ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

Դպրոց-ոստիկան համագործակցություն

Փետրվարի 21, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 20-ին Կապանի N 5 հիմնական դասարանների աշակերտների, ծնողների և մանկավարժների հետ ՀՀ ոստիկանության Կապանի բաժնի ԱԳ և ԸԲԿ տեսուչ, ոստիկանության ավագ լեյտենանտ Աննա Ասրյանը  վարեց կանխարգելիչ զրույցներ «Անչափահասների կողմից տրանսպորտային միջոցներ վարելու, նրանց մասնակցությամբ, ճանապարհային երթևեկության կանոնները խախտելու, դեպքերը բացառելու»  ու  «Սուր, կտրող-ծակող գործիքների, կռփազենքերի, մահակների և նմանատիպ այլ…

Արդյունավետ համագործակցություն

Փետրվարի 21, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 20-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի համակարգչային կաբինետում  ՀՀ ԱԻՆ «ՍՊՏԾ» ՊՈԱԿ-ի բնակչության հետ տարվող աշխատանքների բաժնի աշխատակիցները  դպրոցի զինղեկ, փոխգնդապետ Գարիկ Ներսեսյանի գլխավորությամբ 4-9-րդ դասարանների աշակերտների  հետ  անցկացրին դասընթացներ «Երկրաշարժից  պաշտպանվելու վարքականոններ» թեմայով:

Աշակերտներն իրենց իմացությամբ ու պատրաստվածությամբ գոհացրին դասընթացավարներին, իսկ վերջինները հիացական խոսքեր ուղղեցին աշակերտներին:

Կապանի N 5…

«Թումանյանի հետքերով» դաս-միջոցառում

Փետրվարի 21, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 20-ին «Թումանյանի հետքերով» խորագիրը կրող դաս-միջոցառումը Կապանի N13 հիմնական դպրոցի Vա դասարանում շատ ուսանելի և հետաքրքիր անցկացրեց հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ Անահիտ Արզումանյանը: Երեխաները նորովի մոտեցումներով, սեփական մեկնաբանություններով և հարնդերձանքով ներկայացրին Թումանյանի մեզ բոլորիս քաջ ծանոթ հեքիաթները: Աշակերտները ներկայացել էին իրենց սիրած հերոսների կերպարներով և ուրույն խոսքերով։ Աշակերտներից…

Մենք երջանիկ ենք, որ հայերենն է մեր մայրենին

Փետրվարի 21, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

- Ընթերցենք և տարվա մեջ գեթ մեկ անգամ գիրք նվիրենք, գիրք նվիրենք և արթուն պահենք մեր մեջ ընթերցողին, չէ՞, որ արթուն ընթերցողը նախ և առաջ պաշտպանն է մայրենիի, նրա հարազատ հնչյուններին, երգեցիկ երանգներին, հարուստ բառապաշարին… ,- Կապանի N5 հիմնական դպրոցի գրադարանավարուհի Գայանե Հարությունյանը մայրենիի միջազգային օրը տեղայնացնելով Գիրք նվիրելու օրվա…

Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի պետական ինստիտուտում բացվել է ներառական լսարան

Փետրվարի 21, 2020
Սպորտային լուրեր

Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի պետական ինստիտուտում բացվել է ներառական լսարան, որտեղ սովորելու են կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող անձինք: Հայաստանում բազկամարտ մարզաձևի հիմնադիր, վաստակավոր մարզիչ-մանկավարժ Աշոտ Սարգսյանի պատվին անվանակոչված լսարանն ամբողջությամբ հարմարեցված է ներառական կրթության համար՝ թեքահարթակներից մինչև սանհանգույց: Հայաստանում կրթական համակարգի ներառականության ապահովումը ՀՀ կառավարության` կրթության ոլորտի առաջնահերթություններից…

Ուսման հրավեր -(Հունաստան)

Փետրվարի 20, 2020
Միջազգային լուրեր

Հունաստանի բուհերում օտարերկրյա ուսանողների համար անգլերեն լեզվով կկազմակերպվեն բուհական և հետբուհական կրթական ծրագրեր: Դրանց մասին հայտարարվել է Աթենքում կայացած «Կառուցել միջազգային կամուրջներ. Հունաստանի համալսարանները բաց են աշխարհի առջև» խորագրով միջոցառման ընթացքում:
Ծրագրերի, ինչպես նաև դրանց մասնակցության վերաբերյալ մանրամասն տեղեկատվությունը հասանելի է www.studyingreece.edu.gr կայքէջում։

 

Արայիկ Հարությունյանը ներկա է եղել «Թումանյան-Կոմիտաս-150» գեղարվեստական պատկերագրքի շնորհանդեսին

Փետրվարի 20, 2020
Մշակութային լուրեր Պաշտոնական

Փետրվարի 19-ին` Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան օրվա և Գիրք նվիրելու տոնի կապակցությամբ Հայաստանի ազգային պատկերասրահում տեղի է ունեցել «Թումանյան-Կոմիտաս-150» գեղարվեստական պատկերագրքի շնորհանդեսը, որին ներկա է եղել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանը:

Ողջունելով և շնորհավորելով ներկաներին` նախարարը նշել է, որ մեկ միասնական պատկերագիրք ունենալու միտքը հղացել է անցյալ…

10 լավագույն մարզիկներին պետությունը կպարգևատրի 5 մլն-ական դրամով

Փետրվարի 20, 2020
Պաշտոնական Սպորտային լուրեր

Պետությունը փոխում է մոտեցումը սպորտի նկատմամբ. այսուհետ Հայաստանի 10 լավագույն մարզիկներին պետությունը կպարգևատրի 5 մլն-ական դրամով: Այդ նպատակով պետական բյուջեի պահուստային ֆոնդից Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությանը հատկացվել է 50 մլն դրամ` 2019 թվականի «Տարվա 10 լավագույն մարզիկներ» մրցույթում հաղթած մարզիկներին պարգևատրելու համար: Որոշումն ընդունվել է ՀՀ կառավարության այսօրվա…

Lինգոֆոնային դաս

Փետրվարի 20, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 20-ին X-3 դասարանի աշակերտների մասնակցությամբ անցկացվեց լինգոֆոնային դաս համակարգչային սենյակում: Դասը նվիրված էր Տիգրան II Մեծի կյանքին և գործունեությանը: Դասը ապահովում էր միջառարկայական կապ «Հայոց պատմություն», «Ռուսաց լեզու» և «Անգլերեն» առարկաների միջև:

Աշակերտները թեման լսեցին տարբեր լեզուներով, ինչին հետևեց թեմայի տարալեզու ներկայացումը: Քննարկումը շատ հետաքրքիր էր, ոչ ավանդական: Քննարկմանը…

JICA-ի աջակցությունը Հայասատունմ տեսողության խանգարում ունեցող երեխաների դպրոցներին

Փետրվարի 20, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

«Երևանի Նիկողայոս Տիգրանյանի անվան տեսողության խանգարումներ ունեցող երեխաների թիվ 14 հատուկ դպրոց» ՊՈԱԿ-ում սովորող կույր և տեսողական խնդիրներ ունեցող երեխաների համար տպագրվել է 6 անուն դասագիրք՝ բրայլյան ձևաչափով 57 պրակ, որոնք արդեն հանձնվել են դպրոցին:

Ծրագիրն իրականացվել է Ճապոնիայի միջազգային համագործակցության գործակալության (JICA) 2019թ. հայտարարած «JICA շրջանավարտների փոքր դրամաշնորհային մրցույթ»-ի…

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: