ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Այց Մատենադարան

Նոյեմբերի 12, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Նոյեմբերի 1֊ին Մասիս քաղաքի հ3 հիմն. դպրոցի 4ա դասարանը դասվար՝ Ք. Ադամյանի ուղեկցությամբ այցելեցին Մատենադարան՝ հին ձեռագրերի ինստիտուտ։ Նրանք ծանոթացան հայկական ձեռագրերին, տեսան «Որդան կարմիր» միջատը,որից ստանում են որակյալ ներկը։ Երեխաները ուսումնասիրել էին հայ պատմիչների կյանքն ու գործունեությունը։ Տեսան «Մշո ճառընտիր» գիրքը և իմացան ,թե ինչպես է փրկվել այն ցեղասպանության…

Դաս-միջոցառում`«Մեր սիրտը մեր ձեռքերում է» խորագրով

Նոյեմբերի 12, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

1999 թվականից սկսած`աշխարհը սեպտեմբերի 29-ին տոնում է Սրտի համաշխարհային օրը: Դպրոցի X-7 դասարանում տեղի ունեցավ դաս-միջոցառում`«Մեր սիրտը մեր ձեռքերում է» խորագրով: Դասի նպատակն է մարդկանց իրազեկել սրտի բնածին և ձեռքբերովի հիվանդությունների առաջացման և կանխարգելման միջոցների մասին:
Ուսուցիչ Գ.Հակոբյանին և «Կենսաքիմիա» ենթահոսքի աշակերտներին հաջողվեց դասը ծառայեցնել իր նպատակին:

Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան…

Երևանի ֆիզիկայի ինստիտուտի 75- ամյակի ընդառաջ

Նոյեմբերի 12, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Սեպտեմբերի 29-ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի 10-րդ դասարանների ֆիզմաթ. և քիմիակենսաբ. ենթահոսքերի աշակերտները ուսուցիչներ Ս.Շառոյանի և Ա.Պետրոսյանի հետ ներկա եղան Երևանի ֆիզիկայի ինստիտուտում կազմակերպված միջոցառմանը, որի ընթացքում աշակերտները մասնակցեցին Ա.Ալիխանյանի անվան գիտական լաբորատորիայի երիտասարդ գիտնականների կողմից իրականացվող փորձերին:
Հանդիպումը ուսանելի էր և հետաքրքրաշարժ:

 

«Ամենից լավ տունը» խորագրով համադպրոցական միջոցառում

Նոյեմբերի 12, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Նոյեմբերի 8-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցում անցկացվեց «Ամենից լավ տունը» խորագրով համադպրոցական միջոցառում: Այն նվիրված էր մարդկանց, ովքեր հեռանում են հայրենիքից՝ կարոտը սրտում: Աշակերտները ներկայացրին Հայաստանի, Հունաստանի, Վրաստանի և Ռուսաստանի մշակույթները: Ուշագրավ փաստեր ներկայացրին այդ երկրների մասին, պարեցին ազգային պարեր: Օտար ափերում փնտրեցին ամենից լավ տունը և գտան սեփական հայրենիքում: Հանդիսատեսը…

Ուսանելի դաս՝ Աշնան  գույները» խորագրով

Նոյեմբերի 9, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

     Աշուն է, ոսկի աշուն: Շուրջդ հեքիաթային  աշխարհ է: Բնությունն իր հրաշք  վրձնով  դաշտ ու անտառ, այգի  ու  սար  ներկել  է ոսկի, դեղին, վառ ծիրանի  գույներով: Դասասենյակի  մի  անկյունը նման  էր  աշնան  այգու  մի  կտորի: Քամուց տերևները  պարում  էին   վերջին  պարը: Առատ  միրգն  ու  բանջարեղենը  ամբողջացնում  էին  աշնան  ներկապնակը:

«Ամառային ընթերցանություն 2018»

Նոյեմբերի 9, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Ինչպես նախորդ տարի, այս տարի ևս Աբովյանի Ն․Վանյանի անվան №5 հիմնական դպրոցի VI բ դասարանի աշակերտ Սիրարփի Գոռի Աբրահամյանը մասնակցել է «Ամառային ընթերցանություն 2018» մանկապատանեկան ծրագրի շրջանակներում կազմակերպված միջոցառմանը, և հանրապետության 16 դպրոցների ցանկում Սիրարփին լավագույն ընթերցողներից մեկն է ճանաչվել: Այդ կապակցությամբ «Զանգակ» հրատարակչությունը դպրոցի գրադարանին տրամադրեց տնակ-գրադարան, որպեսզի դպրոցի մյուս երեխաները նույնպես ընթերցեն գեղարվեստական հարուստ…

«Մեդիա-գրագիտության շաբաթ»

Նոյեմբերի 7, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

«Ձայնի և պատկերի լեզուն չիմանալը նույնն է, թե առանց գրել-կարդալ սովորելու՝ դպրոցն ավարտել» : /Ջորջ Լուկաս/

06.11.2018թ «Մեդիա-գրագիտության շաբաթ» ծրագրի շրջանակներում Կապանի N13 հիմնական դպրոցում անցկացվեց մեդիագրագիտության դաս, որը վարեցին պատմության ուսուցիչ Էդգար Հարությունյանը և ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյանը: 
Թեմաներ՝ Մեդիայի դերն ունշանակությունը
Ինչպես վերլուծել տեղեկությունները
Նպատակներ՝ Դպրոցականներին…

Մասնագիտական կողմնորոշում

Նոյեմբերի 7, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIIIբ դասարանում կայացավ <<Մասնագիտական կողմնորոշում>> թեմայով 2 դասընթաց: /Դասընթացավար ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյան/
Թեմաներ Ինչպիսին եմ ես. իմ դիմանկարը խմբի աչքերով 
Նախընտրելի մասնագիտության նկարագրիչ
Նպատակները 
ա/Խաղ-մեթոդիկաներով անձի անհատական հոգաբանական առանձնահատկությունների բացահայտումն է և ինքնաներկայացման կարողությունների ձևավորումը:
բ/Նախընտրելի մասնագիտությունների հիմնական բնութագրիչների…

 «Շախմատը ոչ միայն զուտ սպորտ է, այլ նաև կամք, դաստիարակություն, գիտելիք, համբերություն»

Նոյեմբերի 6, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

     2018թ-ի հոկտեմբերի 18-ին Մասիս քաղաքի N3 հիմնական դպրոցում մինչև 14 տարեկան 12 դպրոցականների միջև անցկացվել է ՀՀ դպրոցականների շախմատի 13-րդ օլիմպիադայի առաջին (ներդպրոցական) փուլը: Օրվա մեկնարկը սկսվեց շախմատի ուսուցչուհի Նառա Աբաղյանի շնորհավորական ուղերձով.  «Շախմատը ոչ միայն զուտ սպորտ է, այլ նաև կամք, դաստիարակություն, գիտելիք, համբերություն: Այս ձևաչափով իրենց հմտությունները…

ԱԽ-Ի նախագահի ընտրությունները Մասիս քաղաքի N3 հիմնական դպրոցում

Նոյեմբերի 6, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

        Սովորողների ինքնավարության գործադիր մարմինը աշակերտական խորհուրդն է: Աշակերտական ինքնավարության մարմինների (ընդհանուր ժողովի),  գործադիր մարմնի` աշակերտական խորհրդի, ինչպես նաև նրա ղեկավարության ձևավորման կարգը, լիազորությունները սահմանվում են դպրոցի կանոնադրությամբ և նախարարության կողմից հաստատված ՀՀ հանրակրթական հաստատության աշակերտական խորհրդի օրինակելի կանոնադրությամբ:
Հոկտեմբերի 24-ին Մասիս քաղաքի N3 հիմնական դպրոցում արտասովոր եռուզեռ էր: Աշակերտները…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան