Սեպտեմբերի 24-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի սովորողների հետ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Ռիմա Մկրտչյանը 6-12-րդ դասարանների աշակերտներին հրավիրել էր առաջին ընդհանուր աշակերտական ժողովի: Ուսումնական տարվա այս օրերը սկզբնական է, ուստի և ելակետային՝ ԱԽ օրինակելի կանոնադրությամբ նախատեսված աշակերտական ինքնավարության ձևավորման ճշգրիտ ժամանակացույցի ապահովման համար: Տնօրեն՝ Զավեն Ստեփանյանը հանդես եկավ ամենամյա ծրագրային ուղերձով՝…
Ու պիտի գա հանուր կյանքի արշալույսը վառ հագած
Լուսապայծառ հոգիներով ճառագած,
Իմ նոր հայրենիք,
Հզոր հայրենիք...
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր- Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի մուտքից երևում էր,որ ունկնդիրը պետք է լինենք մի փոթորկահույզ արբեցնող, յուրօրինակ գրական -երաժշտական միջոցառման, որը կրում էր «Անկախ իմ Հայաստան» խորագիրը:
…Գրադարանը ազատություն է: Ընթերցելու,շփվելու ազատություն:Այն կրթություն է, որ չի ավարտվում այն օրը, երբ մենք ավարտում ենք դպրոցը կամ համալսարանը: Գրադարանը ժամանց է, առանձնացում և մուտք դեպի տեղեկատվություն /Նիլ Գեյման/:
Սեպտեմբերի 20-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIա դասարանի սաները մաթեմատիկայի դասն անցկացրին Կապանի էլեկտրոնային գրադարանում:
Թեման ՝ Հետաքրքիր փաստեր մաթեմատիկայի…
Սեպտեմբերի 20-ին ՀՀ Անկախության տոնին նվիրված միջոցառումներ կազմակերպվեցին Կապանի N13 հիմնական դպրոցում /դաս-միջոցառում, կավճանկար, ցերեկույթ/:
Հեղինակներ՝ Լարիսա Խաչատրյան,Անահիտ Արզումանյան, Մերի Մովսիսյան։
Անկախության տոնին ընդառաջ դասը տեղի ունեցավ VIII ա դասարանում։ Դասը թեման պատմական ակնարկ անկախության ձեռքբերման ճանապարհին հայ ժողովրդի խիզախումների, պայքարի ու հաղթանակի շուրջ էր: Աշակերտները ներկայացրին 1918թ-ից մինչ…
Այո՛, մենք Հայ ենք, հայեցի, ծնվել և ապրում ենք աստվածային այս հողի վրա, որը կոչվում է Հայոց հող ...
Անկախության 27-րդ ամյակին ընդառաջ Մասիս քաղաքի հ3 հիմն. դպրոցը կազմակերպել էր միջոցառում՝ «27-ամյա ազատ, անկախ Հայաստան...» խորագրով։
Միջոցառման մեկնարկը տրվեց հեծանվային շքերթով՝ եռագույնի ծածանմամբ՝ Մասիս քաղաքի կենտրոնական հրապարակից։
Աշակերտները…
«Ասք լինելիության» խորագիրը կրող միջոցառումը, որ կազմակերպվել էր հ. 75 հիմնական դպրոցում՝ ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ն. Զեյնալյանի, զինղեկ՝ Ս. Քոչարյանի և երգչախմբի ղեկավար Լ. Միրզոյանի համատեղ ուժերով, աննախադեպ էր իր գույներով և հայրենաշունչ-հայրենամեծար բովանդակությամբ: Այն շարունակությունն էր «27-ամյա անկախ Հայաստանն իմ աչքերով» կավճանկարչության մրցույթի, որի հաղթողները՝ IIIա, IIբ և IIIբ…
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջն. դպրոցի IXԱ դասարանի աշակերտները /ուսուցչուհի՝ Սալվինազ Սիմոնյան/ ակտիվ մասնակցություն ունեցան «Բարբառների երկխոսություն» և Էպոսասացության մրցույթ-փառատոններին:
IXԱ դասարանի աշակերտ Գևորգ Բարսեղյանը 2018թ-ի հուլիսի 11-ին Գավառի արվեստի դպրոցում մասնակցեց «Բարբառների երկխոսություն» մարզային 8-րդ մրցույթ-փառատոնին, բարբառով պատմեց Հովհ.Թումանյանի «Սուտլիկ որսկանը» հեքիաթը, արժանանացավ հավաստագրի և հուշանվերի, իսկ IIԱ դասարանի…
Սերը երբեմն առաջանում է երևույթը հստակ ճանաչելուց. հայրենասիրությունը՝ առավել ևս:Այդ իսկ պատճառով մեր դպրոցական առօրյայում շարունակական են նպատակային էքսկուրսիաները՝ որպես հայրենյաց բազմածալ հարստությունների բացահայտմանը, սաների մեջ ազգային ճանաչողությանը նպաստող միջոց:Նոր ուսումնական տարվա մեկնարկը նշանավորվեց հերթական ճանաչողական էքսկուրսիայով,որը կազմակերպվեց 10-րդ դասարանի սաների մասնակցությամբ, ծնողական խորհրդի կազմակերպմամբ, դասղեկի և պատմության ուսուցչի…
Հայ ժողովրդի կյանքում եղել են կարևորագույն պարգևներ՝ իբրև անսասան կամքի և խրոխտ ոգու դրսևորում:Նմանատիպ պարգևներից է մեր անկախությունը,որը ձեռք բերեցինք 70-ամյա թմբիրից հետո, երբ 1991թ. սեպտեմբերի 21-ին 2 միլիոն 43 հազար մարդ <<Այո>> ասաց անկախությանը. հռչակվեց Հայաստանի երրորդ հանրապետությունը:
Տոնի հիշատակումը դպրոցում կազմակերպվեց սեպտեմբերի 20-ին. ավագ դպրոցի սաները ձևավորել…
Սեպտեմբերի 21-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ Հայաստանի Հանրապետության Անկախության 27-րդ տարելիցին նվիրված աղբյուր-հուշարձանի բացման հանդիսավոր արարողություն: Հանդիսությանը ներկա էին Ստեփանավանի քաղաքապետարանի պաշտոնական անձինք, քահանա Տեր Մամբրեն, ուսուցիչներ, ծնողներ, աշակերտներ: Ողջույնի և շնորհավորանքի խոսքով հանդես եկան տնօրեն Մարիամ Շոլինյանը, տեր Մամբրեն , ուսուցիչներ Սամվել Մանուկյանը, Վանիկ Եպիսկոպոսյանը: Հնչեց ՀՀ օրհներգը,…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան