Նոյեմբերի 24-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ մասնագիտական կողմնորոշման ծրագրի շրջանակներում հերթական հանդիպումը, որի թեման էր «ՀՀ կրթության համակարգը» (դասընթացավար Մերի Մովսիսյան):
Նպատակը սովորողներին ՀՀ կրթության համակարգի հետ ծանոթացումն ու ընտրված մասնագիտությունը ձեռք բերելու հնարավորրությունների ներկայացումն էր:
Խնդիրները
1. Հաղորդել գիտելիքներ ՀՀ կրթության համակարգի, բաղադրիչների, կառուցվածքի մասին
…
Մասիս քաղաքի N3 հիմնական դպրոցի VIIա և VIIբ դասարանի աղջիկները տեխնոլոգիա առարկայից ( 13.11.17թ., ուսուցչուհի Մ. Բարսեղյան) անցկացրեցին գործնական աշխատանք «Քաղցրահամ խմորներից արտադրանքի պատրաստում» թեմայով : Աղջիկները դասն սկսեցին սանիտարահիգենիկ և անվտանգության տեխնիկայի կանոնների պահպանումով, այնուհետ աշխատատեղի կարգավորմամբ,որից հետո անցան բիսկվիթային խմորից պատրաստված թխվածքների կրեմապատմանը և ձևավորմանը: Այնուհետև կատարեցին աղանդերային սեղանի…
Մասիս քաղաքի N3 հիմնական դպրոցի Vբ դասարանի աղջիկները տեխնոլոգիա առարկայից (16.10.17թ., ուսուցչուհի Մ. Բարսեղյան) անցկացրեցին գործնական աշխատանք «Բուտերբրոդների պատրաստում» թեմայով: Աղջիկները դասն սկսեցին սանիտարահիգենիկ և անվտանգության տեխնիկայի կանոնների պահպանումով, այնուհետ աշխատատեղի կազմակերպմամբ, որից հետո անցան բաց, փակ և խառը բուտերբրոդների պատրաստմանը: Անհրաժեշտ սննդամթերքների խոհարարական վերամշակումից հետո պատրաստված բուտերբրոդները ձևավորեցին և…
Աշնանային արձակուրդից առաջ աշխուժություն էր տիրում Մասիս քաղաքի N3 հիմնական դպրոցի 3ա դասարանում: Դասարանը բաժանվել էր 3 խմբի` «Ինչուիկներ», «Գիտունիկներ» և «Անգետիկներ»: Մրցույթը կազմված էր 10 հարցից: Յուրաքանչյուր հարցի համար տրվում էր 2 րոպե ժամանակ: Մասնակցում էին բոլոր աշակերտները: Մրցեցին նաև ասմունքողներն ու հեքիաթ պատմողները: Մրցույթում հաղթեց համերաշխությունը և բարեկամությունը:
Այսօր մենք՝ Ուրասարի հիմնական դպրոցի աշակերտներս, մեր ծնողների և ուսուցիչների հետ այցելեցինք Վանաձորի մանկատուն՝ երեխաների հետ ծանոթանալու, ընկերանալու, միասին երգելու, պարելու, ասմունքելու, ի վերջո՝ միասին ուրախ օր կազմակերպելու: Հրավիրեցինք մեզ միանալ նաև «Բոքոնիկ» ուրախ ժամանցի կենտրոնին: Մենք բոլորս համախմբվեցինք Մաշայի շուրջ, լիաթոք ծիծաղեցինք, խաղեր կազմակերպեցինք, միմյանց հետ մրցեցինք մեր ասմունքով և…
Ջերմուկի Մաքսիմ Գորկու անվան թիվ1 հիմնական դպրոցում նոյեմբերի 21-ին 6-րդ դասարանում Գ. Բաբայանը հետաքրքիր և բովանդակալից բաց դաս անցկացրեց ՀԵՊ առարկայից: Թեման կարևոր էր և արդիական՝ «Ապաշխարություն»: Դասին հրավիրված էին հարակից դպրոցների ՀԵՊ-ի ուսուցիչներ, ՔԴԿ ներկայացուցիչ և Սուրբ Գայանե եկեղեցու քահանա Տեր Գալուստը: Դասի նպատակն էր պարզել ապաշխարություն խորհրդի իմաստը, կարգը, փուլերը: Աշակերտները ակտիվ էին…
Դպրոցում ավանդույթ դարձած մրցույթների շարքում այսօր` նոյեմբերի 22-ին, «Պատմություն» առարկայի ուսուցչուհի Կ.Մովսիսյանը կազմակերպեց մրցույթ XԲ և XԴ դասարանների աշակերտների միջև:
Մրցող խմբերը ներկայացան Արդինի և Ամբերդ անուններով` կարևորելով պատմական արժեքները:
Ուրախ երգն ու պարը աշխուժացրին միջոցառումը, որը ճանաչողական և ուսուցանող նպատակ ուներ: Այն հարստացրեց աշակերտների գիտելիքները:
Հաղթող…
Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի VIբ դասարանում նոյեմբերի 17-ին տեղի ունեցավ միջոցառում «Աշունը և վիտամինները» վերնագրով, որը կազմակերպել էր տեխնոլոգիայի ուսուցչուհի Ջեմմա Վարդանյանը: Ոսկեհեր աշունը աղջկա կերպարանքով մտել էր դասասենյակ և իր բերքն ու բարիքն էր ցուցադրում: Տնային տնտեսուհիները օգտակար խորհուրդներ էին տալիս: Ներկա էին նաև կյանքի…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IX դասարանում 22.11.2017թ. կայացավ «Մասնագիտական կողմնորոշում» թեմայով դասընթաց: (Դասընթացավար ԴԱԿ Ռիմա Մկրտչյան)
Թեման՝ Մասնագետների առաջարկ և պահանջարկ
Վարժություն «Ռոբինզոնադա»
Նպատակը
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում նոյեմբերի 20-ին սովորողների հետ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Ռիմա Մկրտչյանի նախաձեռնությամբ նշվեց «Երեխաների համաշխարհային օրը»: Դպրոց էր հրավիրվել Վահանավանք համալիրի քահանա Տեր Ավետիք Մարտիրոսեանը,ում էլ հրավիրեցին Հայ եկեղեցու պատմության դասին մասնակցելու:Աշակերտները քահանայի հետ միասին միասնական աղոթք բարձրացրին մեր երկրի խաղաղության և ապահովության համար:
Դասի վերջում երեխաները աղոթեցին…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան