ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ազդարարվել է «Երիտասարդների զարգացում» եռամյա ծրագրի մեկնարկը

Դեկտեմբերի 21, 2017
Պաշտոնական

Ազդարարվել է «Երիտասարդների զարգացում» եռամյա ծրագրի մեկնարկը, որի նպատակն է` աջակցել 18-30 տարեկան երիտասարդներին` ուշադրություն դարձնելով այն խոցելի խմբերին, որոնք կարիք ունեն մասնագիտական հմտությունների զարգացման, հատկապես մարզերում: Ծրագիրն իրականացվում է «Կոկա-Կոլա Հելլենիկ Արմենիա» ընկերության աջակցությամբ:  ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանը, ԿԿՀԲՔԱ գլխավոր տնօրեն Քրիստոֆ Սպեկը, ԿԿՀԲՔԱ Հասարակական գործերի և հաղորդակցության տնօրեն Էլինա Մարկարյանը և «Այ Էյ Բի Սենթր» հիմնադիր և գործադիր տնօրեն Արաքսյա Մարտիրոսյանը հրավիրված մամուլի ասուլիսի ընթացքում ներկայացրել են ծրագրի մանրամասները:

ԿԳ նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանը նշել է, որ նախարարության համար ողջունելի էր «Կոկա-Կոլա Հելլենիկ Արմենիա» ընկերության այս առաջարկը, որի արդյունքում որոշում է կայացվել վերոնշյալ ծրագրի մաս դառնալ: «Աշխատաշուկան այսօր շատ արագ է փոփոխվում, իսկ կրթության ոլորտն ամենապահպանողական համակարգերից մեկն է, քանի որ փոփոխությունները կապված են մարդկանց վերաբերմունքի փոփոխության հետ: Այս իմաստով կրթության ոլորտի համագործակցությունը գործարար միջավայրի և բիզնես կառույցների հետ շատ կարևոր է, որովհետև դրանք են, ի վերջո, հանդիսանում աշխատաշուկան և թելադրողն այն պայմանների, որ պետք է բավարարի կրթական համակարգը: Ծրագրի երկրորդ կարևոր կետը կենտրոնացումն է դեպի մարզեր, քանի որ այնտեղ աշխատանք գտնելը շատ ավելի դժվար է, իսկ կրթության հնարավորությունները` ավելի սահմանափակ, քան Երևանում: Բացի այդ, ծրագրով շեշտադրումը դրվում է  այնպիսի հմտությունների վրա, որոնք պահանջված են այսօրվա աշխատաշուկայում, որովհետև մի բան է ունենալ գիտելիք, իսկ մեկ այլ բան` որոշակի հմտություններ և կարողանալ դրանք ներկայացնել: Ծրագրի մյուս կարևոր ուղղությունը սոցիալական պատասխանատվության բաղադրիչն է, որը գուցե նոր երևույթ է հայկական իրականության մեջ, սակայն այն իր ուրույն տեղն է զբաղեցնում աշխարհում: Սոցիալական պատասխանատվությունն արդեն նորմ է ցանկացած կազմակերպության համար, որը գիտակցում է, որ աշխարհը բացականին փոքրացել է և հնարավոր չէ կառուցել միայն քո լավ ապագան և սեփական ներդրումը չունենալ աշխարհի զարգացման գործընթացում: Այդ պատճառով մենք կոչ ենք անում նաև մյուս ընկերություններին, որ իրենց գիտելիքները, փորձն ու կարողությունները հասանելի դարձնեն մյուսների համար»,-նշել է Դավիթ Սահակյանը` շնորհակալություն հայտնելով «Կոկա-Կոլա Հելլենիկ Արմենիա» ընկերությանը` վերոնշյալ ծրագիրը Հայաստանում հենց կրթության ոլորտում իրականացնելու համար:

Նշենք, որ «Երիտասարդների զարգացում»  ծրագրի շրջանակում նախատեսվում է աջակցել Երևանում և մարզերում բնակվող 2100 երիտասարդների (500-ը` Երևանում, 1600-ը` մարզերում)` մինչև 2020 թվականն այդ թիվը հասցնելով 8000-ի: Ծրագրի առաջին փուլում մասնակիցները ձեռք կբերեն ինքնազարգացման և ինքնագնահատման հմտություններ, այնուհետև կսովորեն ժամանակի և նախագծերի կառավարման, հաղորդակցական, բանակցային և վաճառքի հմտություններ, բիզնես պլանավորում, ինչպես նաև ֆինանսական գրագիտություն: Բացի Երևանից, վերապատրաստումներ կկազմակերպվեն նաև Շիրակի, Լոռու, Տավուշի, Կոտայքի, Արագածոտնի և Սյունիքի մարզերի երիտասարդների համար:

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունն իր մասնակցությունը կունենա ծրագրի իրականացմանը` մարզերում ապահովելով ծրագրի կազմակերպիչների կապը տեղական ուսումնական հաստատությունների հետ, որը թույլ կտա ներգրավել ավելի մեծ թվով շահառուներ: Բացի այդ, նախարարությունը ծրագրի շրջանակում աշխատանքային տոնավաճառների կազմակերպման ընթացքում կաջակցի տեղական գործող ձեռնարկությունների ներկայացուցիչների հետ կապի ապահովմանը, ինչը թույլ կտա առավել արդյունավետ կազմակերպել մասնագետ- գործատու կապը և կընդլայնի ծրագրի մասնակիցների` հետագայում աշխատանք գտնելու հնարավորությունները:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան