ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

«Ընտանիք կենտրոն». Բաց համերգ նվիրված Երաժշտության միջազգային օրվան

Հոկտեմբերի 30, 2017
Լուրեր կազմակերպություններից

Ազգային երաժշտությունը մը մեծության չափանիշ է,
երաժշտությունը որքան մեծ է՝ ազգն էլ նույնքան մեծ է։
Կոմիտաս

Հոկտեմբերի 23-ին ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնում տեղի ունեցավ «Մեղեդի» խորագրով համերգ, որը նվիրված էր Երաժշտության միջազգային օրվան։ Միջոցառման նպատակն էր ներկայացնել հայ երաժշտարվեստի ռահվիրա Կոմիտասին, արժևորել դուդուկը որպես  ազգային նվագարան,  զարգացնել…

Վիկտորինա` նվիրված Տիգրան Չուխաճյան 180-ամյակին

Հոկտեմբերի 27, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Հոկտեմբերի 18-ին Վանաձորի Սուրբ Գ. Նարեկացի եկեղեցու դահլիճում տեղի ունեցավ վիկտորինա նվիրված «Մեր մեծերը» շարքից` Տ. Չուխաճյանի 180-ամյակին:

Վիկտորինան կազմակերպել էր Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի երաժշտության ուսուցչուհի Գայանե Ղազարյանը: Վիկտորինային հրավիրված էին դպրոցի ուսուցիչները, ծնողները, ինչպես նաև Սուրբ Գ. Նարեկացի եկեղեցու հոգևոր հովիվ տեր Վահան քահանա…

«Մեղու. հայերենը բոլորի համար»

Հոկտեմբերի 27, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N13 հիմնական դպրոցում հոկտեմբերի 26-ին տեղի ունեցավ «Մեղու. հայերենը բոլորի համար» մրցույթը,որը նախատեսված էր 3-12-րդ դասարանների բոլոր աշակերտների համար` նպատակ ունենալով հետաքրքիր և գրավիչ առաջադրանքների միջոցով հայերենն ավելի սիրելի դարձնել մեր աշակերտների համար,համընդհանուր հետաքրքրություն առաջացնել հայոց լեզու առարկայի հանդեպ, նորովի մատուցել հայոց լեզուն՝ ցույց տալով նրա ողջ հմայքն ու…

Աշակերտական խորհրդի նիստ

Հոկտեմբերի 27, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ ԱԽ-ի հերթական նիստը,որտեղ քննարկվեց ստեղծված հանձնախմբերի աշխատանքային պլանները, առաջարկությունները,նախատեսվող միջոցառումները, կատարված աշխատանքի վերլուծման սկզբունքները (հաջողությունների, անհաջողությունների գնահատում, առաջիկայում կատարվելիք աշխատանքների կազմակերպման առանձնահատկությունները և այլն):Նիստի ավարտին շնորհակալագրերի արժանացան հանձնախմբի ակտիվ անդամներ:

Սովորողների հետ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Ռիմա Մկրտչյան

ԿԳ նախարարն ընդունել է ՀՀ-ում Հնդկաստանի դեսպանին

Հոկտեմբերի 27, 2017
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն ընդունել է Հայաստանում Հնդկաստանի արտակարգ և լիազոր դեսպան Սանգվան Յոգեշվարին: Կարևորելով Հայաստանում Հնդկաստանի դեսպանատան գործունեությունը հայ-հնդկական կրթական համագործակցության ամրապնդման և զարգացման գործում՝ ԿԳ նախարարն ընդգծել է, որ առկա է մեծ ներուժ այդ շրջանակը տարբեր ուղղություններով ընդլայնելու համար: Այդ համատեքստում  Լևոն Մկրտչյանն անդրադարձել է ինժեներական…

Նախագահն ընդունել է ՏՏ ոլորտում ՀՀ Նախագահի 2017թ. կրթական պարգևներին արժանացած ուսանողներին և աշակերտներին

Հոկտեմբերի 26, 2017
Պաշտոնական Հարցազրույցներ, ելույթներ

Հանրապետության Նախագահի նստավայրում այսօր տեղի է ունեցել տեղեկատվական տեխնոլոգիաների (ՏՏ) ոլորտում ՀՀ Նախագահի 2017թ. կրթական պարգևների հանձնման հանդիսավոր արարողությունը, որի ժամանակ Նախագահը մրցանակակիրներին հանձնել է տարբեր անվանակարգերում նրանց շնորհված պարգևները: Յուրաքանչյուր անվանակարգի համար վկայագրի հետ միասին երիտասարդները ստացել են նաև հուշախորհրդանիշներ և դրամական պարգևներ:

Սերժ Սարգսյանը շնորհավորել է բարձր առաջադիմություն…

Ասմունքի հանրապետական մանկապատանեկան մրցույթ-փառատոնի առաջին փուլը Ուրասարի հիմնական դպրոցում

Հոկտեմբերի 26, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

23.10.2017թ Ուրասարի հիմնական դպրոցում անցկացվեց ասմունքի հանրապետական մանկապատանեկան հոբելյանական 11-րդ մրցույթ-փառատոնի առաջին փուլը, որն  այս անգամ նվիրված է հայ ժողովրդի բոլոր ժամանակների ազգային - ազատագրական պայքարին՝ «Արցախյան ազատամարտ-30» խորագրով:

Մրցույթին մասնակցեցին և՛ տարրական, և՛ հիմնական դպրոցի սաները: Հիանալի ասմունքեցին Հերմինեն, Արամը, Արտյոմը, Հռիփսիմեն, Սուրենը... Սակայն լավագույնս հանդես եկան 6-րդցիները՝ Սյուզաննան,…

Դաս - ՈւՀԱ (КВН) Ուրասարի հիմնական դպրոցում

Հոկտեմբերի 26, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ուրասարի հիմնական դպրոցի V և VI դասարաններում ռուսաց լեզվից ոչ սովորական բաց դաս անցկացվեց՝ դաս ՈւՀԱ (КВН), որի ընթացքում աշակերտները խորացրին իրենց գիտելիքները ռուսաց լեզվից, կրկնեցին և ամրապնդեցին անցածը:

Միմյանց հետ մրցում էին 3 թիմեր՝ «Արևիկ», «Բարություն» և «Հաղթանակ»: Թիմերի աշխատանքը գնահատում էր ժյուրին, որի կազմում էին ուսումնական գծով փոխտնօրենն…

Այցելություն Երևանի պետական համալսարան

Հոկտեմբերի 26, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Հոկտեմբերի 25-ին Երևանի հ. 75 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհրդի մի խումբ անդամներ ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ն. Զեյնալյանի նախաձեռնությամբ և ԴԱԿ Ա. Խաչատրյանի ուղեկցությամբ այցելեցին ԵՊՀ: Մայր բուհի գավթում աշակերտներին դիմավորեց մինչհամալսարանական կրթության վարչության դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների բաժնի ավագ տեսուչ, «Վարդանանք» ՌՀԴԱ ակումբի նախագահ Ս. Աբրահամյանը, ով ողջույնից հետո հյուրերին…

Օտար լեզուների առարկայական շաբաթ

Հոկտեմբերի 26, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի № 2 ավագ դպրոցում մի ամբողջ շաբաթ եռուզեռ էր՝ մեկնարկել էր ավանդույթ դարձած Օտար լեզուների առարկայական շաբաթը, որի շրջանակներում տեղի են ունեցել յուրօրինակ, բազմաբնույթ միջոցառումներ դպրոցի ռուսախոս, անգլախոս և գերմանախոս աշակերտների ակտիվ մասնակցությամբ։

2017 թ․ հոկտեմբերի 16-ից 20-ի ընթացքում անցկացված առարկայական շաբաթը նվիրված էր Հայաստանին։
 Նպատակներն էին․

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: