ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

10 լավագույն մարզիկներին պետությունը կպարգևատրի 5 մլն-ական դրամով

Փետրվարի 20, 2020
Պաշտոնական Սպորտային լուրեր

Պետությունը փոխում է մոտեցումը սպորտի նկատմամբ. այսուհետ Հայաստանի 10 լավագույն մարզիկներին պետությունը կպարգևատրի 5 մլն-ական դրամով: Այդ նպատակով պետական բյուջեի պահուստային ֆոնդից Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությանը հատկացվել է 50 մլն դրամ` 2019 թվականի «Տարվա 10 լավագույն մարզիկներ» մրցույթում հաղթած մարզիկներին պարգևատրելու համար: Որոշումն ընդունվել է ՀՀ կառավարության այսօրվա նիստում: Նախագիծը ներկայացնող ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Արայիկ Հարությունյանը նշել է, որ «Տարվա 10 լավագույն մարզիկներ» մրցույթն անցկացվել է անցյալ տարի, սակայն նախկինում Հայաստանի 10 լավագույն մարզիկների պարգևատրման նպատակով բյուջետային խրախուսում նախատեսված չի եղել: Հարցը քննարկվել է վարչապետի հետ և որոշվել, որ այսուհետ լավագույն մարզիկները պետական պարգևատրում են ստանալու. «Օլիմպիական տարում սա շատ հստակ ուղերձ է պրոֆեսիոնալ սպորտի ոլորտին: Պետությունը մեծ ուշադրություն է դարձնում մարզական արդյունքներին և խրախուսում մարզիկների ներդրած ջանքերը»,- տեղեկացրել է նախարարը` ավելացնելով, որ ամեն տարի ՀՀ պետական բյուջեում կնախատեսվեն համապատասխան միջոցներ:

Սպորտի ռազմավարական կարևորությանը կառավարության նիստում անդրադարձել է նաև ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը. «Կառավարությունը սպորտի նկատմամբ իր ընկալումն ու վերաբերմունքը պետք է փոխի: Սպորտը մեզ համար ունի ռազմավարական նշանակություն: Հայաստանի մինչև 2050 թվականի զարգացման ռազմավարության նախագծի մեջ իմ առաջարկությամբ ներառվել է կետ, որ Հայաստանի Հանրապետությունը մինչև 2050 թվականը պետք է ունենա առնվազն 25 օլիմպիական մեդալ, շախմատից նվաճի աշխարհի անհատական չեմպիոնի կոչումը և Ֆուտբոլի ազգային հավաքականը պետք է դառնա աշխարհի կամ Եվրոպայի առաջնության մրցանակակիր»,- նշել է վարչապետը` ավելացնելով, որ սպորտային ձեռքբերումները փոխկապակցված են ոչ միայն պետության սոցիալ-հոգեբանական, այլ նաև տնտեսական վիճակի բարելավման հետ:

Կառավարության որոշմամբ պարգևատրվելու են ներքոնշյալ մարզիկները, որոնք 2019 թվականի 10 լավագույններն են.

  1. Արթուր Ալեքսանյան հունահռոմեական ըմբշամարտ
  2. Ռուբեն Ալեքսանյան ծանրամարտ
  3. Արթուր Ավետիսյան մարմնամարզություն
  4. Հովհաննես Բաչկով բռնցքամարտ
  5. Սլավիկ Գալստյան հունահռոմեական ըմբշամարտ
  6. Տիգրան Կիրակոսյան սամբո
  7. Արսեն Հարությունյան ազատ ոճի ըմբշամարտ
  8. Սիմոն Մարտիրոսյան ծանրամարտ
  9. Գոռ Մինասյան ծանրամարտ
  10. Հակոբ Մկրտչյան ծանրամարտ:

Տասնյակի մեծարման երեկոն և պարգևատրման արարողությունը նախատեսվում է անցկացնել 2020 թվականի փետրվարի 21–ին ՀՀ նախագահի նստավայրում:

Կառավարության նիստում նախարար Արայիկ Հարությունյանը տեղեկացրել է նաև, որ պրոֆեսոիանալ մարզիկներին խրախուսելու նպատակով պետությունը այլ քայլեր ևս նախաձեռնել է: Մասնավորապես օլիմպիական խաղերում առաջին տեղ զբաղեցնող յուրաքանչյուր մարզիկ կստանա 20 մլն դրամ, երկրորդ և երրորդ տեղերի համար սահմանվել է համապատասխանաբար 15 մլն և 10 մլն դրամ: Բացի այդ` բարձրացվել է նաև բարձր նվաճումներ ունեցող մարզիկներին ցմահ տրվող ամենամսյա պատվովճարների չափը: Մասնավորապես օլիմպիական չեմպիոնների ամենամսյա պատվովճար կկրկնապատկվի` դառնալով 200 հազար դրամ, երկրրոդ և երրորդ տեղերի համար համապատասխանաբար` 140 հազար և 100 հազար դրամ, իսկ աշխարհի չեմպիոններն այսուհետ ամեն ամիս կստանան 100 հազար դրամ` նախկին 55 հազարի փոխարեն:

Հավելենք, որ 2020 թվականը օլիմպիական տարի է և սկսած փետրվարի 23-ից մեր մարզիկները մասնակցելու են վարկանիշային մրցաշարերի և ուսումնամարզական հավաքների:

 

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Մաթեմատիկա I դասարան / 120 ժամ/

    Դասագիրք-տետր  հանրակրթական  հիմնական դպրոցի առաջին դասարանի համար

  • ԲԱԶՄԱՆԿՅԱՆ ՄԱԿԵՐԵՍ՝ ՈՒՂՂԱՆԿՅԱՆ, ՔԱՌԱԿՈՒՍՈՒ, ԵՌԱՆԿՅԱՆ, ՇԵՂԱՆԿՅԱՆ ԵՎ ՍԵՂԱՆԻ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐ

    Բազմանկյան մակերեսը հարթության այն մասի մեծությունն է, որ գրավում է այդ բազմանկյունը: Բազմանկյունները լինում են ուռուցիկ և ոչ ուռուցիկ: Բերված օրինակներում առաջինը և երկրորդը ոչ ուռուցիկ են, մյուս երկուսը՝ ուռուցիկ: Մակերեսի չափման միավորները 1մմ² = 1մմ∙1մմ 1դմ² = 1դմ ∙ 1դմ = 10սմ ∙ 10սմ = 100սմ² 1մ² = 1մ ∙ 1մ = 100սմ ∙ 100սմ = 10000սմ² 1կմ² =1կմ ∙ 1կմ = 1000մ ∙ 1000մ = 1000000սմ² 1ար= 10մ ∙ 10մ = 100 մ² 1հա=10000 մ²=100 ար Մակերեսների հիմնական հատկություններըՀավասար բազմանկյունների մակերեսները հավասար են:Եթե բազմանկյունը կազմված  է մի քանի բազմանկյուններից, ապա նրա մակերեսը հավասար է այդ բազմանկյունների մակերեսների գումարին:                         S1= 4սմ ∙ 5սմ = 20սմ2                            S2 = 6սմ ∙ 2սմ = 12սմ2                                        S = S1+ S2                                                                  S = 12սմ2 + 20սմ2 = 32սմ2    Քառակուսու մակերեսըՔառակուսու մակերեսը հավասար է նրա կողմի քառակուսուն:   S=a2 Ուղղանկյան մակերեսըՈւղղանկյան մակերեսը հավասար է նրա կից կողմերի արտադրյալին:S=a∙b Զուգահեռագծի մակերեսըԹեորեմ – Զուգահեռագծի մակերեսը հավասար է նրա հիմքի և հիմքին տարված բարձրության արտադրյալին: S=a•h    Եռանկյան մակերեսըԹեորեմ- Եռանկյան մակերեսը հավասար է նրա հիմքի և բարձրության արտադրյալի կեսին: S= 1\ 2 AB ∙ CHՍեղանի մակերեսըԹեորեմ- Սեղանի մակերեսը հավասար է հիմքերի կիսագումարի և բարձրության արտադրյալին:S= 1/2 (AD + BC) ∙ BHԱմփոփումԼրացնել բաց թողնված բառերըՅուրաքանչյուր բազմանկյան մակերեսն արտահայտվում է ... թվով: Հավասար բազմանկյունների մակերեսները ... են: ... մակերեսը հավասար է նրա կողմի քառակուսուն: Զուգահեռագծի մակերեսը հավասար է նրա ... և ... արտադրյալին:ՈՒղղանկյուն եռանկյան մակերեսը հավասար է նրա   ...  արտադրյալի ... : Սեղանի մակերեսը հավասար է նրա ...  ... և բարձրության արտադրյալին: Լուծել խնդիր- 298 Գտնել քառակուսու  մակերեսը, եթե նրա կողմը հավասար է՝ 1,2սմ:Լուծում-  S=a2 S=a•a=1,2սմ•1,2սմ =1,44սմ2Պատ.՝ 1,44սմ2Այս խնդրի  (բ) , (գ) տնային:

  • Урок 10.1 стр. 236,237,238,239. Глава 10 Многогранники "Геометрические тела"

     Дорогие пятиклассники, изучаем тему "Геометрические тела".- Введение: вводим понятие геометрических тел.- Познакомимся с геометрическими телами, научимся распознавать на чертежах и рисунках эти фигуры, в окружающем мире — объекты, для которых эти фигуры являются моделями.- Научимся распознавать на моделях, чертежах, рисунках и в окружающем мире геометрические тела.- Различать многогранники и тела вращения.- Использовать геометрический язык для описания предметов окружающего мира.- Учимся использовать  полученную информацию для решения практических задач по данному учебному материалу.- Формируем знания, умения, навыки по теме "Геометрические тела".Используемый УМК (основной и дополнительный)Дорофеев Г.В. ,Шарыгин И.Ф. Математика: учебник для 5 класса общеобразовательных учреждений./Г.В. Дорофеев, И.Ф. Шарыгин, С.Б. Суворова, Е.А.Бунимович и др. -М.: Просвещение, 2011.Материально-техническое оснащение урока:  компьютер.Желаю вам дорогие ученики прятного и продуктивного обучения.Благодарю вас за усердную работу.

  • Seasons and months of the year.

  • Հայոց եկեղեցու պատմություն 7-րդ դասարան

  • ԱՆԳԼԵՐԵՆ VI ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Անօրգանական քիմիա

    Դասընթացը նախատեսված է հիմնական դպրոցի 9-րդ դասարանի համար։ Այն ներառում է տեղեկություններ մետաղների հիմնական ֆիզիկական և քիմիական հատկությունների մասին։ Դասընթացի ընթացքում ներկայացվում է մետաղների ստացման հիմնական  եղանակները։ Ուսումնասիրվելու են  ալկալիական և հողալկալիական մետաղների խմբերը,  նաև ալյումին  և երկաթ մետաղների բնական միացությունները, ֆիզիկաքիմիական հատկությունները, ստացման եղանակներըն։ Դասընթացում գաղափար է տրվում կոշտ ջրի, կոշտության և դրա վերացման եղանակների մասին։

  • ԿԵՆՍԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ 8-րդ դասարան

  • ՀԱՅԿԱԿԱՆ ՀԱՐՑԸ ՓԱՐԻԶԻ ԽԱՂԱՂՈՒԹՅԱՆ ՎԵՀԱԺՈՂՈՎՈՒՄ: ՍԵՎՐԻ ՊԱՅՄԱՆԱԳԻՐ

  • Ինտերակտիվ գործիքների կիրառումը հեռավար ուսուցման ժամանակ

    Ողջունում եմ Ձեզ և ցանկանում եմ տեղեկացնել, որ «Հեռավար ուսուցման  գործիքներ» թեմայով դասընթացում կարող եք ծանոթանալ «Հեռավար ուսուցման հմտություններ» համակարգի հնարավորություններին, Դասընթացը նպատակ ունի  ներկայացնելու այնպիսի էլեկտրոնային հարթակներ և գործիքներ, որոնք կօգնեն ուսուցիչներին ինչպես հեռավար, այնպես էլ դաս-դասարանային  դասավանդման ընթացքում:Յուրաքանչյուր շաբաթ ձեզ համար հասանելի կլինի տվյալ շաբաթվա համար նախատեսված  նյութը: Յուրաքանչյուր շաբաթը կավարտենք գիտելիքների ստուգումով:  Հարգելի՛  մասնակիցներ, մուտք գործեք <<Ծանոթություն >> ֆորում , սեղմեք   <<Ավելացնել քննարկման թեմա>> կոճակը և ներկայացեք, պատմեք ձեր մասին, որպեսզի   ստեղծենք անմիջական և մտերմիկ մթնոլորտ արդյունավետ աշխատելու համար: