Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցում հերթական նախագծային աշխատանքի պաշտպանությունն էր։
Դասարան` 7բ
Առարկա ` Հայոց պատմություն
Թեման` Մանրանկարչություն
Ուսուցիչ` Անի Մարտիրոսյան
Հայ մշակույթի անբաժան մասն է գրքային մանրանկարչությունը, որն աչքի է ընկնում իր գունագեղությամբ ու ոճական բազմազանությամբ։ Հայոց աշխարհում դարեր շարունակ գործում էին բազմաթիվ մանրանկարչական կենտրոններ, որտեղ գործում էին այնպիսի վարպետներ, ինչպիսիք էին Գրիգոր Ծաղկողը, Մոմիկը, Թորոս Ռոսլինը, Սարգիս Պիծակը և այլ հայտնի գրիչներ։ Մագաղաթյա մատյանները ծաղկելիս նրանք օգտագործում էին բնական հումքից ստացվող ներկեր, որոնք չեն խամրել, չեն կորցրել իրենց գրավչությունն ու հմայքը։ Անգնահատելի էր հատկապես որդան կարմիրը։
Տեսասահիկի միջոցով երեխաները պատմեցին Եղվարդի Սուրբ Սարգիս եկեղեցուն կից գործող մանրանկարչության կիրակնօրյա դպրոց կատարած այցի մասին, որտեղ մասնակցել են վարպետաց դասերի, ծանոթացել մանրանկարչության գաղտնիքներին ու թռչնագիր տառերի գրությանը, կազմել գեղեցիկ էջանշաններ։ Այստեղ նրանք առաջին անգամ լսել են
"Ավետման տեսարան" կոչվող նկարի մեկնաբանությունը։
Այո', սեփական պատմության ու մշակույթի իմացությունը ժամանակի թելադրանքն է, հայի տեսակը պահելու, հայկականը պահպանելու առհավատչյան։
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան