ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Ընտանիք կենտրոն». Բաց համերգ նվիրված Երաժշտության միջազգային օրվան

Հոկտեմբերի 30, 2017
Լուրեր կազմակերպություններից

Ազգային երաժշտությունը մը մեծության չափանիշ է,
երաժշտությունը որքան մեծ է՝ ազգն էլ նույնքան մեծ է։
Կոմիտաս

Հոկտեմբերի 23-ին ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնում տեղի ունեցավ «Մեղեդի» խորագրով համերգ, որը նվիրված էր Երաժշտության միջազգային օրվան։ Միջոցառման նպատակն էր ներկայացնել հայ երաժշտարվեստի ռահվիրա Կոմիտասին, արժևորել դուդուկը որպես  ազգային նվագարան,  զարգացնել սաների երաժշտական ճաշակը, ինչպես նաև  նպաստել սաների մասնագիտական առաջընթացին և կատարողական կարողությունների ամրապնդմանը։

Կենտրոնի ազգագրական երգ ու պարի, դուդուկի խմբակների սաների մասնակցությամբ կայացած համերգը յուրօրինակ էր ու տպավորիչ։ Հանդիսատեսին հիացրեց տարբեր խմբերի համատեղ պատրաստած պարային ու երաժշտական կատարումները: Ազգագրական երգի խմբակը ներկայացրեց Մեծն Կոմիտասի որոշ խաղիկներ և ռազմահայրենասիրական ոգեշունչ երգեր, պարարվեստի խմբակը՝ ազգային ավանդական պարեր և ազդեցիկ բեմադրություններ, իսկ դուդուկի խմբակի սաները հնչեցրին ամենասիրված և հին երաժշտական գործիքի հոգեթով ելևէջները։

Ներկաների վրա տպավորիչ ազդեցություն թողեց  «Ապրելու ապրիլ» երգի ներքո ցուցադրված պարային բեմադրությունը, որն արտահայտում էր հայի անպարտելի ոգին և հավատքի զորությունը։ Միջոցառումը եզրափակվեց «Ապրել խաղաղ» երգի կատարումով, որը մասնակից սաների կողմից յուրօրինակ կոչ էր՝ բոլոր ազգերի հետ համերաշխ և բարեկամ ապրելու։

Միջոցառման ավարտին «Ընտանիք» կենտրոնի տնօրեն Ա. Մինասյանն անակնկալ էր պատրաստել գեղանկարչության խմբակի սան Անժելա Պապիկյանի համար: 2017 թվականի ապրիլ ամսին  Ճապոնիայի Կանագավա նահանգում անցկացված «Աշխարհի երեխաներ 19-րդ միջազգային ցուցահանդես»-ում Անժելա Պապիկյանի աշխատանքը 12 տարեկանների խմբում զբաղեցրել էր 1-ին տեղը` արժանանալով դիպլոմի, որը հանձնվեց կենտրոնի տնօրենի կողմից:

Միջոցառումը մեկ անգամ ևս փաստեց, որ մենք` հնամենի մշակութային ժառանգություն կրողներս, բարոյական պատասխանատվություն ենք կրում այն պահպանելու և փոխանցելու հաջորդ սերունդներին...

Հ. Սարգսյան

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: