ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

Հեռավար ուսուցումը մեր դպրոցում

Փետրվարի 27, 2017
Դպրոցական անցուդարձ ՏՀՏ նորություններ

էվրիկա ˜ ... Ժամանակակից ուսուցումը իր արմատները ամրացրեց նաև մեր դպրոցում. հ.21 դպրոցի և մեր դպրոցի IX դասարանցիների համար կենսաքիմիական հոսքը ներկայացնող X Ե դասարանի աշակերտները անցկացրին հեռավար դաս «Քիմիա» առարկայից. ժամանակակից տեխնոլոգիաներին տիրապետող աշակերտ - մարդը դարձավ ավելի ինքնավստահ:

Երկու դպրոցների իններորդցիները, մեկը մյուսին գերազանցելով, ճկուն և խելացի հարցերով…

Թումանյանի հերոսներն արտասանում են Թումանյան

Փետրվարի 24, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կախարդական, ոսկեղեն հեքիաթների հերոսների նման Քաջարանի թիվ 2 միջնակարգ դպրոցի ΙΙΙա դասարանի աշակերտները կազմակերպել էին ինքնատիպ ու յուրօրինակ դաս-միջոցառում: Միջոցառումը նվիրված էր ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան 148-ամյակին: Պատահական չէ, որ աշակերտները, դասվար Հ.Աղաբեկյանի գլխավորությամբ, կազմակերպեցին այդ մեծանուն հային նվիրված միջոցառումը: Յուրաքանչյուրիս մեջ էլ ապրում են բանաստեղծի հերոսները: Եվ…

Միջոցառում Քաջարանի հ.2 միջնակարգ դպրոցում

Փետրվարի 24, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

   1991թ փետրվարի 21-ը ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն հռչակեց Մայրենի լեզվի միջազգային օր՝ ի նպաստ մայրենի լեզուների իրավունքների ճանաչման և գործածության աջակցման:

   Այս նախաբանով էլ սույն թվականի փետրվարի 21-ին սկսվեց Մայրենիի օրվան նվիրված տոնական միջոցառումը Քաջարանի թիվ 2 միջնակարգ դպրոցում, որը կազմակերպել էր հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Ն. Ջավադյանը: Ելույթ ունեցան…

Գնահատման համակարգի բարելավմանը նվիրված երկօրյա համաժողովը

Փետրվարի 24, 2017
Պաշտոնական

Մասնագիտական կրթության որակի ապահովման ազգային կենտրոնի նախաձեռնությամբ  կրթության որակի շաբաթվա շրջանակներում այսօր Հայաստանի ամերիկյան համալսարանում մեկնարկել է «Որակը լսարանում՝ գնահատման համակարգի բարելավում» թեմայով երկօրյա համաժողովը:

Ողջունելով համաժողովի մասնակիցներին՝ Շվեյցարիայի հավատարմագրման և որակի ապահովման գործակալության նախագահ, Բարձրագույն կրթության որակի ապահովման եվրոպական ասոցիացիայի (ANQA)  խորհրդի անդամ Քրիստոֆ Գրոլիմունդը հայտարարել է, որ Մասնագիտական…

«Բարությունը կփրկի աշխարհը»

Փետրվարի 23, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ստեփանավանի ավագ դպրոցում կազմակերպված «Բարությունը կփրկի աշխարհը» խորագրով միջոցառումը՝ ռուսերեն էջում:

Բաց դաս Կապանի հ.2 ավագ դպրոցում

Փետրվարի 23, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

  Դասի նպատակը թեմային բնորոշ հասկացություններին տիրապետելն է, աշխարհագրական թաղանթի հատկանիշների ուսումնասիրումը:

  Դասարանը բաժանված էր խմբերի: Յուրաքանչյուր խումբ ներկայացնում էր որևէ երկրաբանական դարաշրջան քարոլորտում, ջրոլորտում, մթնոլորտում և կենսոլորտում ընթացող երևույթներով: Խմբերը տևական են ու տարակազմ, յուրաքանչյուրում ընդգծված են փորձագետ-մասնագետներ աշխարհագրությունից, երկրաբանությունից, բուսաբանությունից և կենդանաբանությունից:

   Դասի խնդիրը երևույթների զարգացման…

Մարգարիտն ու փրփուրը

Փետրվարի 23, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի Vբ դասարանում տեղի ունեցավ դաս-միջոցառում մայրենի առարկայից /ուսուցիչ Ռուզաննա Մեժլումյան/:
Թեման՝ Առակս ի՞նչ կցուցանե.«Մարգարիտն ու փրփուրը»

Սովորողները պատմեցին,թե Ինչ գիտեն առակի մասին, ի՞նչ առակներ են կարդացել,դրանից ո՞րն է ամենից շատ դուր եկել իրենց և ինչո՞ւ:
Աշակերտները ներկայացրին մարդկային տարբեր բնավորությունները,ծաղրեցին զանազան արատներ՝ծուլությունը,ստախոսությունը,չարությունը,պարծենկոտությունը,ագահությունը,ժլատությունը և այլն:…

Մայրենիի օր

Փետրվարի 23, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

    «Ժամանակի ակունքներից ես  գալիս դու, իմ հա՛յ լեզու, դարերի լեռնապարերի վրայով …» 
Սիլվա Կապուտիկյան

   Լճաշեն  գյուղի Ա. Տեր- Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում փետրվարի 21-ին 5-10-րդ դասարանների աշակերտների մասնակցությամբ Հայոց լեզվի և գրականության առարկայական մեթոդական միավորումը կազմակերպել էր միջոցառում՝ նվիրված Մայրենիի օրվան:

   Դասասենյակում Մ.Մաշտոցի և  Հովհ. Թումանյանի մեծադիր նկարներն էին, հայոց անմահ այբուբենը, գրքեր, ծաղիկներ…

   Խոսուն  էին  ասույթները՝  «Որ  զրնգա  արևի  տակ  հավետ  պայծառ  հայոց  լեզուն»,  «Ապրեց  մեր  լեզուն՝  Ոսկեղենիկը  մեր  մեսրոպազուն,  շողաց,  հուրհրաց  նա  բոցի  նման»…

   Աշակերտները  ներկայացրին  Մայրենիի անցած  հազարամյա  ճանապարհը,  նրա  տեղն  ու  դերը  մեր  կյանքում՝  արժևորելով   …

Տոնդ շնորհավոր, իմ բարի ու լուռ ընկեր

Փետրվարի 23, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան և գրքի տոնի առթիվ Աբովյան քաղաքի թիվ 2 հիմնական դպրոցի  5բ դասարանի դասղեկ Ա.Քոչարյանի գլխավորությամբ կազմակերպվեց դասղեկի ժամ:

Աշակերտները ներկայացրին գրքի կարևորությունը մեր կյանքում,փառաբանեցին Հ. Թումանյանի անմահ գործունեությունը և բեմադրեցին «Սուտասան» հեքիաթը անգլերենով: Ծանոթացրին մատենագրության պատմությանը և գովերգեցին Հայոց աշխարհն ու հայոց լեզուն: Դասի ավարտին աշակերտները նվիրեցին…

Հոգու տոն

Փետրվարի 23, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 21-ին Աբովյանի Վիկտոր Համբարձումյանի անվան  N10 հիմնական դպրոցում տոնական տրամադրություն էր: Գիրք նվիրելու գեղեցիկ և հաճելի տոնը նշվեց  բոլոր դասարաններում դասղեկների նախաձեռնությամբ: IVե դասարանի դասվար Ա.Չոմարյանը ևս պատրաստել էր մի գեղեցիկ դաս՝  նվիրված մայրենի լեզվին: Թեման ինքնին շատ խոսուն և բազմաբովանդակ է, երեխաներն իրենց պատրաստվածությամբ, գեղեցիկ խոսքով դասը կառուցեցին…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան