ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

Մեսրոպեանի մէջ կայացաւ աշակերտներու համալսարանական արեւելումին նպաստող հանդիպում՝ 15 համալսարաններու ներկայացուցիչներու հետ

Փետրվարի 10, 2020
Սփյուռքի լրատու

Կազմակերպութեամբ Հայ կաթողիկէ Մեսրոպեան բարձրագոյն վարժարանի Գործի եւ Արեւելումի Գրասենեակին, Փետրուար 7-ին լիբանանեան 15 համալսարաններու ներկայացուցիչներ հանդիպումներ ունեցան վարժարանի բարձր կարգի աշակերտներուն հետ եւ անոնց ներկայացուցին հաարեւելումի մալսարաններուն մէջ դասաւանդուող մասնագիտութիւններն ու կրթութեան պայմանները: Ներկայ էր նաեւ Լիբանանեան բանակի սպայից վարժարանի գրասենեակին պատասխանատուն:

Աշակերտներուն տրամադրուեցան  հաստատութիւններուն վերաբերող գրքոյկներ: Աւելին, համալսարաններու…

Ամփոփիչ բաց դաս Հայոց պատմությունից

Փետրվարի 6, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 5-ին Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի 6գ դասարանում Հայոց պատմություն առարկայից ամփոփիչ բաց դաս էր /ուսուցիչ` Կ. Հակոբյան/։ Երեխաները ներկայացրին Արտաշես 1-ի գահակալման ու բարեփոխումների ժամանակաշրջանը և Տիգրան 2 -ի աշխարհակալության ստեղծումը։ Բաց դասի նպատակն էր համեմատություն անցկացնել երկու հզոր արքաների միջև, մատնանշել նրանց ռազմական ուժն ու հայրենասիրությունը։ Աշակերտները…

«Դաստիարակության դրական մոտեցումներ»

Փետրվարի 6, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ ԾԽ սեմինար-պարապմունքը «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում /Դասընթացավար Ռոզա Թևանյան/: 

Թեման՝ Երեխաների իրավունքներն ու պարտականությունները:

Հասկանալ և տարբերակել.

ա/ Երեխաների իրավունքներն ու պարտականությունները տարբեր իրավիճակներում:

բ/ Երեխայի իրավունքների ընդհանուր սկզբունքները: Սեմինարի նպատակն էր երեխայի հիմնարար իրավունքների վերաբերյալ ծնողների իրազեկվածության մակարդակի բարձրացումը:

Ներկայացվեցին ՄԱԿ-ի կոնվենցիայով ամրագրված երեխայի…

Դաս֊միջոցառում «Հայդուկային շարժում» թեմայով

Փետրվարի 5, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի պատմության ուսուցիչ Հ. Ղազարյանը կազմակերպել էր բաց դաս֊միջոցառում VIIIբ դասարանում։ Թեման էր՝ «Հայդուկային շարժում»։ Թեմայի ընտրությունը ինքնանպատակ չէր. նվիրված էր Հայոց բանակի 28֊ամյակին։ Հայդուկային շարժումը հայ ազգային֊ազատագրական շարժման փառավոր էջերից է։ Այն նպաստեց հայ ժողովրդի ազգային ինքնագիտակցության բարձրացմանը։ Բազմաթիվ հայ խիզախ վրիժառուներ իրենց սխրանքներով անմահացան…

Նախարար Արայիկ Հարությունյանի շնորհավորական ուղերձը Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանի 85-ամյակի առթիվ

Փետրվարի 4, 2020
Պաշտոնական

Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանի հարգելի՛ ուսանողներ, դասախոսներ, շրջանավարտներ,

Սիրով շնորհավորում եմ Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանի 85-ամյա հոբելյանի առթիվ:

ԵՊԼՀ-ն հայաստանյան իրականության մեջ դարձել է կրթական, գիտական գործունեություն իրականացնող առաջատար համալսարաններից՝ տասնամյակներ շարունակ կրթելով շուրջ 60.000 շրջանավարտի: Բուհը ստեղծման օրվանից անցել է մասնագիտական ոլորտների ընդլայնման ու…

Աշակերտակենտրոն առօրյա

Փետրվարի 4, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 4-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի Աշակերտական խորհրդի նիստի օրակարգում` փետրվարի 14-ին աշակերտական ինքնակառավարում իրականացնելու հարցն էր։ 6-9-րդ դասարանների նախագահները, փոխնախագահները և հրավիրված ակտիվը քննարկեցին նախագծի ձևաչափը , օրակարգում ներառված ընթացիկ հարցերը և կայացրեցին։

Որոշում․

1. Փետրվարի 14-ին իրականացնել համադպրոցական աշակերտական ինքնակառավարում։

2. Շաբաթվա հերթապահ 9-րդ «բ» դասարանի վերահսկողության ներքո…

Դաս-միջոցառում «Արդյո՞ք ես հետևում եմ էթիկայի կանոններին» խորագրով

Փետրվարի 4, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 4-ին Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի 6ա դասարանում դաս-միջոցառում էր, որ կրում էր «Արդյո՞ք ես հետևում եմ էթիկայի կանոններին» խորագիրը /ուսուցիչ` Ա. Աղայան/։ Էթիկան և նրա դերը հասարակության կյանքում, էթիկայի կանոններն ու ես․ ահա այն հարցերը, որոնց շուրջ ծավալված անկեղծ զրույցի ժամանակ երեխաները ներկայացրեցին` ի՞նչ է էթիկան, ինչու մարդիկ…

Ամփոփիչ դաս Մատենադարանում

Փետրվարի 3, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի 7ա և 7բ դասարաններում Հայոց պատմության հերթական դասը /ուսուցիչ՝ Հ. Գևորգյան/ այս անգամ ամփոփվեց Երևանի Մեսրոպ Մաշտոցի անվան Մատենադարանում։ Յոթերորդցիները շրջեցին ցուցասրահներում, դիտեցին մատյանները, մանրանկարները, բացառիկ ձեռագրերն ու ձեռագրակազմերը։ Լսեցին միջնադարյան ծաղկողների ու գրիչների, պատմիչների մասին տեղեկություններ։ Դասը շատ հագեցած էր, ուսանելի։

Դաս-ցերեկույթ նվիրված Հայոց բանակի կազմավորման 28-րդ տարեդարձին

Փետրվարի 3, 2020
Սփյուռքի լրատու

Հունվարի 28-ին Ռուսաստանի Դաշնության Օմսկի տարածաշրջանային «Լույս- հայկական մշակույթի կենտրոն» հասարակական կազմակերպությսւնը անցկացրեց դաս-ցերեկույթ նվիրված Հայոց բանակի կազմավորման 28-րդ տարեդարձին։ Միջոցառմանը մասնակցում էին Մեսրոպ Մաշտոցի անվան հայկական կիրակնօրյա դպրոցի սաները, «Լույս» ժողովրդական վոկալի խումբը  և Օմսկի ավտոզրահատանկային ինստիտուտի հատուկ ֆակուլտետի կուրսանտները-Հայոց բանակի ապագա սպաներ Ս․Դավթյանը, Ռ․Միքաելյանը,Տ․Պետրոսյանն և Ա․Շահնազարյանը ։

Բանակի կազմավորվան 28-րդ տարեդարցին նվիրվաց միջոցառմանը բացման խոսքով հանդես եկավ համայնքի ղեկավար Գայանե Հակոբյանը։ Ելույթ…

Ֆուտբոլային ընկերական հանդիպում

Փետրվարի 3, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Երևանի Կ.Դեմիրճյանի անվան հ 139 ավագ դպրոցի աշակերտները ունեցան ընկերական հանդիպում Հայաստանի պոլիտեխնիկական համալսարանի ֆուտբոլի թիմի հետ:

Սպորտային կրթության դաստիարակության գործում իրենց ավանդն ունեն Երևանի Կարեն Դեմիրճյանի անվան հ 139 ավագ դպրոցի ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչները. թիմային աշխատանքը և մրցակցությունը յուրաքանչյուր աշխատանքի լավագուն գրավականն են։ Դպրոցի ֆուտբոլի թիմի հավաքականը այս անգամ մրցեց…

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: