Երևանի պետական հումանիտար քոլեջում տեղի է ունեցել գերմաներեն լեզվի իմացության հավաստագրերի հանձնման հանդիսավոր արարողություն, որին մասնակցել են ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանը և ԳԴՀ երկրամասերի մշակույթի և լուսավորության նախարարների համաժողովի գլխավոր քարտուղար Ուդո Միխալիկը: Դավիթ Սահակյանը, շնորհավորելով ուսանողներին, ընդգծել է կրթության կարևորությունը երիտասարդների համար: «Ժամանակակից աշխարհում կրթությունն ամենակարևոր ներդրումն է, քանի որ բոլորս ականատես ենք, թե ինչ արագ է փոփոխվում աշխարհը, ինչպես են առաջանում նոր և անհետանում երբեմնի տարածված մասնագիտություններ, բայց այդ ամենի հետ մեկտեղ մնայուն է մնում յոււրաքանչյուրի կրթությունը: Եվ այս փոփոխական աշխարհում հենց այդ անհատական կապիտալն է, որ ոչ ոք չի կարող խլել, այն յուրաքանչյուրի բարօրության գրավականն է: Մեր փոքր երկիր լինելը, ի թիվս իր բացասական կողմերի, ունի բավականին լուրջ առավելություն՝ յուրաքանչյուրի նվաճումն իր ազդեցությունն է ունենում երկրի կրթության ճանապարհի և բարօրության վրա: Այսինքն` երբ յուրաքանչյուրս կարողանում եք մեր տեղը գտնել և առաջին հերթին օգտակար լինել մեր ընտանիքին, դրանով նաև օգտակար ենք լինում մեր երկրին և առաջ տանում այն: Որպես փոքր երկիր` կարևոր է նաև օտար լեզուների իմացությունը: Դրանով ոչ միայն կարողանում ենք ավելի լավ հաղորդակցվել աշխարհի հետ, այլ նաև ներկայացնել մեր մշակույթն աշխարհին: Այս իմաստով գերմաներեն լեզվի իմացությունը շատ կարևոր է, որովհետև դրա միջոցով հաղորդակցվելու ենք այդ երկրի մեծ մշակույթին: Կրթության ճանապարհն ամենաճիշտ և շնորհակալ ուղին է, և անկախ դժվարություններից` այդ ճանապարհից երբեք չշեղվեք»,-դիմելով ուսանողներին` նշել է Դավիթ Սահակյանը:
ԳԴՀ երկրամասերի մշակույթի և լուսավորության նախարարների համաժողովի գլխավոր քարտուղար Ուդո Միխալիկն իր հերթին նշել է, որ առաջին անգամ է Հայաստանում: «Առանձնահատուկ նվեր է ինձ համար` լինել ձեր երկրում և ծանոթանալ նրա հրաշալի մշակույթին: Իմ աշխատանքով պայմանավորված` ես ներդնում եմ իմ ողջ ջանքերը, որպեսզի այսօր աշխարհում ավելի շատ դպրոցներ առավել լավ կրթություն ստանալու հնարավորություն ունենան: Հպարտ եմ, որ իմ երկիրը կարողանում է աջակցել Հայաստանի ուսումնական հաստատություններին, այդ թվում` գերմաներենի տարածման գործում: Օտար լեզուների իմացությունն այսօր իսկապես շատ կարևոր է, քանի որ այն շատ դռներ է բացում մեր առջև: Գերմաներենի իմացության այս դիպլոմները ճանաչված են աշխարհի շատ երկրներում, որը կօգնի շատերին` առանց լեզվի իմացության այլ վկայակաների աշխատանք գտնել և շարունակել իրենց կրթությունը»,-նշել է նա:
Նշենք, որ Երևանի պետական հումանիտար քոլեջի մի շարք ուսանողներ, հաջողությամբ հաղթահարելով գերմաներենի իմացության բավարար շեմը, ստացել են համապատասխան հավաստագրեր:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ