Եվրոպայի խորհրդի (ԵԽ) Կրթության քաղաքականության և պրակտիկայի միջկառավարական կոմիտեի (CDPPE) «Կորոնավիրուսը որպես կրթական մարտահրավեր» խորագրով առցանց հատուկ նիստին` ավելի քան 30 երկրների ներկայացուցիչների թվում, ելույթով հանդես է եկել նաև ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը։
Արձանագրվել է, որ COVID-19-ի հետևանքով փակվել են Եվրոպական մշակութային կոնվենցիայի գրեթե բոլոր անդամ պետությունների ուսումնական հաստատությունները, և առցանց նիստը հնարավորություն է՝ ներկայացնել պետությունների, քաղաքականություն մշակողների և միջազգային հասարակական կազմակերպությունների հաջողված փորձը, մտահոգությունները, առկա մարտահրավերները, ինչպես նաև քննարկել իրավիճակը կարգավորելու, սովորողների կրթության իրավունքն ապահովելու, ուսումնական և գնահատման գործընթացները կազմակերպելու տեսլականները, բնականոն գործունեությանը վերադառնալու և ուսումնական գործընթացը վերսկսելու հարցը։
Մասնակիցների զեկույցներում և դիտարկումներում թիրախավորվել են հետևյալ դրույթները.
Արձանագրելով, որ Հայաստանը բախվում է նույն խնդիրներին, ինչ ԵԽ անդամ մյուս երկրները, ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ա. Մարտիրոսյանը նշել է, որ մարտի 16-ից Հայաստանը անցել է հեռավար ուսուցման` ավելի քան 80 տոկոս մասնակցությամբ։ Կազմակերպվել և իրականացվում են մի շարք գործընթացներ ուսուցիչներին, աշակերտներին, ուսանողներին և ծնողներին օժանդակելու և ուսման որակն ապահովելու համար։ Քայլեր են ձեռնարկվում առցանց, հեռավար ուսուցման միջոցների և ծրագրերի կիրառման դյուրացման, մատչելիության և հասանելիության ուղղությամբ։
Սովորողների և, մասնավորապես, խոցելի խմբերի սովորողների կրթական իրավունքը ապահովելու նպատակով նախարարությունը համագործակցում է միջազգային և հասարակական կազմակերպությունների, հեռուստաընկերությունների, մասնավոր հատվածի, այդ թվում, մասնավորապես, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների առաջատար ընկերությունների հետ` համացանցի հասանելիության ապահովման, համակարգիչներ և այլ սարքեր տրամադրելու նպատակով։ Նրա խոսքերով, հատուկ ուշադրության ներքո է ծրագրերի արդյունավետության վերահսկումն ու մշտադիտարկումը:
Նախարարի տեղակալը նաև փոխանցել է, որ որոշ առարկաների ուսուցումն իրականացվում է նաև հեռուստատեսությամբ՝ համագործակցելով հեռուստաալիքների հետ ստեղծվում են հեռուստահաղորդումներ և տեսահոլովակներ:
Նիստի ընթացքում նշվել է նաև, որ պետությունները ստեղծում կամ զարգացնում են արդեն իսկ ստեղծված ազգային առցանց հարթակները, որտեղ տեղադրվում են ուսումնական նյութեր, կազմակերպվում են դասընթացներ, վերապատրաստումներ և քննարկումներ ուսուցիչների և աշակերտների համար:
Նիստի ընթացքում ներկայացվել է նաև https://www.coe.int/en/web/education/covid-19 կայքէջը, որտեղ զետեղված են իրականացվող քննարկումների և գործընթացների մասին տեղեկատվական նյութերը։
Նյութի աղբյուրը. Կրթության, գիտության, մ՛շակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Արդյո՞ք խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ