ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ԵՄ Հորիզոն 2020 ծրագրին ասոցացված երկրների ներկայացուցիչների տեսակոնֆերանս

Ապրիլի 24, 2020
Պաշտոնական

ՀՀ ԿԳՄՍՆ Գիտության կոմիտեի նախագահ Սարգիս Հայոցյանը մասնակցել է ԵՄ Հորիզոն 2020 ծրագրին ասոցացված 14 երկրների ներկայացուցիչների տեսակոնֆերանսին` նվիրված COVID19 համավարակի խնդիրների շուրջ Հետազոտությունների և նորարարությունների ոլորտում ԵՄ և ասոցացված երկրների համագործակցությանը: Հանդիպման մասնակիցները ներկայացրել են հետազոտությունների և նորարարությունների ոլորտի այն միջոցառումները, որոնք իրականացվում են իրենց երկրներում COVID19 համավարակով ստեղծված խնդիրներին արձագանքելու նպատակով:
Սարգիս Հայոցյանը տեղեկացրել է, որ գիտական և գիտատեխնիկական գործունեություն ծավալող կազմակերպություններից ստացվել են մի շարք առաջարկություններ` ախտահանիչ սարքերի և նյութերի արտադրության, համավարակի դինամիկայի մոդելավորման, սոցիոլոգիական խնդիրների վերլուծության, ռապիդ-թեստերի մշակման, դեղանյութերի սկրինինգի, հարուցիչի մուտացման դինամիկայի, գյուղատնտեսության ոլորտում հետազոտությունների իրականացման վերաբերյալ: Նրա խոսքով՝ ՀՀ կառավարության որոշմամբ մոտ 1 մլն եվրո հատկացում է արվել ՀՀ ԳԱԱ Մոլեկուլային կենսաբանության ինստիտուտում ՊՇՌ թեստերի արտադրությունը կազմակերպելու նպատակով:
Բոլոր երկրների ներկայացուցիչները և կազմակերպիչները նշել են, որ համավարակին առնչվող հետազոտությունների որակի գրավական կարող է հանդիսանալ ջանքերի մեկտեղումը և արդյունավետ միջազգային համագործակցությունը:
Այս նպատակով Եվրոպական Միության Հորիզոն 2020 ծրագրի շրջանակներում բացվել է Եվրոպական հետազոտական տարածքի Կորոնա պլատֆորմը (European Research Area Corona platform՝ https://ec.europa.eu/info/funding-tenders/opportunities/portal/screen/covid-19), որի միջոցով ԵՄ անդամ և ասոցացված պետությունների հետազոտողները և նորարարության ոլորտում գործունեություն ծավալողները կարող են դիմել դրամաշնորհային ծրագրերի։
Հանդիպման ժամանակ նշվել է նաև, որ ապրիլի 24-26-ը մեկնարկում է EUvsVIRUS հաքաթոնը /https://euvsvirus.org/, որին կարող են մասնակցել ԵՄ և ասոցացված երկրների նորարարական գործունեություն ծավալող անձիք, ինչպես նաև քաղաքացիական հասարակության ներկայացուցիչները։

Նյութի աղբյուրը. Կրթության, գիտության, մ՛շակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…