Մայիսի 12-ին Կոտայքի մարզի Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցում կայացավ «Գարնան հմայքը» խորագրով IIե դասարանի միջոցառումը (դասղեկ՝ Դավթյան Լ.): Դահլիճը ձևավորված էր թեմային համահունչ ՝ գեղեցիկ ծաղիկներով և աշակերտներն իրենք հենց ներկայացան ծաղիկների տեսքով:
Միջոցառումը սկսվեց ծաղիկների պարով, հնչեցին բանաստեղծություններ գարնան և ծաղիկների մասին: Դահլիճում տիրում էր գարնանային բարձր և…
Ղ.Ալիշանի անվան թիվ 27 հիմնական դպրոցի II ա դասարանում (դասվար՝ Ա.Արամյան) «Հայաստանի գարունը» խորագրով միջոցառումն էր: Երեխաները ներկայացրին գարունը որպես առանձնակի հրճվանք և ուրախ տրամադրություն հաղորդող եղանակ: Ցուցադրեցին գարնան հրաշալիքները,ծաղկի տոնը՝ ծաղկազարդ պարտեզով: Փառավորեցին մայրերին, սգացին և հպարտացան ապրիլյան քառօրյա պատերազմում զոհված անպարտ և անմահ հերոսներով, Եղեռնի զոհերով: Հայոց բերդաքաղաք…
Մայիսի 12-ին Կոտայքի մարզի Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցում կայացավ «Իմ անուշի՜կ Հայաստան» խորագրով IIգ դասարանի միջոցառումը (դասղեկ՝ Մանուչարյան Լ.): Միջոցառումը սկսվեց հայկական ժողովրդական պարով: Գովաբանվեց մեր հայրենիքը և նրա պաշտպան զինվորը: Աշակերտները ներկայացրին «Ծառն ու ծիծաղը» պատմվածքի բեմականացումը, որտեղ կարևորվեց հայրենիքը չլքելու գաղափարը: Միջոցառումը ընթացավ բարձր տրամադրությամբ և ավարտվեց…
Վանաձորի Դ.Վարուժանի անվան հ.16 հիմնական դպրոցի III «Բ» դասարանի աշակերտները իրենց երախտիքի խոսքն էին ուղղել Մեծ Լոռեցուն՝ ով իր հանճարով ու պայծառ երևակայությամբ, իր ստեղծագործությունների մեջ խտացրել է մեր ժողովրդի ազգային նկարագիրն ու ճակատագիրը, նրա բարի սիրտն ու անմար ոգին:
Դահլիճը շնչում էր Լոռվա բնաշխարհին հատուկ բնապատկերներով՝ խնոցի, ճախարակ, սանդերք,…
Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցը մայիսի 10-ին տոնակատարության մեջ էր:
Աշխատանքի և Հաղթանակի տոների կապակցությամբ դպրոցի ամենակրտսեր աշխատավորները՝ I դասարանցիները, պատիվ ունեցան ներկայացնելու 2016-17 ուստարում կատարած իրենց առաջին մեծ աշխատանքը՝ գրաճանաչության և թվաճանաչության գործընթացի տոնական ավարտը, իրենց փոքրիկ ուժերով ձեռք բերած կարևոր հաղթանակը:
I ա, բ, գ…
Մայիսի 15-ին Կոտայքի մարզի Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցի 5ա դասարանի դասղեկ Լ.Մանուկյանը կազմակերպել էր մրցույթ-վիկտորինա՝ «Մեր անունը Հայաստան է» վերնագրով՝ հայրենագիտություն առարկայի շրջանակներում, որը տարվա ընթացքում ձեռք բերած գիտելիքների յուրօրինակ դրսևորում էր: Մրցում էին նախապես կազմված 4 թիմեր՝ «Արշակունիներ», «Ուրարտու», «Հայք» և «Տրդատ Մեծ»: Աշակերտները պատրաստել էին գեղեցիկ պաստառներ…
Մայիսի 6-ին Մասիսի հ.3 դպրոցի 5ա դասարանում երաժշտություն առարկայից բաց դաս էր: Դասը կազմակերպել էր դասավանդող ուսուցիչ՝ Ս. Բաղդասարյանը: «Երաժշտությունն ու կերպարվեստը» թեման երեխաները բացահայտեցին բոլորովին այլ տեսանկյունից: Ա. Խաչատրյանի «Ջութակի կոնցերտը» ունկնդրելուց հետո երեխաները զուգահեռներ տարան ու համադրեցին Մ. Սարյանի բնանկարների հետ: Գույների սառը և տաք կոնտրաստը կտավներում երաժշտության…
Հայրենասիրությունն ու հայեցի դաստիարակությունը դպրոցի գլխավոր առաքելություններից է:
Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան №11 հիմնական դպրոցի IV «Ա» դասարանի աշակերտները դասվար Սվետլանա Պետրոսյանի ղեկավարությամբ մայիսի 15-ին կազմակերպված «Հայի օրրան՝ անուշ Հայաստան» խորագրով ցերեկույթին հյուրերի սրտերն ու միտքը լցրեցին նժդեհյան և շիրազյան ոգով՝ ապացուցելով,որ լավ են յուրացրել քաջ Նժդեհի պատգամները.«Հայրենիք մի՛ սպասեք…
Հեռահաղորդակցության և տեղեկատվական հասարակության միջազգային օրը՝ մայիսի 17-ին՝ ՄԱԿ-ի հայաստանյան գրասենյակում ներկայացվել են հայաստանցի դպրոցական աղջիկների ստեղծած բջջային հավելվածները, տեղի ունեցել հաղթող թիմերի պարգևատրման արարողություն։
Նախագիծն իրականացվել է ՄԱԿ-ի հայաստանյան գրասենյակի, ՀՀ ԿԳՆ կրթության ազգային ինստիտուտի համատեղ նախաձեռնությամբ: Հայաստանի դպրոցների 10-ից 18 տարեկան աշակերտուհիները հնարավորություն են ունեցել մասնակցելու տեխնոլոգիական ձեռներեցության…
Կոտայքի մարզի Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցի ռազմագիտության ուսուցիչ Ֆ.Բեգոյանը կազմակերպել էր արշավ- ուխտագնացություն դեպի Արագածոտնի մարզի Տեղեր գյուղի վանքային համալիր և Աղձք գյուղում գտնվող Հայոց Արշակունի թագավորների դամբարան: Արշավին մասնակցում էին դպրոցի 8-րդ և 9-րդ դասարաններից 29 աշակերտ: Երեխաները շրջեցին Տեղեր գյուղի վանքային համալիրում, որը բաղկացած է 2 եկեղեցիներից՝…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: