ՀՀ ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնը մայիսի 22-ին 24-ը Շիրակի մարզի Ցողամարգ, Թորոսգյուղ, Գոգհովիտ գյուղական համայնքներում անցկացրեց «Հայկական ազգային պարեր» խորագրով գեղանկարչության ցուցահանդես: Նպատակն էր սաների մոտ ձևավորել ազգային արժեքները պահպանելու ձգտում, զարգացնել դեռահասների ստեղծագործական կարողություններն ու հմտությունները:
Ցուցահանդեսներին ներկա էին «Ընտանիք» կենտրոնի մանկավարժները, վերոնշյալ համայնքների դպրոցների տնօրենները, աշխատակիցներ, ծնողներ,…
Նախագահ Սերժ Սարգսյանն այսօր Մատենադարանի նիստերի դահլիճում մասնակցել է Կրթության գերազանցության ազգային ծրագրին (ԿԳԱԾ) նվիրված միջոցառմանը, որի ընթացքում ամփոփվել է ծրագրի անցած ճանապարհը, ազդարարվել է «Արարատյան բակալավրիատ» նոր կրթական ծրագրով դպրոցների ցանցի ստեղծման մեկնարկը, և ներկայացվել են այդ ծրագրին միացող առաջին դպրոցները՝ Հանրապետության մարզերից և Արցախից:Միջոցառման շրջանակներում Նախագահը շնորհակալագրեր է…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը` ի դեմս նախարարի պաշտոնակատար Լ. Մկրտչյանի և «Մանկավարժական նախաձեռնություն» հայկական ասոցիացիա» հասարակական կազմակերպությունը` ի դեմս նախագահ Ա. Իսպիրյանի, կարևորելով ՀՀ հանրակրթության բնագավառում նորարարական կրթական տեխնոլոգիաների կիրառմամբ որակյալ կրթության ապահովումը, այսօր ստորագրել են համագործակցության հուշագիր:
ՀՀ ԿԳ նախարարի պաշտոնակատար Լևոն Մկրտչյանը նշել է, որ հուշագրի…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում արդեն բարի ավանդույթ է դարձել յուրաքանչյուր տարի՝ մայիսին, մեծ շուքով անցկացնել 9-րդ դասարանցիների ավարտական հանդեսը:
Աշակերտները հավաքվել էին՝ ոչ թե միմյանց հրաժեշտ տալու (չէ՞ որ նրանք դեռ երկար ճանապարհ են անցնելու միասին), այլ երախտագիտության խոսք ասելու իրենց ուսուցիչներին, սիրելի տնօրեն՝ Զավեն Ստեփանյանին, և դպրոցի յուրաքանչյուր…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի IIբ դասարանում տեղի ունեցավ ամփոփիչ դաս «Իմ հայրենիքը Հայաստանն է» թեմայով: Այն կազմակերպել էր դասվար Կարինե Մարտիրոսյանը: Աշակերտները ներկաներին փոխանցեցին հայրենիքի մասին իրենց պատկերացումները: Դասն ամբողջովին ողողված էր հայրենասիրական շնչով և եռագույն դրոշի գույներով:
Նմանօրինակ դասերը միջոց են ճանաչելու մեր հայրենի բնաշխարհը, պատմամշակութային կոթողները, մոտ…
Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի Վ.Բաբայանի անվան հ.2 հիմնական դպրոցի 7գ դասարանի դասղեկ Գ.Գաջիյանը կազմակերպել էր հրաշալի տարեվերջյան շոու-ծրագիր «Ուռա՜, արձակուրդներ են» խորագրով: Միջոցառման ընթացքում երեխաները խոսեցին ամառային տոների մասին, խորհուրդներ տվեցին որտեղ կարելի է հանգստանալ, ներկայացրին ամառային սպորտաձևեր, նորաձևություն, եղանակային կանխատեսումներ, իսկ միջոցառման զարդը ամառային արձակուրդն էր, ով բոլոր-բոլորին հրավիրեց իր…
Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի Վ.Բաբայանի անվան հ.2 հիմնական դպրոցը կազմակերպել էր հրաշալի և անակնկալներով լի «Վերջին զանգ»:
Դպրոցի տնօրեն Արևհատ Նազարյանը պատվոգրեր հանձնեց իններորդցինեին` «Հայ ասպետ» հեռուստախաղում հաղթելու և Մասիսի տարածաշրջանային ՈՒՀԱ-ում /Ուրախների և հնարամիտների ակումբ/ լավագույնս ներկայանալու համար:
Դպրոցի տնօրինությունը շնորհավորում է իններորդցիներին, մաղթում հաջողություններ և նորանոր ձեռքբերումներ:
2017 թվականի մայիսի 27-ին Ֆանտանի միջնակարգ դպրոցի կենսաբանության ուսուցչուհի Մարիամ Թովմասյանը արշավ էր կազմակերպել յոթերորդ դասարանցիների հետ դեպի մայր բնություն։ Նպատակն էր աշակերտներին ծանոթացնել տեղանքի դեղաբույսերի և միջատների բազմազանությանը։ Արշավականներն ուղևորվեցին Գութանասար, ականատես եղան լեռան ստորոտի և մարգագետնային ֆլորային, հանդիպեցին բազմազան միջատների, տեսան նրանց զարգացման տարբեր փուլերը։ Լսեցին լորի, խաղտտնիկի,…
Եվրոպական դպրոցական ցանցի (European SchoolNet) հետ ձեռք բերված համաձայնությամբ Հայաստանի 25 ուսուցիչներ մասնակցեցին «Ապահով համացանց դասավանդողների համար» վեցշաբաթյա հեռահար դասընթացին: Լավագույն արդյուքներ ցույց տված 11 մասնագետները կստանան European Schoolnet-ի ավարտական հավաստագրեր՝ Նարինե Խաչատրյան (Ապահով Համացանց Հայաստան), Անուշ Ղևոնդյան (Վանաձորի թ 18 հիմնական դպրոց), Ալվարդ Սարոյան (Երևանի թ 100 հիմնական դպրոց), Մարիա Լիսիցինա (Օհանյան…
ՀՀ ԿԳ նախարարի պաշտոնակատար Լևոն Մկրտչյանը Երևանի Մ. Քաջունու անվան թիվ 54 ավագ դպրոցում ներկա է գտնվել «Վերջին դաս» ավարտական միջոցառմանը: Շնորհավորելով շրջանավարտներին՝ ԿԳ նախարարի պաշտոնակատարը նշել է, որ նրանք կյանք են մտնում մեր պետության համար վճռական և պատասխանատու փուլում. «Որպես նոր սերունդ՝ ձեզ փոխանցվում է անկախ Հայաստան, ազատագրված Արցախ,…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան