Այս գործընթացում ներգրավված են ինչպես հաշմանդամություն, այնպես էլ կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաներ: Նրանց հետ աշխատող ուսուցիչը դեպի երեխան կողմնորոշված ուսուցման և ուսումնառության մեթոդներ է կիրառում՝ որակյալ, հասկանալի, մատչելի:
Դժվար աշխատանք, բայց ոչինչ՝ անհնար:
Դժվարը՝ հեշտ, դժվարը՝ մատչելի, ընկալելի դարձավ Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցի հոգեբան Հայարփի…
Տարեվերջյան հրաժեշտի միջոցառուների շարքում առանձնանում է անգլերենի տառահանդեսը: Այս տարի էլ դպրոցի երկու 3-րդ դասարանները, ուսուցչուհի Հեղինե Բաղդասարյանի ղեկավարությամբ, ցուցադրեցին գեղեցիկ միջոցառումներ: Անգլերենի հնչյունն ու տառը ներկայացնելուց զատ երեխաները ներկայացրին երկու պետությունների՝ Անգլիայի և Հայաստանի խորհրդանիշները, կարևոր հուշարձանները, երկիրը բնութագրող այլ ատրիբուտներ: Երկու միջոցառման ընթացքում էլ հնչեցին երգեր տառերի մասին:…
Մայիսի 20-ին Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի 7բ դասարանում «Գրականություն» առարկայից բաց դաս էր՝ նվիրված Վիլյամ Սարոյանին և նրա՝ «Իմ սիրտը լեռներում է» թատերգությունը: Դասն անցկացրեց հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի` Ռ. Գաբրիելյանը:
Դասն սկսվեց պիեսը խորհրդանշող մեղեդիով: Աշակերտները ներկայացրին ,որ Սարոյանը օտարացի հայ գրող էր ,ապրում էր…
Մայիսի 19-ին տեղի ունեցավ Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի 1բ դասարանի «Հրաժեշտ Այբբենարանին» հանդես –էքսկուրսիան, որը տեղի ունեցավ Օշականի «Սուրբ Մեսրոպ Մաշտոց» եկեղեցում: Միջոցառումը կազմակերպել էր դասվար` Սվետլանա Հովհաննիսյանը:
Երեխաները թարմ ծաղիկներ դրեցին մեծ ուսուցչի գերեզմանին և երդվեցին լավ սովորել ու բարձր պահել առաջին ուսուցչի պատգամները: Խորանից վառած կանթեղների լույսը…
Մայիսի 18-ին տեղի ունեցավ «Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովի գավաթի» խաղարկության մարզային փուլը:
Տարածաշրջանային փուլի հաղթող և 1-ին տեղը գրաված Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան №11 հիմնական դպրոցի թիմը (թիմի կազմում ընդգրկված են 4-րդ դասարանի աշակերտներ) այս անգամ ևս բարձր պահեց հարազատ կրթօջախի պատիվը և համառ ու անզիջում պայքարում հաղթելով բոլոր մասնակիցներին՝…
Մայիսի 19-ին երկրորդ «է» դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս մայրենիից՝ «Երկնքից 3 խնձոր ընկավ» խորագրով /դասվար՝ Ն.Դալլաքյան/:
Ուսուցչուհին հանդես եկավ բացման խոսքով:Աշակերտները ներկայացրին Հովհաննես Թումանյանի «Սուտասանը» հեքիաթը տիկնիկային բեմականացմամբ:Դասին օգտագործվեցին տարբեր դիդակտիկ պարագաներ:Աշակերտները պատրաստեցին պաստառ «Հեքիաթ» թեմայով:
Ուսուցչուհին կիրառեց և՛ ավանդական, և՛ արդի մեթոդներ: Դասարանը ձևավորված էր հեքիաթագրերի և հեքիաթների…
«Հողմով բերված մի հատիկ էր,
որից վեր խոյացավ
արդի հայ երաժշտության
կենաց ծառը…»
Մայիսի 12-ին Կոտայքի մարզի Հրազդանի Ասքանազ Մռավյանի անվան հ.4 հիմնական դպրոցի VIԲ դասարանի մասնակցությամբ, դասղեկ` Նվարդ Այվազյանի նախաձեռնությամբ, անցկացվեց միջոցառում՝ նվիրված հայ մեծ երաժիշտ Առնո Բաբաջանյանի 95 ամյակին, որին ներկա էին…
Կարևորելով հեռավոր ու սահմանային բնակավայրերի հզորացման առաջնահերթության հարցը և նպատակ ունենալով ի նպաստ տարածաշրջանային զարգացումների ակտիվացնել սոցիալական գործընկերների միջև հարաբերությունները, խթանել առաջավոր փորձի ամրապնդումը, ինչպես նաև բարձրացնել հանրային իրազեկվածությունը՝ առկա խնդիրների ու հնարավորությունների վերաբերյալ, ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը նախաձեռնել է «Մասնագիտական կրթությունը և ուսուցումը՝ հեռավոր և սահմանամերձ (սահմանապահ) բնակավայրերի…
Մայիսի 20-ին Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի 3-րդ բ և գ դասարանների ծնողական լսարանների հետ «Դրակական ծնողավարում» ծրագրի շրջանակում կազմակերպվեց դասընթաց «Ընտանիքի դերը երեխայի կյանքում» թեմայի շուրջ:
Դասընթացավար Հ. Մեսրոպյանը վերլուծեց հետևյալ թեմաները.
1. Ամուսնության դրդապատճառները:
2. Ընտրության մեխանիզմները:
3. Ընտանիքը որպես սոցիալական խումբ:
4. Ընտանեկան դերեր:
5. Առաջին և…
Մայիսի 19-ին Ակունքի միջնակարգ դպրոցի 9-րդ դասարանում մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Գայանե Սիմոնյանն անցկացրեց ամփոփման դաս երկրաչափությունից: Այն իրականացվեց շատ հետաքրքիր ցուցադրման կիրառմամբ, որի միջոցով աշակերտները կրկնեցին 2-րդ կիսամյակի ուսումնական նյութը: Խաղային մեթոդով իրականացվող նյութի կրկնությունը մեծ հետաքրքրություն առաջացրեց աշակերտների մոտ, և նրանք ոգևորությամբ ներգրավվեցին դասապրոցեսի մեջ:
Դասին ներկա 11-րդ դասարանի մի…
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ