ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Թումանյանի հետքերով» դաս-միջոցառում

Փետրվարի 21, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 20-ին «Թումանյանի հետքերով» խորագիրը կրող դաս-միջոցառումը Կապանի N13 հիմնական դպրոցի Vա դասարանում շատ ուսանելի և հետաքրքիր անցկացրեց հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ Անահիտ Արզումանյանը: Երեխաները նորովի մոտեցումներով, սեփական մեկնաբանություններով և հարնդերձանքով ներկայացրին Թումանյանի մեզ բոլորիս քաջ ծանոթ հեքիաթները: Աշակերտները ներկայացել էին իրենց սիրած հերոսների կերպարներով և ուրույն խոսքերով։ Աշակերտներից մեկը հենց Թումանյանի կերպարով հյուրընկալվեց դասին և պատասխանեց աշակերտների հարցերին: Երեխաները մտովի եղան Թումանյանի ծննդավայրում՝ Լոռվա Դսեղ գյուղում և բոլոր այն վայրերում, ուր սիրել է լինել Ամենայն հայոց բանաստեղծը։

Այդ էր պատճառը, որ աշակերտների ելույթները անչափ գունեղ էին, հետաքրքիր ստեղծագործական և բեմադրական մտահղացումներով: Այս ամենը, իհարկե, այնքան տպավորիչ և վառ չէր լինի, եթե դրան չգումարվեր Թումանյանի ստեղծագորխությունների ունկնդրումը ձայներիզով: Զգացվում էր, որ հինգերորդցիները լավ հասկանում և պատկերացնում էին՝ ինչի մասին է խոսքը, շատ լավ ընկալել էին Թումանյանի ասելիքը և խորությունը: Սա առավել ընդգծվեց, երբ ուսուցչուհու հրահանգով երեխաները փորձեցին ասել, թե իրենց ներկայացրած հեքիաթներում հերոսները ինչ լավ կողմեր ունեին, կամ իրենք ինչ սովորեցին այս հեքիաթներից: Անչափ տպավորիչ էին նրանց բաց նամակները, որն ուղղված էր Թումանյանին և իր կերտած հերոսներին: Դասը բավականին հագեցած էր և արտահայտված էր միջառարկայական կապերը:

ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյան

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…