ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

Հայաստան-Գերմանիա․ համագործակցության նոր փուլի սկիզբ

Փետրվարի 3, 2020
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արևիկ Անափիոսյանն ընդունել է Հայաստանում Գերմանիայի Դաշնային Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսան Միխայել Յոհաննես Բանցհաֆի գլխավորած պատվիրակությանը, որի կազմում էին ԳԴՀ Սաքսոնիա-Անհալթ երկրամասի կրթության նախարարության և «Partizipation» ծրագրի ներկայացուցիչները։

Կողմերը կարևորել են կրթության բնագավառում հայ-գերմանական համագործակցությունը՝ արձանագրելով արդեն իրականացված ծրագրերի արդյունավետությունը։ Նախարարի…

Կամավորները հանուն հուշարձանների պահպանության

Փետրվարի 3, 2020
Մշակութային լուրեր

Պատմամշակութային հուշարձանների պահպանման, օգտագործման և հանրահռչակման նպատակով իրականացվող իրազեկման արշավի շրջանակում «ԻԿOՄOՍ-Հայաստանի ազգային կոմիտեի հետ համագործակցությամբ տեղի է ունեցել հանդիպում իրազեկման արշավի կամավորների հետ:

Կամավորների թվում էին ուսանողներ, ուսուցիչներ, տարբեր ոլորտների աշխատակիցներ՝ թե՛ Երևանից, թե ՀՀ մարզերից:

«Ինձ միանգամից հետաքրքրեց և որոշեցի արձագանքել: Ուսուցիչը պետք է տիրապետի նաև մշակույթին և…

Հայոց բանակի կազմավորման 28-ամյակին նվիրված «Խաղաղության արծիվներ» խորագրով միջոցառում

Փետրվարի 3, 2020
Լուրեր կազմակերպություններից

«Իմ կենացը մի՛ խմեք, այլ իմ գո՛րծը շարունակեցեք»:
Մոնթե Մելքոնյան

Հունվարի 31-ին Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանը «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի հետ համատեղ կազմակերպել էր Հայոց բանակի կազմավորման 28-ամյակին և ՀՀ ազգային հերոս, լեգենդար հրամանատար Մոնթե Մելքոնյանին նվիրված «Խաղաղության արծիվներ» խորագրով միջոցառում։

Հանդիսության պատվավոր հյուրերն էին Գյումրու կայազորի…

Զինված ուժերի կազմավորման 28-րդ տարեդարձը

Փետրվարի 1, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Զինված ուժերի կազմավորման 28-րդ տարեդարձը նշվեց յուրահատուկ ձևով։

Հունվարի 29-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում Հայոց բանակի կազմավորման 28-ամյակին նվիրված, որն անցկացվեց դպրոցի և N զորամասի հետ համատեղ /ԴԱԿ Ռիմա Մկրտչյան/: Զինվորներին տոն պարգևելու, ուրախանալու առիթին միացել էր դպրոցի աշակերտական խորհուրդը, զինծառայողներն էլ իրենց ստեղծագործություններով հանդես եկան։ Այսպիսի տրամադրության…

Հովհաննես Շիրազ (ամփոփիչ դաս)

Փետրվարի 1, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Հունվարի 30-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ բաց դաս.
Առարկա՝ Գրականություն
Դասարան՝ VII բ
Դասի թեմա՝ Հովհաննես Շիրազ (ամփոփիչ դաս)
Նպատակները՝ Գրական բնագրերի ընթերցում, համեմատում, վերլուծում, բովանդակության վերարտադրում, հեղինակի վարպետության, ոճի և առանձնահատկությունների ընկալում Հայրենիքի արժևորման և աշխարհացիր հայության համախմբման պատգամախոսություն, ազգային սրբազան նպատակների արծարծումներով,…

8 հիանալի վեբ գործիքներ՝ տեսադասեր ստեղծելու համար

Հունվարի 31, 2020
ՏՀՏ նորություններ

Հարգելի ուսուցիչներ, Educatorstechnology կայքը ներկայացնում է վեբ գործիքներ, որոնք կարող եք օգտագործել տեսադասեր ստեղծելու համար: Տեսադասի բնույթը պայմանավորված է դասի նպատակով, որի համար ստեղծվում է այն. դա կարող է լինել բացատրական տեսանյութ, քայլ առ քայլ ձեռնարկ, ակնարկ, ցուցադրություն, ձայնագրված տեսանյութերի ներկայացում և այլն: Տեսադասերը իդեալական են ինչպես շրջված դասարանում, այնպես…

«Հայոց արքաները» խորագիրը կրող դաս-միջոցառում

Հունվարի 31, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Հունվարի 30-ին Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի 5-րդ դասարանի աշակերտները անակնկալ մատուցեցին իրենց ուսուցիչներին` ներկայացնելով «Հայոց արքաները» խորագիրը կրող դաս-միջոցառումը Հայրենագիտություն առարկայից (ուսուցիչ` Ա.Աղայան)։ Դասարանը բաժանվել էր 4 թիմի, և յուրաքանչյուրը ներկայացրեց մեր արքայատոհմերի պատմությունը, նշանավոր արքաներին և պատմական կարևոր իրադարձությունները: Գեղեցիկ հանդերձանքներով և հետաքրքիր բեմականացումներով երեխաները արժևորեցին Գ. Նժդեհի խոսքերը.…

«Բնությունը իմ ստեղծագործություններում»

Հունվարի 31, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի IVա դասարանում «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայից /ուսուցչուհի` Ալլա Իսահակյան, դասվար` Աննա Սարդարյան/ հանձնարարված էր գործնական աշխատանք «Բնությունը իմ ստեղծագործություններում» թեմայի շուրջ։

Աշակերտները ունկնդրեցին Ա. Վիվալդիի «Տարվա եղանակները» գեղեցիկ երաժշտությունը։ Խմբերը ներկայացան իրենց ստեղծած պաստառներով, իրենց գրած շարադրություններով և աքրոստիկոսներով։

Հայրենասիրության դաս

Հունվարի 31, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

2020 թ․ հունվարի 29-ին և 30-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի դահլիճում հայրենասիրության համազարկ էր, թնդում էր բանակաշինության պաթետիկ խոսքը, ժապավենի պես անցնում էր հայոց բանակի տարեգրությունը և ներկայացվում էր հայ զինվորի անպարտելի կերպարը: Բեմը վեր էր ածվել իսկական զորամասի, իսկական պատերազմի դաշտի և իսկական հաղթության բերկրանքի հոգեցունց ճարճատյունի հաջորդական…

Մասնագիտական կողմնորոշման բաղադրիչ հանրակրթության համակարգում

Հունվարի 31, 2020
Պաշտոնական

ՀՀ մարզերի և Երևանի 10 հանրակրթական դպրոցներում գործում են մասնագիտական կողմնորոշման ակումբներ` սովորողներին ապագա մասնագիտության ընտրության հարցում ուղղորդելու և աջակցելու նպատակով:

Նախորդ ուսումնական տարվա երկրորդ կիսամյակից 8-11-րդ դասարանների շուրջ 829 աշակերտներ շաբաթական մեկ անգամ մասնագիտական կողմնորոշման ակումբներում մասնակցել են խմբակների և ստացել գիտելիքներ աշխարհում գոյություն ունեցող մասնագիտությունների, աշխատաշուկայի պահանջների վերաբերյալ:

Ծրագիրն…

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: