական խորհրդի, ինչպես նաև նրա ղեկավարության ձևավորման կարգը, լիազորությունները սահմանվում են դպրոցի կանոնադրությամբ և նախարարության կողմից հաստատված ՀՀ հանրակրթական հաստատության աշակերտական խորհրդի օրինակելի կանոնադրությամբ:
Հոկտեմբերի 24-ին Մասիս քաղաքի N3 հիմնական դպրոցում արտասովոր եռուզեռ էր:
Աշակերտները…
Հոկտեմբերի 29-ից նոյեմբերի 3-ը պաշտոնական այցով Երևանում է գտնվում Գերմանիայի Դաշնության երկրամասերի մշակույթի և լուսավորության նախարարների համաժողովի գլխավոր քարտուղար Ուդո Միխալիկիի գլխավորած պատվիրակությունը: Այսօր ԳԴՀ պատվիրակության անդամները հանդիպում են ունեցել ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանի հետ: Նախարարի խոսքով` ԳԴՀ գլխավոր քարտուղարի այցը ևս մեկ հնարավորություն է` ճշգրտելու կրթության…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի սովորողների հետ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Ռիմա Մկրտչյանը Մերի Մովսիսյանի,Աստղիկ Դանիելյանի և աշակերտական խորհրդի հետ հոկտեմբերի 26-ին այցելեցին Կապանում գտնվող «Մարիլա » սահմանափակ պատասխանատվությամբ ընկերություն:Մի վայր, որտեղ բնաշխարհն ինքնին առողջ սնունդ ստանալու մեծ ներուժ ու անսահման հնարավորություններ ունի: Աշակերտներին ընկերության աշխատակիցները ներկայացրին, որ «ՄԱՐԻԼԱ»-ն կաթնամթերք և մսամթերք…
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան