ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը հանդիպել է ԻԻՀ սպորտի և երիտասարդության հարցերի նախարար Ահմադ Դոնիամալի Օմիդիին

Սեպտեմբերի 8, 2025
Միջազգային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը Թեհրանում հանդիպել է Իրանի սպորտի և երիտասարդության հարցերի նախարար Ահմադ Դոնիամալի Օմիդիին։

Հանդիպմանը ներկա են եղել նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, Սպորտի կառավարման կենտրոնի տնօրեն Խորեն Զարգարյանը և ԻԻՀ-ում ՀՀ դեսպան Գրիգոր Հակոբյանը։

Շնորհակալություն հայտնելով ջերմ ընդունելության համար՝ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը կարևորել է երկու երկրների միջև բարեկամական հարաբերությունները՝ ընդգծելով, որ Հայաստանի և Իրանի միջև գործընկերությունն ունի խորքային նշանակություն ոչ միայն կրթության և մշակույթի, այլև սպորտի և երիտասարդության ոլորտներում։ Նա շեշտել է, որ ՀՀ կառավարությունը խրախուսում է լավագույն փորձի փոխանակումը և շահագրգռված է համատեղ նախաձեռնությունների շարունակական զարգացմամբ։

Անդրադառնալով համագործակցության խորացմանը՝ Ժաննա Անդրեասյանն առաջարկել է դիտարկել համատեղ ուսումնամարզական հավաքների կազմակերպումը և փորձի փոխանակումը: Կարևորվել է հատկապես սպորտի ոլորտի կառավարման, ֆեդերացիաների գործունեության կազմակերպման, մարզական ենթակառուցվածքների զարգացման ու մարզիկների աջակցման ուղղությամբ փորձի փոխանակման հնարավորությունը:

Ժաննա Անդրեասյանը նաև ընդգծել է, որ վերջին տարիներին ՀՀ կառավարությունը որդեգրել է խոշոր միջազգային մրցաշարեր հյուրընկալելու քաղաքականություն, և այս համատեքստում ողջունել է իրանցի մարզիկների մասնակցությունը այդ մրցաշարերին:

«Նման մրցաշարերին մասնակցությունը դառնում է նաև երկու երկրների միջև զբոսաշրջության խթանման հավելյալ հնարավորություն՝ ներգրավելով բազմաթիվ մարզասերների: Նման միջոցառումները հրաշալի առիթ են մարդկանց միջև կապերը զարգացնելու և համագործակցությունը խորացնելու առումով»,- ասել է նա:

Անդրադարձ է եղել նաև շախմատի զարգացմանը. ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը նշել է՝ Հայաստանն առաջին երկիրն է, որը շախմատի ուսուցումը՝ որպես պարտադիր առարկա, ներառել է հանրակրթական դպրոցներում:

Ահմադ Դոնիամալի Օմիդին բարձր է գնահատել հայաստանյան պատվիրակության այցը՝ ընդգծելով, որ Իրանը կարևորում է սպորտի ոլորտում համատեղ ծրագրերի և փորձի փոխանակման շարունակականությունը։ Նա ընդգծել է հատկապես շախմատի բնագավառում հայաստանյան փորձի ուսումնասիրման նկատմամբ հետաքրքրությունը: Անդրադարձ է եղել նաև ըմբշամարտ, մարմնամարզություն, ծանրամարտ, ձյուդո մարզաձևերում համագործակցության խորացման հնարավորություններին: Նրա դիտարկմամբ՝ տարբեր մրցաշարերում հայ և իրանցի մարզիկների մասնակցությունը նպաստում է ոչ միայն մարզական արդյունքների բարձրացմանը, այլև ժողովուրդների միջև բարեկամության ամրապնդմանը:

Իրանի սպորտի և երիտասարդության հարցերի նախարար Ահմադ Դոնիամալի Օմիդիի հետ հանդիպմանը քննարկվել են նաև երիտասարդության ոլորտում համագործակցության ընդլայնման հնարավորությունները: Մասնավորապես՝ անդրադարձ է եղել Հայաստանում գործող երիտասարդական կենտրոնների և Իրանում գործող երիտասարդական տների միջև համագործակցության հաստատման, ինչպես նաև համատեղ երիտասարդական ֆորումների անցկացման հնարավորություններին վերաբերող հարցերի:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան