Ինչպես բոլոր դպրոցներում, այնպես էլ Ենոքավանի միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ
«Մեղու. Հայերենը բոլորի համար» մրցույթը, որին մասնակցում էին 3-12-րդ դասարանների
հետաքրքրված աշակերտները: Այս տարի մրցույթին մասնակցեց 53 աշակերտ:
Հայերենի այս մրցույթի նպատակն է համընդհանուր հետաքրքրություն առաջացնել հայոց լեզու
առարկայի հանդեպ, այն առավել գրավիչ ու սիրելի…
Հոկտեմբերի 28-ին Մասիս քաղաքի հ.2 դպրոցում տոնական տրամադրություն էր տիրում.դպրոցի տնօրինությունը, ուսուցիչները,ծնողները և աշակերտները հավաքվել էին դպրոցի լուսաշող դահլիճի կամարների ներքո՝ հաղթական տրամադրությամբ:Դպրոցի <<Հայ ասպետ>> հեռուստախաղի մասնակից ինտելեկտուալների թիմը՝ մասնակցելով խաղին յուրաքանչյուր փուլում հաղթանակներ է պարգևել հարազատ դպրոցին:
Հոկտեմբերի 23-ի եզրափակիչ փուլը նշանակալից օր էր բոլորի…
Հոկտեմբերի 5-ին տոնական տրամադրություն էր տիրում Վանաձորի Ղ. Ալիշանի անվան թիվ 27 հիմնական դպրոցի բակում: Երաժշտությունն օրվան համահունչ էր ու տրամադրող, իսկ գունավոր կավիճները I-IV դասարանի մանուկների ձեռքերում դարձել էին վրձին, դարձել էին սեր ու նկար: Գունավոր կավիճների օգնությամբ երեխաներն արտահայտել էին իրենց սերն ուսուցչի, դպրոցի, հայրենիքի նկատմամբ: Թեման «Իմ…
Հոկտեմբերի 28-ին Գեղարքունիքի մարզի Գավառի N5 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ գրական-երաժշտական ցերեկույթ՝ «Ռուս-հայկական պոեզիա» խորագրով, որին մասնակցում էին VII, VIII և IX դասարանների աշակերտները:
Միջոցառմանը հնչեցին հայ և ռուս բանաստեղծների բանաստեղծություններ ռուսաց լեզվով, երգեր՝ գրված բանաստեղծությունների հիման վրա: Թեմային համապատասխան շնորհանդեսի միջոցով ներկայացվեցին բանաստեղծների անցած ուղին, գործունեությունը:
Ռուսաց լեզվով աշակերտները…
Գյուղական դպրոցների զարգացման ծրագրի շրջանակում հոկտեմբերի 208-ին ԵՊՀ-ին առընթեր Արտաշես Շահինյանի անվան ֆիզիկամաթեմատիկական հատուկ դպրոցում կազմակերպվել է թվով երրորդ հեռավար փորձնական տեսադասը:
Այս անգամ կապ է հաստատվել Վայոց ձորի մարզի Մալիշկայի թիվ 1, Հերհերի և Արենիի միջնակարգ դպրոցների հետ՝ օգտագործելով Հայաստանի կրթական ցանցի ընձեռած տեխնոլոգիական հնարավորությունները: Դասը կազմակերպվել է «Երկրաչափություն»…
Հոկտեմբերի 20-ին Արմավիր քաղաքի Ռ.Եղոյանի անվան h1 ավագ դպրոցում մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Լ.Հայրապետյանը դասղեկի ժամի շրաջանակներում կազմակերպել էր հանդիպում ֆիզմաթ գիտությունների թեկնածու, ԵՊՄՀ-ի մաթեմատիկայի ամբիոնի վարիչ, «Մաթեմատիկան դպրոցում» ամսագրի խմբագիր, Հանրահաշիվ 7-9-րդ դասարանների դասագրքերի հեղինակ Համլետ Միքայելյանի հետ:
Աշակերտները ընթերցեցին հատվածներ Համլետ Միքայելյանի հեղինակած «Բարոյական արժեքները և մաթեմատիկայի կրթական ներուժը »գրքից:
…ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը ներկա է գտնվել Ճարտարապետության և շինարարության ազգային համալսարանի 95 ամյակին նվիրված հոբելյանական հանդիսությանը։
Շնորհավորելով ներկաներին` նախարար Լևոն Մկրտչյանը նշել է,-«Ինձ համար մեծ պատիվ է հանդես գալ այս հանդիսությանը, քանի որ ի դեմս Ճարտարապետության և շինարարության համալսարանի` մենք Հայաստանում ունենք իր առաքելությունը գիտակցող…
Եվրոպական խորհուրդը` ԵՄ աջակցությամբ, իրականացնում է «Աջակցություն մարդու իրավունքների կրթությանը և ժողովրդավարական դաստիարակությանը Արևելյան գործընկերության երկրներում» ծրագիրը, որը նախատեսված է 2015-17 թվականների համար: ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն հավաստագրեր է հանձնել վերոնշյալ ծրագրի շրջանակում վերապատրաստում անցած մասնագետներին: Միջոցառմանը մասնակցել է նաև ԵԽ հայաստանյան գրասենյակի ղեկավար Նատալյա Վուտովան:
Ողջունելով…
Գյուղական դպրոցների զարգացման ծրագրի շրջանակում այսօր ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության թիվ 198 ավագ դպրոցում կազմակերպվել է «Ֆիզիկա» առարկայի հեռավար դասընթաց Սուրենավանի միջնակարգ դպրոցի 10-րդ դասարանի աշակերտների համար: Դասը վարել է թիվ 198 դպրոցի տնօրեն Արտաշես Թորոսյանը, իսկ Սուրենավանում աշակերտների աշխատանքը կազմակերպել` դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Լիլիկ Մարտիրոսյանը: Հատկանշական է, որ…
Մեսրոպ Մաշտոցը հայ գրերի ստեղծողն է և մատենագրության հիմնադիրը, առաջին թարգմանիչը, առաջին ուսուցիչն ու հայալեզու դպրոցի հիմնադիրը:Եվ պատահական չէ, որ 8-րդ Բ դասարանի աշակերտները դասղեկ Ա.Գրիգորյանի գլխավորությամբ այդ վեհ գիտակցումով կազմակերպեցին այդ մեծանուն հային նվիրված միջոցառումը` «Եվ այր մի` Մաշտոց անուն» խորագրով: Ներկայացման ժամանակ աշակերտները ցույց տվեցին մեծանուն ուսուցչի անցած…
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ