Կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնը ՀՀ անկախության 26 ամյակի կապակցությամբ սեպտեմբերի 22-ին իրականացրեց ‹‹Մենք կերտում ենք նոր արշալույս›› խորագրով գեղարվեստական միջոցառում և կենտրոնի սաների ձեռքի ստեղծագործ աշխատանքների ցուցահանդես:
Ծրագրի նպատակն էր դեռահասներին հաղորդակից դարձնել ՀՀ անկախության տոնին՝ որպես հայ ժողովրդի միասնական կամքի արտահայտություն, արժևորել անկախ պետականություն ունենալու գաղափարի կարևորությունը, սաների մեջ սերմանել հայրենի հողը պաշտպանելու ձգտում։
Ցերեկույթին ներկա էին Երկրապահ կամավորական միության անդամներ՝ «Մարտական խաչ» 2-րդ աստիճանի շքանշանակիր Մուշեղ Նավոյանը և «Արիության» մեդալակիր Ավետիք Մելքոնյանը, ապրիլյան քառօրյա ռազմական գործողությունների մասնակիցներ՝ «Մարտական խաչ» 2-րդ աստիճանի շքանշանակիր Ռաֆայել Հովհաննիսյանը, «Վարզգեն Սարգսյան» մեդալակիր Էդգար Մկրտչյանը, «Մարշալ Բաղրամյան» մեդալակիր Արտյոմ Մուրադյանը, «Անդրանիկ Օզանյան» մեդալակիր Ռազմիկ Հովհաննիսյանը, «Ընտանիք» կենտրոնի շրջանավարտ զինծառայողներ, մանկավարժներ, ծնողներ և սաներ։
Ներկաները նախ դիտեցին կենտրոնի սաների ձեռքի աշխատանքների թեմատիկ ցուցահանդեսը և մասնակից դարձան միջոցառմանը, որն ազդարարվեց ՀՀ պետական օրհներգի կատարմամբ։
Սաները հանդիսավոր կերպով ընթերցեցին Հայաստանի անկախության մասին ընդունված հռչակագրից հատված, ներկայացրեցին պետական խորհրդանիշերը՝ ընդգծելով պետականություն ունենալու կարևորությունը և անհրաժեշտությունն ազգային ինքնության պահպանման գործում։
Միջոցառումների ընթացքում հնչած ռազմահայրենասիրական երգերի և պարերի կատարումներն անտարբեր չթողեցին ներկաներին. դահլիճը ներշնչված հայրենասիրական գաղափարներով և մասնակիցների ելույթներով, ևս միացավ կատարումներին: Սահիկահանդեսով ցուցադրվեց նաև հայ ժողովրդի բազմադարյա պատմական անցյալը՝ միահյուսված 26-ամյա Անկախ Հայաստանի կերտած ուղուն: Այնուհետև ներկայացվեց բեմականացում՝ «Հավերժի ճամփորդը», որի մեջ մարմնավորված էր բոլոր ժամանակների հերոսների, գիտության բարձրունքները նվաճած մտավորականների կերպարները։
Միջոցառման մասնակիցները պարտավորվեցին հետևել Հայաստանի պատմությունը կերտած հերոսների օրինակին՝ պահպանել և շենացնել դժվարությամբ ձեռք բերված ազատ հայրենիքը, պայքարել պետական սահմանների խաղաղության ու ապահովության համար և դառնալ այդ ամենի փոխանցողն ապագա սերունդներին։
Տոնական միջոցառումը եզրափակեցին կենտրոնի պարարվեստի խմբակի սաները՝ հաղթական «Քոչարի» պարով, որին միացավ ոգևորված հանդիսատեսը։
Նշենք, որ «Ընտանիք» կենտրոնում անցկացված ցերեկույթին նախորդել էր սեպտեմբերի 21-ին Գյումրու Վարդանանց հրապարակում տեղի ունեցած տոնական միջոցառումը։ Կենտրոնն ակտիվ մասնակցություն ունեցավ Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանի և ՀՀ Պաշտպանության նախարարության Գյումրու կայազորի 55035 զորամասի համատեղ կազմակերպած քաղաքային տոնակատարությանը։
Միջոցառմանը ներկա էին մարզային ու քաղաքային իշխանության և զորամասի ներկայացուցիչներ, զինծառայողներ, Երկրապահ կամավորական միության ներկայացուցիչներ։
Զինվորական շքերթի, բանակային ձեռնամարտի, գեղարվեստական ելույթների դիտումից հետո ներկաների ուշադրությունը կենտրոնացավ «Ընտանիք» կենտրոնի սաների ձեռքի աշխատանքներին, մասնավորապես ռոբոտաշինության խմբակի սաների նախագծած և ստեղծած ռոբոտների ցուցադրությանը։ Սաները ներկայացնելով իրենց աշխատանքները, նշեցին որ աշխատում են նոր համակարգեր ծրագրավորելու ուղղությամբ, փորձում են կատարելագործել արդեն ստեղծած ռոբոտները և պատրաստ են իրենց ներուժը հետագայում ներդնել երկրի ռազմաարդյունաբերական ոլորտի զարգացմանը։
Իսկ զինվորական ոլորտի ներկայացուցիչները մանրամասն ծանոթացան հանրապետական մրցույթներում մրցանակային տեղեր զբաղեցրած ռոբոտներին և սաներին հարցեր ուղղեցին երկրի անվտանգության ապահովման գործընթացում դրանց կիրառության և օգտակարության վերաբերյալ:
Հ. Սարգսյան
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ