Ստեփանավանի Հովհաննես Թումանյանի անվան ավագ դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում «Ոսկե հատում» թեմայով:
Աշակերտները ներկայացրին «ոսկե հատման» պատմությունը, մաթեմատիկական նշանակությունը, նշեցին, որ ըստ հին հույն մտածողների աշխարհը կառուցված է ներդաշնակության հիման վրա:
Համապատասխան սահիկների, մրգերի, բույսերի միջոցով ներկայացրին «ոսկե հատումի» բազմազան դրսևորումներ ողջ տիեզերքում, մարդու մարմնի կազմության մեջ, բժշկության, ճարտարապետության, քանդակագործության,…
Ինչպես վայել է նորածնին, այնպես էլ այսօր ` առավոտից ,դպրոցի` ճաշակով զարդարված մուտքի մոտ П - ն արժանացավ քաղցր և հոգեթով ընդունելության:
Յուրաքանչյուր տարի 3 - րդ ամսին` մարտի 14 - ին, տոնվում է այս թվի ծնունդը` պայմանավորված նրանով, որ Պի թվի արժեքը սկսվում է հետևյալ հաջորդականությամբ` 3,1415926... Այսօր մեր…
Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի ՆԶՊ առարկայի ուսուցիչ Հ.Մեսրոպյանը VIII և IX դասարաններում ուսանելի դասեր անցկացրեց վերոհիշյալ վերնագրով, որոնք աղետների ռիսկերի նվազեցման մեթոդների մասին էին:
Աշակերտները դրսևորեցին ակտիվ մասնակցություն զրույցի, մտքերի փոխանակման միջոցներով, փաստեցին այդ տիպի դասերի հետաքրքրությունն ու անհրաժեշտությունը:
ՆԶՊ առարկայի ուսուցիչ՝ Հ . Մեսրոպյան
Լիբանանի Հարաւ կատարուած շրջապտոյտը Ուսուցչաց տօնին առիթով գեղեցիկ նուէր մը եղաւ Հայ կաթողիկէ Մեսրոպեան բարձրագոյն վարժարանի տնօրէնութեան կողմէ՝ վարժարանի անձնակազմի անդամներուն:
9 Մարտի կանուխ առաւօտուն սկսած պտոյտին առաջին հանգրուանը եղաւ Մաղտուշէ գիւղը, ուր Մեսրոպեանի անձնակազմին անդամները այցելեցին Սուրբ Կոյսի Սպասման (Մանթարայի) նշանաւոր սրբավայրը, ծանօթացան անոր պատմութեան եւ տարբեր բաժանմունքներուն, ինչպէս…
Այսօր` մարտի 13- ին, Մ. Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում Վահան Թեքեյանի ստեղծագործությունների շրջանակում անցկացվեց ասմունքի մրցույթի I փուլը: VIII - XII դասարաններից ընտրված աշակերտները արտասանեցին Թեքեյանի ստեղծագործություններից և լավագույն արտասանող ճանաչվեցին XԱ դասարանի աշակերտուհի Ռիմա Կարապետյանը և XIIԳ դասարանի աշակերտ Արման Բաբայանը:
Ասմունքի մրցույթի վերջին փուլը տեղի կունենա…
Երևանի Փ. Թերլեմեզյանի անվան գեղարվեստի պետական քոլեջի 95-ամյակի առիթով կրթօջախում բացվել է հայ նշանավոր գեղանկարիչ և հասարակական գործիչ Փանոս Թերլեմեզյանի կիսանդրին: ՀՀ առաջին տիկին Ռիտա Սարգսյանի հովանավորությամբ իր դռներն է բացել նաև վերանորոգված «Թերլեմեզյան» ցուցասրահը: Հանրության դատին է հանձնվել «Սերունդներ» խորագրով ցուցահանդեսը, որտեղ ներկայացված էր քոլեջի դասախոսների և շրջանավարտների շուրջ…
Փետրվարի 25-ը Անդրանիկ զորավարի ծննդյան օրն է, որը վերածվեց արիության մի հետաքրքիր դասի:
Աբովյանի քաղաքապետարանի օժանդակությամբ,Գ. Հակոբյանի կազմակերպմամբ և մեր դպրոցի պատմության ուսուցիչ Մ. Մադոյանի ուղեկցությամբ մեր դպրոցի մի խումբ սաներ եղան Եռաբլուրում,ծաղիկ դրեցին Անդրանիկ զորավարի և Վազգեն Սարգսյանի շիրիմներին,եղան պատմության թանգարանում,Անդրանիկի տուն– թանգարանում:Շրջագայությունը իմաստավորվեց Մ. Մադոյանի զրույցներով` Սոսե մայրիկի,Մոնթեի,ԱՍԱԼԱ-ի…
Վորլդ Վիժն Հայաստան միջազգային բարեգործական կազմակերպության գործունեության կարևոր ուղղություններից է երիտասարդների տարբեր կարողությունների զարգացումը, որը նախադրյալ է նրանց հետագա կենսակերպի ապահովման համար: Այս նպատակի կյանքի կոչելուն է ուղղված ԻՄՓԱՔԹ երիտասարդական ակումբների ստեղծումը երկրի տարբեր համայնքներում: Ակումբներն գործում են ըստ ոչ ֆորմալ ուսուցման մոդելի՝ համատեղելով կրթությունն ու խաղերը, որոնց օգնությամբ հզորացվում…
Տավուշի մարզի Խաշթառակի ԻՄՓԱՔԹ ակումբը, որն արդեն գործում է ավելի քան երկու տարի, իր յուրօրինակ ծրագրերի շարքը համալրեց ևս մեկ համայնքային նախագծով: Ավարտելով «Առաջնորդում» կրթական մուդուլը և ստանալով առաջնորդելու հիմնարար գիտելիքներ ու կարողություններ, ակումբի անդամները և ակումբի ղեկավարները (Լ.Վանեսյան,Մ.Եղիկյան) մշակեցին թվով 4-րդ համայնքային ծառայության ուսումնական ծրագիրը «Մտքի և մարմնի ֆիզկուլտուրա» անվամբ:…
Մ. Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի X դասարանների համար կազմակերպվեց վավերագրական ֆիլմի դիտում՝ նվիրված Մխիթարյան միաբանության գործունեությանը: Աշակերտները դիտման ընթացքում կատարեցին նշումներ, իսկ վերջում գրեցին շարադրություն` «Հայ ազգի երախտավորները» վերնագրով: Լավագույն աշխատանքներ ընտրվեցին Լիլի Ղարիբյանի ( X Ա դասարան), էլեն Կարապետյանի ( X Ա դասարան), էլեն Տիգրանյանի ( X Բ դասարան),…
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ