ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

Մարզական կյանքը դպրոցում

Փետրվարի 23, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Այսօր Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան № 11 հիմնական դպրոցի ֆիզկուլտուրայի դահլիճում մարզական իսկական տոն էր:

Մրցասպարեզ էին դուրս եկել 2-րդ «Ա» և 2-րդ«Ե» դասարանների՝«Բողբոջներ» և «Ծիլեր» թիմերը (ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչ՝ Մեհրի Գեղամյան):
Մարզադահլիճը լեփ-լեցուն էր. երեխաներին ծափերով ոգևորում էին ծնողները, աշակերտները, ուսուցիչները, նույնիսկ մրցահրապարակում էին նաև մրցող դասարանների դասվարները:

Մրցող…

Հովհաննես Թումանյան-148

Փետրվարի 23, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

  2017թ. փետրվարի 20-ին Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցի դասվար Յուլյա Մկրտչյանի ղեկավարությամբ 3-րդ «Ա» և 6-րդ «Ա» դասարանների աշակերտների ուժերով կազմակերպվել է գեղեցիկ միջոցառում՝ նվիրված հայ մեծ բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան 148-րդ տարեդարձին:

  Բեմում աշակերտներն էին՝ թումանյանական հերոսների նկարագրով, իսկ դահլիճում թևածում էր Թումանյանի անմահ հոգին:

Մայրենիի տոնին նվիրված միջոցառում Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցում

Փետրվարի 23, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

1999 թվականի նոյեմբերի 17-ին ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն որոշում է ընդունել մայրենի լեզվի օր սահմանելու մասին:

Օրը սահմանվեց:

2000 թվականի փետրվարի 21-ին ամբողջ աշխարհն սկսեց տոնել իր մայրենի լեզվի միջազգային օրը:

«Ձեզ եմ ասում՝ ձեզ, հայոց նորահաս երիտասարդք, ձեր անունին մեռնիմ, ձեր արևին ղուրբան,տասը լեզու սովորեցեք, ձեր լեզուն, ձեր հավատքը ղայիմ բռնեցեք» (Խ.…

Հայ լեզուն տունն է հայուն

Փետրվարի 23, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 21-ին Կոտայքի մարզի Աբովյան քաղաքի թիվ 2 հիմնական դպրոցի դահլիճում տոնական բարձր տրամադրություն էր. 4բ դասարանի աշակերտները նշում էին մայրենի լեզվի օրը: Միջոցառման ընթացքում աշակերտները ներկայացրին հայոց լեզվի հաղթական ուղին, հայ և օտարազգի նշանավոր մարդկանց ասույթները մեր լեզվի մասին, առածներ լեզվի մասին, բեմականացրին Եզոպոսի՝ լեզվի մասին պատմությունը, Բայրոնի՝ հայերի…

Մայրենիի միասնական օր

Փետրվարի 23, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 21-ին Արարատի մարզի  Սուրենավանի միջնակարգ դպրոցում նշվեց Մայրենիի միասնական օրը: Դպրոցի հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Ն. Զեյնալյանը ներկայացրեց մայրենիի դերն ու նշանակությունը, խոսեց նրա անաղարտ պահպանման ու կիրառման կարևորության մասին: Աշակերտներն հանդես եկան լեզվին նվիրված բանաստեղծություններով, որն ուղեկցվում էր շնորհանդեսով: Լեզվի իմացության կարևորության վերաբերյալ եզրափակիչ խոսքով հանդես եկավ…

Ի՜մ մայրենի լեզու, ի՜մ սրբություն

Փետրվարի 23, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 21-ին «Ի՜մ մայրենի լեզու, ի՜մ սրբություն» խորագրով թատերականացված ցերեկույթ անցկացվեց Գավառի N5 հիմնական դպրոցում:

Աշակերտները Մեսրոպ Մաշտոցի, Սահակ կաթողիկոսի և Վռամշապուհ արքայի զրույցի միջոցով ներկայացրին հայոց գրերի ստեղծման պատմությունը:

Մայրենի լեզվին նվիրված բանաստեղծություններն ու երգերը հաջորդեցին միմյանց: Բեմադրությամբ ներկայացան նաև կետադրական նշանները:

Միջոցառումն ամփոփեց տնօրեն Ս. Արզաքանցյանը: Ցերեկույթի բոլոր…

Հեռավար առարկայական դասընթացներ

Փետրվարի 23, 2017
ՏՀՏ նորություններ

2017թ. հունվար - փետրվար ամիսներին Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի «Հեռավար ուսուցում» համակարգում ուսուցիչների կողմից ստեղծվել և իրականցվել են 10 առարկայական վերապատրաստման դասընթացներ, որոնց մասնակցել են Հայաստանի տարբեր մարզերի դպրոցների 291 ուսուցիչներ:

 

 

 

Համեստ Մինասյան

Ք. Երևանի  Ֆ. Նանսենի անվան թիվ 150 հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցիչ

Թեման՝ 

Գրքի նվիրատվության օր

Փետրվարի 23, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 19-ին Հայաստանում նշվում է գիրք նվիրելու տոնը: Այս օրը պայմանավորված է հայ մեծ բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան տարելիցով: Մեծ խանդավառություն էր տիրում նաև Վանաձորի Ղ. Ալիշանի անվան թիվ 27 հիմնական դպրոցի գրադարանում: Տոնը կարևոր ու առանձնահատուկ էր նրանով, որ երեխաները մոտենում էին գրքին, արտադասարանային ընթերցանությանը: Ընթերցասիրություն, ընթերցողական ճաշակ, կարդացածի…

«Եկեք խոսենք հայերեն»

Փետրվարի 23, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Մայրենի լեզվի միջազգային օրը առիթ է սթափվելու, մտածելու դարերով պահպանված ու մեզ ժառանգած ոսկեղենիկ հայերենը  մեր սերունդներին անաղարտ փոխանցելու մշակույթի մասին: 

Փետրվարի 21-ին տոնական տրամադրություն էր թևածում Վարդենիկի Ա. Օհանյանի անվան N 2 հիմնական դպրոցի հանդիսությունների դահլիճում: 6բ դասարանը (դասղեկ՝ Մ. Մանուկյան) միջոցառում էր կազմակերպել Մայրենի լեզվի միջազգային օրվա կապակցությամբ՝…

Մրցույթ «Մաթեմատիկա» առարկայից

Փետրվարի 23, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ծրագրային յուրաքանչյուր թեմայից սովորողների ձեռքբերումները բացահայտելու համար արդյունավետ են առարկայական մրցույթները, որոնք մեր դպրոցում ավանդույթ են դարձել: Այդպիսի նպատակ ուներ նաև այսօրվա մրցույթը, որը կազմակերպել էին ուսուցիչներ Գ . Աբրահամյանը և Հ.Կթունյանը X "Գ" և X "Դ" դասարանների միջև:

Մրցույթն ավելի աշխուժացավ X "Գ" դասարանի աշակերտ Նոէլի և X "Դ"…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան