Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի աշակերտները սիրով ներկայացնում են Հայաստանի պատմությունն ու մշակույթը բարեկամ ժողովրդին, իրենց հասակակիցներին և վստահ են, որ այն մի մասունք է ` կրկին հիշելու, որ հայ ժողովուրդը գալիս է դարերից և գնում է հաղթական դեպի դարերը նորից, դեպի պայծառ ապագան...
Հայաստանի Հանրապետությունը 100 տարեկան է...
…«Հայկական կրթական միջավայր» պորտալն ու հիմնական ենթակայքերը («Հայկական կրթական ֆորումը», «Պաշարների շտեմարան», «Ուսուցման ինտերակտիվ տեխնոլոգիաներ» կայքերը, «Հեռավար ուսուցում» համակարգը)
2018 թվականի փետրվար ամսին ունեցել են ավելի քան 1,018,727 էջի դիտում և շուրջ 57,530 այցելու: Յուրաքանչյուր այցելության միջին տևողությունը եղել է 5.4 րոպե:
Բացի Հայաստանից կայքն ունեցել է այցելուներ…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն այսօր հանդիպել է ՀՀ նախնական/արհեստագործական և միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատությունների տնօրենների հետ: Հանդիպման նպատակն էր՝ վերհանել ոլորտում առկա հիմնախնդիրները, ինչպես նաև մատնանշել հետագա անելիքներն ու ծրագրերը: Նախարարի խոսքով՝ ներկայումս ՄԿՈՒ ոլորտում առկա է կրթության որակի խնդիր, հետևաբար աշխատանքների մեթոդոլոգիան և ոճը փոխելու անհրաժեշտություն…
2017 թվականի սեպտեմբերից ՀՀ հանրակրթական 13 դպրոցում ներդրվել է փորձնական ծրագիր՝ «Մաթեմատիկա», «Հանրահաշիվ», «Ես և շրջակա աշխարհը» և «Հասարակագիտություն» առարկաների ուսուցում՝ ֆինանսական կրթության տարրերի ներառմամբ: ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում այսօր ներկայացվել են փորձնական ծրագրի իրականացման ընթացքը և հետագա անելիքները: Հանդիպմանը ներկա են գտնվել նաև Կենտրոնական բանկի ներկայացուցիչները՝ բանկի խորհրդի…
Ֆրանկոֆոնիայի գագաթաժողովին ընդառաջ ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն այսօր հանդիպում է ունեցել Հայաստանում Ֆրանսիայի արտակարգ և լիազոր դեսպան Ջոնաթան Լաքոտի հետ:
Հանդիպման առանցքում եղել են հայ-ֆրանսիական կրթական ծրագրերի շարունակականությանն առնչվող մի շարք աշխատանքային հարցեր: Անդրադառնալով հանրակրթական դպրոցներում ֆրանսերենի խորացված ուսուցման ուղղությամբ ձեռնարկված քայլերին` ՀՀ ԿԳ նախարարը նշել է,…
Եթե ընթերցանությունը վսեմացնում է ձեր ոգին,եթե այն ներշնչել է ձեզ ազնիվ ու խիզախ զգացմունքներ, նշանակում է գիրքը լավն է ու ստեղծված է վարպետի ձեռքով։
Փետրվարի 23֊ին Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցում անցկացվեց ընթերցանության մրցույթ՝ III և IV դասարանների միջև,որին մասնակցում էին թվով հինգ աշակերտներ։ Նախապես ստեղծվել էր հանձնաժողով ՝ հայոց…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցիչ Ռիմա Մկրտչյանը Vա դասարանում կազմակերպեց բաց դաս:
Դասի թեման
Դասի նպատակները
Տավուշի մարզի Ազատամուտ համայնքի ԻՄՓԱՔԹ կրտսեր ակումբը հիմնվել է 6 ամիս առաջ՝ արդեն 4 տարի գործունեություն ծավալող ԻՄՓԱՔԹ ավագ ակումբի համայնքային ծրագրի իրականացումից հետո, երբ այդ ծրագրի շահառու շատ երեխաների խնդրանքով բացվեց նոր ակումբ: Ակումբի անդամներ են համայնքի երեխաները և ոչ ֆորմալ ուսուցմամբ խթանվում է նրանց քաղաքացիական վարքագծի ձևավորումը և…
Փետրվարի 28-ին Լճաշենի միջն դպրոցի 4-րդ Բ դասարանում դասվար՝ Մարգարիտ Հովսեփյանի նախաձեռնությամբ կազմակերպվեց ցերեկույթ՝ նվիրված Առաջին Հանրապետության կազմավորման 100-ամյակին: Միջոցառման բովանդակությունը ընդգրկում էր Սարդարապատից մինչև Արցախյան ազատամարտ, հայ ժողովրդի անցած ուղին, նրա կրած կորուստներն ու ձեռքբերումները: Աշակերտները կատարեցին «Ես սիրում եմ իմ երկիրը», «Հայկական բանակ», «Հայաստան աշխարհ» երգերը, ասմունքեցին հայ…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանի հրամանով մատաղ սերնդի կրթության, դաստիարակության և ասորերեն լեզվի, մշակույթի զարգացման ու պահպանման գործում ներդրած ավանդի համար ՀՀ Արարատի մարզի Վերին Դվինի միջնակարգ դպրոցի տնօրեն Աիդա Լազարևան և ՀՀ Կոտայքի մարզի Արզնիի միջնակարգ դպրոցի տնօրեն Սոֆյա Սիմոնովան պարգևատրվել են ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան