Կապանի հ․11 միջնակարգ դպրոցում 2017թ. մարտի 20-ին տեղի ունեցավ շաբաթօրյակ , որի ընթացքում աշակերտները դպրոցամերձ տարածքը և այգին մաքրեցին մոլախոտերից , կտրեցին չոր ճյուղերը , էտեցին ծառերը և փխրեցրին հողը : Շաբաթօրյակը նպատակ ուներ աշակերտների մեջ սերմանել աշխատասիրություն և ձևավորել գեղագիտական ճաշակ:
Տնօրեն ` Ն. Կոստանդյան
Կապանի հ․11 միջնակարգ դպրոցում «Ֆիզիկա» առարկայի դասավանդման դրվածքի շրջանակներում տեղի ունեցավ բաց դաս «Ջերմային երևույթ» թեմայով: Աշակերտները կարողացան լավագույնս ներկայացնել իրենց ձեռք բերած գիտելիքները և հմտությունները:
Բնագիտական մասնախմբի նախագահ Ս. Շահբազյան
Կապանի հ․11 միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում` «Happy ABC» նվիրված անգլերենի այբուբենին : Նպատակը` աշակերտների մեջ սեր և հետաքրքրություն առաջացնել անգլերենի հանդեպ: Միջոցառման ընթացքում աշակերտները ներկայացրին իրենց ձեռք բերած գիտելիքները և կարողությունները:
Անգլերենի ուսուցչուհի` Մ. Գայամյան
Կապնի հ․1 միջնակարգ դպրոցում մարտի 24-ին կազմակերպվեց խաղ-մրցույթ «Ֆիզիկոս» և «Քիմիկոս» թիմերի միջև: Որի ընթացքում մրցանակներով պարգևատրվեցին լավագույն մասնակիցները:
Բնագիտական մասնախմբի նախագահ Ս. Շահբազյան
Դեռ դպրոցական տարիներից շատ աշակերտների «Մաթեմատիկա» առարկան թվում է դժվարամարս ու բարդ:
Այս բարդույթը հաղթահարելու և առարկան ավելի մատչելի ներկայացնելու նպատակով Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Ռիմա Մկրտչյանը հաճախ է մաթեմատիկայի դասն անցկացնում գործարար խաղերի, ինտերակտիվ և ժամանակակից մեթոդների կիրառությամբ:
«Ճանաչենք մեծ մաթեմատիկոսներին» խորագրով ինտերակտիվ դասը սկսվեց հայ…
Բնագիտական առարկաների իմացությունը բացում է բնության գաղտնարանների դռները, տալիս գիտակցության միջոցով աշխարհն ընկալելու վայելքը, հայտնագործություններ կատարելու, մտահորիզոնն ընդլայնելու աներևակայելի հնարավորություններ ընձեռնում: Ֆիզիկայի, քիմիայի, կենսաբանության և աշխարհագրության ուսուցիչները 8-9-րդ դասարանցիներին ընդգրկել էին հետաքրքիր, առարկայական դասընթացներում չընդգրկված հարցերի պատասխանների որոնման հաճելի գործի մեջ: Երբ սովորողները դժվարանում էին, օգնության էին հասնում ուսուցիչները: Վիկտորինային…
Ուրասարի հիմնական դպրոցում մարտի 21-ին կրկին աշխույժ մթնոլորտ էր: Քանի որ իններորդցիները վերջացրել էին «Ֆիզիկան» և պետք է սկսեին ուսումնասիրել «Աստղագիտություն», վիկտորինայով ամփոփեցին ֆիզիկայից կուտակած գիտելիքները, հանդես եկան մեծանուն աստղաֆիզիկոսների մասին ռեֆերատներով և իբրև «Աստղագիտության,, մուտքի դաս՝ ներկայացրին «Տիեզերք և Արև» խորագրով միջոցառում (ուսուցիչ՝ Լենա Նահապետյան): Երեխաները պատմեցին Արեգակնային համակարգության մոլորակների,…
«Անտարես» հրատարակչության և ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության հետ համատեղ կազմակերպած «Ընթերցման հանրապետական օլիմպիադա-2017» միջոցառման մարզային փուլը կայացավ Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում: Օլիմպիադային մասնակցում էին մարզի VI դաս. 42 աշակերտներ: Օլիմպիադային ներկա էր նաև Սյունիքի փոխմարզպետ Վարդան Դավթյանը,ով ողջունեց և շնորհավորեց օլիմպիականներին:Վերջնական արդյունքով առավելագույն միավորներ վաստակեցին հետևյալ աշակերտները
Հակոբյան Եվա…
Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի 8-րդ ա դասարանի դասղեկ Ա. Ծատրյանը դասղեկի ժամերին հաճախ է անդրադառնում միջանձնային կոնֆլիկտներին, դիրքորոշումներին, վերաբերմունքին:
Այսօր, մարտի 23-ին, դասղեկի ժամին դերային իրադրությունների միջոցով դասարանում ստեղծեց մի քանի տեսակի բռնությունների տեսարաններ:
Առաջադրանքը հետևյալն էր` վերնագրել տեսարանը, բնութագրել բռնության տեսակը:
Ընտանեկան, սեռական, հոգեբանական…
Ռուսաստանի դաշնության Տյումենի մարզի «Հայաստան» հասարակական մշակութա-լուսավորչական հայկական կազմակերպությանը կից մեկօրյա դպրոցը գործում է շուրջ 15 տարի:
Արդեն մեկ տարի է, ինչ «Հայաստան» հասարակական կազմակերպության նախագահ Համլետ Փաշայանի, բարերարներ Սամվել և Սերգո Ստեփանյանների շնորհիվ դպրոցն իր աշխատանքները կազմակերպում է Մ. Մաշտոցի անվան Հայկական մշակույթի կենտրոնի նորակառույց մասնաշենքում, որը կահավորված է և ապահովված՝ ժամանակակից տեխնիկական …
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ