Հեռահաղորդակցության և տեղեկատվական հասարակության միջազգային օրը՝ մայիսի 17-ին՝ ՄԱԿ-ի հայաստանյան գրասենյակում ներկայացվել են հայաստանցի դպրոցական աղջիկների ստեղծած բջջային հավելվածները, տեղի ունեցել հաղթող թիմերի պարգևատրման արարողություն։
Նախագիծն իրականացվել է ՄԱԿ-ի հայաստանյան գրասենյակի, ՀՀ ԿԳՆ կրթության ազգային ինստիտուտի համատեղ նախաձեռնությամբ: Հայաստանի դպրոցների 10-ից 18 տարեկան աշակերտուհիները հնարավորություն են ունեցել մասնակցելու տեխնոլոգիական ձեռներեցության…
Կոտայքի մարզի Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցի ռազմագիտության ուսուցիչ Ֆ.Բեգոյանը կազմակերպել էր արշավ- ուխտագնացություն դեպի Արագածոտնի մարզի Տեղեր գյուղի վանքային համալիր և Աղձք գյուղում գտնվող Հայոց Արշակունի թագավորների դամբարան: Արշավին մասնակցում էին դպրոցի 8-րդ և 9-րդ դասարաններից 29 աշակերտ: Երեխաները շրջեցին Տեղեր գյուղի վանքային համալիրում, որը բաղկացած է 2 եկեղեցիներից՝…
Ազգը կանհետանա պատմության թատերաբեմից միայն այն ժամանակ, երբ դադարում է իր ինքնության համար պայքարելուց,ինքն իրեն պաշտպանելուց, իր իսկ սեփական ուժին ապավինելուց:
Իսկ եթե ազգը միակամ է,միասնական է ու միշտ պայքարել է իր ինքնության, իր անկախության համար,աշխարհում ոչ մի ուժ չի կարող նրա կամքին խոչընդոտ հանդիսանալ,չի կարող անկախության հասնելու նրա հաղթարշավը…
2017թ մայիսի 17-ին Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի VIIIա դասարանում բաց դաս էր՝ Վահան Տերյան թեմայի ամփոփում: Դասին ներկա էին դպրոցի տնօրենությունը և ուսուցիչներ: Դասը շատ հագեցած էր՝ պաստառներով, ասույթներով, համակարգչային տեսանյութով: Աշակերտները իրենց ակտիվ մասնակցությամբ ներկայացրին Տերյանի կյանքը ,գեղեցիկարտասանեցին և վերլուծեցին Տերյանի աշնան ,սիրո և հայրենասիրության թեմայով…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի IIա դասարանում տեղի ունեցավ ռուսերենի այբուբենի տոն: Ուսուցիչ՝ Գայանե Պատվականյան:
Աշակերտները մեծ շուքով շնորհակալություն հայտնեցին իրենց ռուսալեզու առաջին ընկեր-դասագրքին՝ ''Букварь''-ին, որն համբերատար ու սիրով իրենց օգնեց սովորել կարդալ ու գրել ռուսերեն լեզվով։
Ռուսերենի տառերը նրանց մատուցվել էր վարպետությամբ ու պատասխանատվությամբ: Փոքրիկ Էդիտայի կատարումը, «Գնդիկ-բոքոնիկ» ռուսական…
Տեղի է ունեցել 2016-2017 ուումնական տարվա «Նախնական զինվորական պատրաստություն» առարկայի դպրոցականների առարկայական օլիմպիադան: Օլիմպիադայի հանրապետական փուլին մասնակցում էին Հայաստանի Հանրապետության բոլոր մարզերի և Արցախի թիմերը: ՀՀ ԿԳՆ Գեղարվեստական դաստիարակության և մշակույթի մանկապատանեկան կենտրոնի փողային նվագախմբերի կատարումների ներքո տեղի են ունեցել օլիմպիադիայի հանդիսավոր բացման և փակման արարողությունները. հնչել են ՀՀ հիմնը,…
Պաշտոնական այցով Հայաստանում է գտնվում Վրաստանի փոխվարչապետ, կրթության և գիտության նախարար Ալեքսանդրե Ջեջելավայի գլխավորած պատվիրակությունը: Այցի ընթացքում պատվիրակությունը հանդիպում է ունեցել ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանի և նախարարի տեղակալների հետ, որի ընթացքում քննարկվել են կրթության և գիտության ոլորտներում երկու երկրների միջև համագործակցության զարգացման ուղիները: Նախարարներն ընդգծել են, որ…
Մայիսի 11-ին 1ա դասարանում հիշարժան օր էր: Նշում էին «Հրաժեշտ Այբբենարանին» միջոցառումը: Գրական–երաժշտական ցերեկույթի խորագիրն էր՝ «Ապրեց մեր լեզուն՝ ոսկեղենիկը մեր մեսրոպազուն»:
Դասվար Ս. Բաղդասարյանը իր սաներին կրթել ու դաստիարակել է հայեցի. դա զգացվում էր նրանց խրոխտ ու գիտակցված ասմունքից: 5ա դասարանի աշակերտները մուտք գործեցին բեմ՝ ներկայացնելով տառերի ստեղծման պատմական…
Տյումենի Մ. Մաշտոցի անվան հայկական մշակույթի կենտրոնը ստեղծագործական զարգացման և հումանիտար կրթության «Էթնոս» մանկապատանեկան կենտրոնի հետ համատեղ մայիսի 14- ին կազմակերպել էր «Հայկական մշակույթի գանձերը » խորագրով ամենամյա քաղաքային մրցույթը, նվիրված հայազգի մեծանուն ծովանկարիչ Հովհաննես Այվազովսկու 200-ամյա հոբելյանին: Միջոցառմանը ներկա էին «Էթնոս» մանկապատանեկան կենտրոնի տնօրեն Ալեքսանդր Գրադուսովը, «Հայկական մշակույթի կենտրոն» նախագծի հեղինակ…
Ուրբաթ, 12 Մայիս 2017-ին, Հայ կաթողիկէ Մեսրոպեան բարձրագոյն եւ արուեստից վարժարանները յանձնեցին 2016-2017 տարեշրջանի աւարտականներու հունձքը շքեղ արարողութեամբ մը, որուն ներկայ եղան հայ եկեցեղւոյ հոգեւորականներ, Հայաստանի Հանրապետութեան դեսպանը, միութիւններու ներկայացուցիչներ, ծնողներ եւ հազարէ աւելի բարեկամներ: Մեսրոպեանի շրջափակին մէջ, Սուրբ Մեսրոպի յուշակոթողին առջեւ կայացած հանդէսին նախագահեց Պէյրութի հայ կաթողիկէ պատրիարքական թեմի…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: