ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Վիկտորինա` նվիրված Տիգրան Չուխաճյան 180-ամյակին

Հոկտեմբերի 27, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Հոկտեմբերի 18-ին Վանաձորի Սուրբ Գ. Նարեկացի եկեղեցու դահլիճում տեղի ունեցավ վիկտորինա նվիրված «Մեր մեծերը» շարքից` Տ. Չուխաճյանի 180-ամյակին:

Վիկտորինան կազմակերպել էր Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի երաժշտության ուսուցչուհի Գայանե Ղազարյանը: Վիկտորինային հրավիրված էին դպրոցի ուսուցիչները, ծնողները, ինչպես նաև Սուրբ Գ. Նարեկացի եկեղեցու հոգևոր հովիվ տեր Վահան քահանա Ազարյանը: Միջոցառմանը մասնակցում էին 5-8-րդ դասարանների աշակերտները:

Վիկտորինան անցկացվեց «Պարադիզ» (VIIIադաս.) և «Վիրտուոզ» (VIIIբ դաս.)թիմերի միջև:

Միջոցառումն ուներ տեղեկատվական և ուսուցողական նպատակ.

-սովորողներին ծանոթացնել Չուխաճյան կոմպոզիտորի, դիրիժորի, մանկավարժի, երաժշտահասարակական գործչի, հայկական օպերային արվեստի հիմնադրի, եվրոպական երաժշտական ստանդարտներով առաջին հայ ստեղծագործողի կյանքին և ստեղծագործական գործունեությանը,

- իրազեկել հայ ազգային երաժշտության տիտաններից մեկի` Տ. Չուխաճյանի երաժշտական ժառանգությանը, որպես արևմտահայ երաժշտական ստեղծագործության գագաթ, ով ստեղծագործեց արևմտահայ դասական ստանդարտներով,

- սովորողների մեջ ձևավորել ազգային և համաշխարհային գեղարվեստական արժեքները ճանաչելու և արժեվորելու կարողություններ և հմտություններ:

Դահլիճը մեծ հետաքրքրությամբ դիտեց Տ. Չուխաճյանի կենսագրական համառոտ ֆիլմը, որը համեմված էր թե' օպերաներից հատվածներով և թե' նկարներով: Վիկտորինայի հարցերը ընտրում էին սովորողները, որոնք ցուցադրվում էին մեծ էկրանին: Միջոցառումն անցավ ջերմ և մի քիչ էլ թեժ մթնոլորտում, քանի որ ուսուցչուհին դահլիճի համար էլ էր նախապատրաստել հարցեր: Վիկտորինայի երաժշտական հարցերի ներքո հնչեցին Չուխաճյանի գրչին պատկանող օպերաներից ու օպերետներից` «Արշակ II», «Ինդիանա», «Զեմիրե», «Լեբլեբիջի» և այլն:

Վիկտորինայում հաղթեց «Պարադիզ» թիմը, որը պարգևատրվեց պատվոգրով: Իսկ որպես ակտիվ մասնակից «Վիրտուոզ» թիմից պատվոգրով պարգևատրվեց Շահանե Խաչատրյանը:

Վիկտորիայի վերջում ելույթ ունեցան մեր շնորհալի սաներից նրանք, ովքեր սովորում էին Վանաձորի Տ. Չուխաճյանի անվան արվեստի կրթադաստիարակչական ուսումնական հաստատությունում: Այն ավարտվեց «Մենք քաջ տոհմի զավակներն ենք» միասնական երգով:

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: