ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

Հայ-ֆրանսիական կրթական համագործակցության նոր հեռանկարներ

Նոյեմբերի 7, 2017
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը` ի դեմս նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյանի, և Փարիզի ակադեմիան` ի դեմս Իլ դը Ֆրանս ակադեմիական շրջանի ռեկտոր, Փարիզի ակադեմիայի ռեկտոր, Փարիզի Համալսարանների կանցլեր Ժիլ Պեկուի, այսօր կնքել են գործընկերության համաձայնագիր: Համաձայնագրի նպատակը կողմերի միջև ռազմավարական գործընկերային հարաբերությունների ստեղծումն է՝ երկու երկրներում կրթական համագործակցության ծրագրերի զարգացմանը նպաստելու…

Նոր մեխանիզմներ՝ կրթությունից դուրս մնացած երեխաների հայտնաբերման, հաշվառման և ուղղորդման

Նոյեմբերի 6, 2017
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը հանրային քննարկման է ներկայացրել  «Պարտադիր կրթությունից դուրս մնացած երեխաների հայտնաբերման, հաշվառման և ուղղորդման կարգը», որը նպատակ ունի ապահովել  յուրաքանչյուր երեխայի կրթության իրավունքի իրացումը: Հանրային քննարկման արդյունքների ամփոփումից հետո սահմանված կարգով նախագիծը կներկայացվի ՀՀ կառավարության հաստատմանը : 

«Հայելի» ակումբում հրավիրված մամուլի ասուլիսի ժամանակ  ՀՀ ԿԳՆ նախադպրոցական և…

Բարձր է գնահատվել ԵԽ շրջանակում ձևավորված համագործակցությունը

Նոյեմբերի 3, 2017
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Վահրամ Մկրտչյանն ընդունել է ԵԽ-ի Ժողովրդավարության գլխավոր տնօրեն  Սնեժանա Սամարժիչ-Մարկովիչին, Եվրոխորհրդի երևանյան գրասենյակի ղեկավար Նատալիա Վութովային և Մարդու իրավունքների պաշտպանի գրասենյակի տնօրեն Նինա Փիրումյանին: Ողջունելով հյուրերին` Վահրամ Մկրտչյանը նշել է, որ նախարարությունը բարձր է գնահատում կրթության ոլորտում Եվրոխորհրդի հետ համագործակցությունը և ցուցաբերած աջակցությունը: Նրա…

Փորձագիտական երկխոսության նոր հարթակ

Նոյեմբերի 3, 2017
Պաշտոնական

Ինչ նորարարություներ են նախատեսվում հանրային քննարկման ներկայացված «Բարձրագույն կրթության մասին» նոր օրինագծով՝ բուհերի ինքնավարության և ակադեմիական ազատությունների շրջանակում: Գեղարվեստի ակեդեմիայում ՀՀ ԿԳՆ-ի և «Պարադիգմա» հասարակական  կազմակերպության համատեղ նախագծի շրջանակում կազմակերպված մասնագիտական քննարկումը նվիրված էր այս խնդրին: Քննարկմանը մասնակցել են ԿԳՆ բարձրագույն և հետբուհական մասնագիտական կրթության վարչության պետ Ռոբերտ Սուքիասյանը, նույն…

ԿՏԱԿ-ի և ԴԿՄ-ի միջև ստորագրվեց փոխըմբռնման հուշագիր

Նոյեմբերի 3, 2017
Լուրեր կազմակերպություններից

Այսօր ՀՀ ԿԳՆ «Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոն» ՊՈԱԿ-ի (ԿՏԱԿ) և «Դպրոց-կենտրոնների միություն» իրավաբանական անձանց միության (ԴԿՄ) միջև ստորագրվել է կրթության բնագավառում համագործակցության վերաբերյալ Փոխըմբռնման հուշագիր, որի հիմնական նպատակն է ԿՏԱԿ-ի և ԴԿՄ-ի միջև խորացնել համագործակցությունը և իրականացնել արդյունավետ փորձի փոխանակում:  Փոխըմբռնման հուշագիրը կնքվել է մեկ տարի ժամկետով և նախատեսում է…

Անվնաս սնունդ՝ առանց հավելումների

Նոյեմբերի 2, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Սեպտեմբերյան աշխատանքային մի օր Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոց փոխտնօրեն Ա. Գևորգյանը ուսումնադաստիարակչական աշխատանքները համակարգելիս առաջարկեց կազմակերպել գիտական կոնֆերանս «Կենսաբանություն» և «Քիմիա» առարկաներից։ 
Առաջարկությունը ողջունվեց, իսկ ուսուցչուհիներ՝ Ն. Կոստանյանը (քիմիայի ուսուցչուհի) և Գ. Հակոբյանը (կենսաբանության ուսուցչուհի) սկսեցին նախապատրաստական աշխատանքները։
Ա. Գևորգյանի առաջարկած թեման՝ «Գենոմոդիֆիկացված օրգանիզմներ (ԳՄՕ), դրանց նպատակները, լավ և…

«Ընտանիք» կենտրոն. «Մինասի գույները» խորագրով ցուցահանդես-միջոցառում

Նոյեմբերի 2, 2017
Լուրեր կազմակերպություններից

Մինասը շատ ինքնատիպ ու տաղանդավոր նկարիչ է:
Իրեն գույներուն մեջ հզոր բան մը կա, արտակարգ ուժ մը,
որ շատ ժամանակակից է և շատ հայկական:
Մինասի նկարներուն մեջ ուժեղ կերպով Հայաստանը կզգամ…

Գառզու

Կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնը հոկտեմբերի 30-ին Շիրակի մարզի Երազգավորս համայնքում իրականացրեց…

Լինգաֆոնային դաս Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում

Նոյեմբերի 1, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի անգլերենի ուսուցչուհի Մ. Բաբաջանյանը XIԲ դասարանում անցկացրեց իր տեսակով առաձնացող դաս՝ լինգաֆոնային լսումներով։
Դասի թեման էր «Ընտանիք և աշխատանքի օր», իսկ նպատակը՝ լսել և հասկանալ բրիտանական անգլերենի արտասանությունը և շեշտադրումը։
Աշակերտները լսեցին և իրենց ընտրած համապատասխան բառերով կատարեցին թարգմանություններ։
Շատ հետաքրքիր…

Ներդպրոցական աշխատանքներ

Նոյեմբերի 1, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Աշնանային արձակուրդները և բովանդակալից անցկացնելու համար Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի տարբեր դասարաններում կազմակերպվել են էքսկուրսիաներ, իսկ 9-րդ և 10-րդ դասարանների աշակերտների միջև հոկտեմբերի 30-ին անցկացվեց շախմատի մրցույթ: Մրցույթում աշակերտները ցուցաբերեցին հետևյալ արդյունքները.
I տեղ- Առաքելյան Արման ( IX դասարան)
II տեղ- Սիմոնյան Հայկ ( X Դ դասարան)

Այցելություն Սահմանադրական դատարան

Նոյեմբերի 1, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Հոկտեմբերի 26- ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի տնօրինությունը և ուսուցչուհի Ն.Ասատրյանը XI և XII դասարանների աշակերտների համար կազմակերպեցին այցելություն Սահմանադրական դատարան։
Աշակերտներին սիրալիր ընդունեց աշխատակազմի ղեկավար Առուշան Հակոբյանը։
Նա մանրամասը ներկայացրեց Սահմանադրական դատարանի գործունեությունը , նրա անդամին ներկայացվող պահանջները, լիազորությունները։
Այցելության վերջում աշակերտները ստացան նվեր-…

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: