ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

ՈՒրասարի հիմնական դպրոցում. «Դասը վարում են աշակերտները 2»

Մարտի 6, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Մարտի 5-ին ՈՒրասարի հիմնական դպրոցի VII-VIII դասարաններում հանրահաշվի դասը սովորականից տարբերվող էր։ Դասը վարում էր VII դասարանի աշակերտուհի Հռիփսիմե Ամիրխանյանը։ VII դասարանում դասի թեման էր «Գծային հավասարումներ»-ը, VIII դասարանում՝ «Մեկ անահայտով գծային հավասարումների և անհավասարումների համակարգեր, համախմբեր»-ը։  VIII դասարանին հանձնարարվեց ամփոփիչ թեմատիկ աշխատանք։ Հռիփսիմե Ամիրխանյանը ներկայացրեց VII դասարանի դասի նպատակը…

ՈՒրասարի հիմնական դպրոցում. «Դասը վարում են աշակերտները 1»

Մարտի 6, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Մարտի 2-ին ՈՒրասարի հիմնական դպրոցում «Դասը վարում են աշակերտները» խորագրով ուսուցչուհու փոխարեն «Խոզն ու ագռավը» թեման վարեց III դասարանի աշակերտուհի Աննա Ջանոյանը: Օգտագործելով T-աձև աղյուսակը՝ աշակերտները բնութագրեցին բնագրի հերոսներին: Ամրապնդեցին լեզվական իմացությունները: Կատարեցին տարբեր առաջադրանքներ՝ եզակի թվով գոյականները դարձնելով հոգնակի, տրված բառերի հոմանիշները գտնելով բնագրից, դասից դուրս գրելով ուղղագրական բառեր…

Նախարար Արայիկ Հարությունյանը հանդիպել է ՏՀՏ գործատուների միության անդամների հետ

Մարտի 5, 2018
Պաշտոնական

ՀՀ Կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը հանդիպել է ՏՀՏ գործատուների միության անդամ կազմակերպությունների հետ: Հանդիպման ընթացքում նախարարին ներկայացվել են միության կողմից իրականացվող կրթական ծրագրերը, նշվել է, որ ՏՀՏ գործատուների միությունը շեշտը դնում է հիմնարար կրթության վրա:  Այս համատեքստում քննարկվել են կրթության ոլորտում առկա խնդիրները, գործատուների կողմից արվել են մի շարք…

Պատրաստ եղի՛ր դիմակայել աղետին

Մարտի 5, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Քաղացիական  պաշտպանության  միջազգային   օրվան՝  մարտի 1-ին նվիրված  Լճաշեն գյուղի  Ա.Տեր-Գրիգորյանի  անվան միջնակարգ  դպրոցի  1-12-րդ  դասարաններում անցկացվեցին   գործնական  պարապմունքներ   ու զրույցներ՝  «Փրկարարական  և տարհանման միջոցառումների  իրականացումը» թեմայով:

5-12-րդ դասարաններում  զինղեկի  և դասղեկների  նախաձեռնությամբ  անցկացվեցին  փրկարարական, տեղահանման և առաջին  բժշկական  օգնության  միջոցառումներ ՝  օգտագործելով  շինա, անշարԺացնող պարագաներ, պատգարակ, շնչադիմակ և  այլն: Առավել …

Առակս ի՞նչ կցուցանե

Մարտի 5, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Մարտի 5-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ Նաիրա Գրիգորյանը Vբ  դասարանում կազմակերպեց դաս-միջոցառում:
Թեման՝ «Առակս ի՞նչ կցուցանե» բաժնի ամփոփում
Դասի նպատակը՝
Առակի՝ իբրև ժանրի ճանաչում և իմացություն, առակների միջոցով համամարդկային արժեքների պատվաստում,զարգացում,լեզվական նյութի յուրացման ստուգում, գիտելիքները գրագետ վերարտադրելու,մտածելու,տրամաբանելու հմտությունների զարգացում, հիշողության,բառապաշարի զարգացում, ինքնուրույն…

Կոնֆերանս`«Գլոբալ տաքացում» թեմայով Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148ավագ դպրոցում

Մարտի 5, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148ավագ դպրոցում կազմակերպված միջոցառման պատվավոր հյուրերն էին «Հանուն կայուն մարդկային զարգացման» ասոցիացիայի նախագահ, կենսաբանական գիտությունների թեկնածու, աշխարհագրական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր Կարինե Դանիելյանը, Հիդրոմետ ծառայության օդերևութաբանության կենտրոնի պետ, ԵՊՀ դասախոս, աշխարհագրական գիտությունների թեկնածու, դոցենտ Գագիկ Սուրենյանը, ԵՊՀ դասախոս, աշխարհագրական գիտությունների դոցենտ Կամո Ալեքսանյանը, Օդերևութաբանության կայանի լաբորատորիայի պետ, ԵՊՀ…

Հայ-ռուսական դպրոցների համագործակցությունը անգլերենով...

Մարտի 5, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի աշակերտները սիրով ներկայացնում են Հայաստանի պատմությունն ու մշակույթը բարեկամ ժողովրդին, իրենց հասակակիցներին և վստահ են, որ այն մի մասունք է ` կրկին հիշելու, որ հայ ժողովուրդը գալիս է դարերից և գնում է հաղթական դեպի դարերը նորից, դեպի պայծառ ապագան...

Հայաստանի Հանրապետությունը 100 տարեկան է...

«Հայկական կրթական միջավայր» պորտալի աշխատանքը փետրվար ամսին

Մարտի 5, 2018
ՏՀՏ նորություններ

«Հայկական կրթական միջավայր» պորտալն ու  հիմնական ենթակայքերը («Հայկական կրթական ֆորումը»«Պաշարների շտեմարան»«Ուսուցման ինտերակտիվ տեխնոլոգիաներ» կայքերը, «Հեռավար ուսուցում» համակարգը) 

2018 թվականի փետրվար ամսին ունեցել են ավելի քան 1,018,727 էջի դիտում և շուրջ 57,530 այցելու: Յուրաքանչյուր այցելության միջին տևողությունը եղել է 5.4 րոպե:

Բացի Հայաստանից կայքն ունեցել է այցելուներ…

Աշխատանքային քննարկում` ՄԿՈՒ ոլորտի հիմնախնդիրների շուրջ

Մարտի 2, 2018
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն այսօր հանդիպել է ՀՀ նախնական/արհեստագործական և միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատությունների տնօրենների հետ: Հանդիպման նպատակն էր՝ վերհանել ոլորտում առկա հիմնախնդիրները, ինչպես նաև մատնանշել հետագա անելիքներն ու ծրագրերը: Նախարարի խոսքով՝ ներկայումս ՄԿՈՒ ոլորտում առկա է կրթության որակի խնդիր, հետևաբար աշխատանքների մեթոդոլոգիան և ոճը փոխելու անհրաժեշտություն…

Ներկայացվել է ֆինանսական կրթության տարրերի ներդրումը

Մարտի 2, 2018
Պաշտոնական

2017 թվականի սեպտեմբերից ՀՀ հանրակրթական 13 դպրոցում ներդրվել է փորձնական ծրագիր՝ «Մաթեմատիկա», «Հանրահաշիվ», «Ես և շրջակա աշխարհը» և «Հասարակագիտություն» առարկաների ուսուցում՝ ֆինանսական կրթության տարրերի ներառմամբ: ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում այսօր ներկայացվել են փորձնական ծրագրի իրականացման ընթացքը և հետագա անելիքները: Հանդիպմանը ներկա են գտնվել նաև Կենտրոնական բանկի ներկայացուցիչները՝ բանկի խորհրդի…

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: