ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

Անաղարտ պահենք մեր մայրենին

Փետրվարի 26, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Մայրենիի տոնին ընդառաջ շուրջ մեկ ամիս Նոր Կյանքի միջնակարգ դպրոցի 10-րդ   դասարանի դռանը, ի ցույց բոլոր աշակերտների, փակցված էր գովազդային պաստառ՝ «Անաղարտ պահենք մեր մայրենին» կոչով։ Տասներորդցիների հետևողականության շնորհիվ ամեն օր պաստառին փակցվում էին լեզվական նորանոր աղավաղումներ՝ զուգահեռաբար  ներկայացնելով ճիշտ տարբերակը։

 «Բառագիտություն» բաժնի ամփոփման  բաց դասին /ուսուցչուհի` Լյուդմիլա Ներսիսյան/ ներկայացրին մեկամսյա աշխատանքի արդյունքը: Հարցումները և հուսադրող…

Բաց դաս «Բնագիտությունից» Ուրասարի հիմնական դպրոցում

Փետրվարի 26, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 23-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցի V-VI դասարաններում «Բնագիտություն» առարկայից անցկացվեց բաց դաս՝ «Առողջ ապրելակերպ» թեմայով (ուս.՝ ՍՅՈՒԶԱՆՆԱ ՆԵՐՍԻՍՅԱՆ): Դասն սկսվեց թիմերի համագործակցային աշխատանքով: Ներկայացված սահիկահանդեսը դիտելուց հետո աշակերտներն աշխատեցին ԳՈՒՍ, պրիզմա, փաստերի բուրգ, ապագայի անիվ... մեթոդներով, հնարներով: Գիտելիքներ ստացան սննդի բաղադրամասերի, սնվելու կանոնների,  առողջ ապրելակերպի մասին։ Ձեռք բերեցին սննդամթերքի էկոլոգիական…

«Ընտանիք» կենտրոն. «Թումանյանական խրատներ» խորագրով միջոցառում՝ նվիրված Գիրք նվիրելու օրվան

Փետրվարի 23, 2018
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի դահլիճում փետրվարի 19-ին անցկացվեց «Թումանյանական խրատներ» խորագրով միջոցառում՝ նվիրված ամենայն հայոց բանաստեղծի ծննդյան և Գիրք նվիրելու օրվան:

Միջոցառման նպատակն էր թումանյանական խոհափիլիսոփայական խրատներով դաստիարակել բարություն, աշխատասիրություն և ընկերասիրություն, արժևորել «Գիրքը» որպես մշակույթ կրող և ազգապահպանման հիմնական աղբյուր:

Ցերեկույթը սկսվեց «Վերնատան» պատկերով՝…

Ապրանքը պահանջում է ճիշտ գովազդ

Փետրվարի 23, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի պատմության և հասարակագիտության ուսուցչուհի Ա. Մկրտչյանն այս անգամ հասարակագիտության դասն այլ կերպ անցկացրեց: Դասի թեման էր «Շուկայական մրցակցություն, գնային համակարգ»: Ուսուցչուհին դասարանը բաժանել էր խմբերի: Յուրաքանչյուր խումբ ընտրել էր իր անունը, ուներ կարգախոս և համապատասխան պաստառներ: Գովազդում էին որևէ ապրանք: Սովորողները իրենք…

Թումանյանական օրեր

Փետրվարի 23, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցում 2018թ. փետրվարի 22-ին «Թումանյանական օրեր»-ի շրջանակում կայացավ խաղ-վիկտորինա, որին մասնակցում էին դպրոցի տարրական դասարանների սովորողները:Միջոցառման նպատակն էր՝ Թումանյանի ստեղծագործությունների միջոցով ակտիվացնել սովորողների մրցակցային ոգին: Վիկտորինան իր մեջ ներառում էր բլից-հարցեր, մեջբերումներ, թևավոր խոսքեր բանաստեղծի ստեղծագործություններից: Միջոցառման ավարտին ակտիվ մասնակիցը, հաղթող թիմը և լավագույն թատերական բեմադրության մասնակիցները …

Դպրոց – բուհ. մասնագիտական կողմնորոշում

Փետրվարի 23, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի XI - XII աշակերտները մասնակցեցին ՀՊՄՀ-ի  «Մաթեմատիկայի, ֆիզիկայի և ինֆորմատիկայի» ֆակուլտետում կազմակերպված «Մաթեմատիկա» առարկայի օլիմպիադային: XII դասարանի աշակերտ Էդգար Գագիկի Մուրադյանը զբաղեցրեց 6-րդ տեղը, արժանացավ պատվոգրի և մաթեմատիկա, ֆիզիկա և ինֆորմատիկա մասնագիտություններով բարձրագույն ուսումը շարունակելու դեպքում ուսման վարձի զեղչի իրավունքից 10% -ի չափով օգտվելու…

«Հայոց լեզու՝ իմ գիրք գանձաշատ, իմ հայրենիք հզոր»

Փետրվարի 23, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 22-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցի ուսուցիչները, աշակերտները, ծնողները հավաքվել էին փառաբանելու մեր հրաշք լեզուն՝ «Հայոց լեզու՝ իմ գիրք գանձաշատ, իմ հայրենիք հզոր» խորագրով գրական-երաժշտական համադպրոցական ցերեկույթ ներկայացնելով  /կազմակերպիչ՝ ԱԼԻՆԱ ԿԻՐԱԿՈՍՅԱՆ/: Այն խորհրդանշում էր ո՛չ միայն գիրք նվիրելը, ո՛չ միայն մայրենիի տոնը, այլև այս միջոցառմամբ դպրոցում տրվեց ՀՀ և մայիսյան հերոսամարտերի…

ՀՀ ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանի ելույթը՝ «Բարձրագույն կրթության մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի ԱԺ լսումներում

Փետրվարի 22, 2018
Հարցազրույցներ, ելույթներ

Հարգելի պատգամավորներ և գործընկերներ, ուզում եմ շնորհակալություն հայտնել այս լսումները կազմակերպելու համար: Իմ երախտագիտությունն եմ հայտնում ոչ միայն ներկաներին, այլ նաև մեր հասարակության այն հատվածին,  որը շատ ակտիվ մասնակցություն ունի օրինագծի քննարկմանը, քանի որ իսկապես համակարգային փոփոխություններ ենթադրող օրենքի նախագիծ է ներկայացվելու Ազգային ժողովի քննարկմանը: Մինչև խոսքիս բովանդակային մասին անցնելը՝…

Մայրենի լեզու, մայրենի բարբառ

Փետրվարի 22, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

   Փետրվարի 21-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում ՀՀ պետական տոնացույցի տոնը նշանավորեցին ըստ արժանվույն:

    Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհիներ Արփիկ Հայրապետյանն ու Անուշ Ծատրյանը 5-րդ «ա»  և 5-րդ «բ» դասարանների աշակերտների գեղեցիկ միջոցառման միջոցով, ի դեմս Ավետիք Իսահակյանի պատգամի, համբուրելով այս երեք բառերը «Ազգ, լեզու, հայրենիք», հանձնեցին հանդիսատեսին`…

Մայրենի լեզվի օր

Փետրվարի 22, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Լեզուն ամեն մի ժողովրդի ազգային գոյության ու էության ամենախոշոր փաստը, ինքնուրույնության ու հանճարի ամենախոշոր դրոշմը, պատմության ու հեռավոր անցյալի կախարդական բանալին, հոգեկան կարողությունների ամենաճոխ գանձարանը, հոգին ու հոգեբանությունը: 
Հ. Թումանյան

Փետրվարի 21-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IIա դասվար Հասմիկ Մելքոմյանը կազմակերպեց միջոցառում «Մաշտոցյան գրով անմահացած մայրենի լեզու» խորագրով:

Միջոցառման…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան