15.03.2018թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ «Կենգուրու 2018» միջազգային մաթեմատիկական մրցույթը, որին մասնակցեց 3-9-րդ դասարանների բոլոր ցանկացող աշակերտները: Այս տարի լրանում է «Կենգուրու» մրցույթի և մրցույթի շնորհիվ ՀՀ-ում և Արցախում ձևավորված յուրօրինակ ու հզոր մանկական շարժման 10 տարին: «Կենգուրուն» միակ մրցույթն է, որ երբևէ այսպիսի ոգևորություն է առաջացրել հայ…
15.03.2018թ. My dear, dear Mummy! I love you very much…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի անգլերենի ուսուցչուհի Լարիսա Ղազարյանի «Ես սիրում եմ իմ մայրիկին» խորագրով դաս-միջոցառումը (V ա դաս.) ձոն էր՝ նվիրված մայրերին, որը հնչեց հայ անվանի հեղինակների ստեղծագործությունների և սիրված երգերի հուզիչ ելևէջներով (հայերեն, անգլերեն): Ասմունքեցին մորը նվիրված լավագույն բանաստեղծություններից,…
Մարտի 15-ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոց 9-րդ Դ դասարանի աշակերտները ( դասղեկ՝ Մ.Դանիելյան ) այցելեցին ՀՀ ճարտարապետության և շինարարության ազգային համալսարան, որտեղ նրանք շրջայց կատարեցին՝ ծանոթանալով համալսարանի ֆակուլտետներին, լաբորատորիաներին, որոնք հագեցած էին ուսումնական անհրաժեշտ պարագաներով և տեխնիկայով:
Հանդիպման վերջում աշակերտները լսեցին համալսարանի ձեռքբերումների և հաջողությունների մասին:
…
Այսօր, Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնում, տեղի ունեցավ հանդիպում «Դպրոցական կայքեր» մրցույթի հաղթող դպրոցների ղեկավարների և կայքերը գործարկող մասնագետների հետ: ԿՏԱԿ-ի տնօրեն Ա.Պողոսյանը շնորհավորեց հաղթողներին, նրանց հանձնեց պատվոգրեր և մրցանակներ: Հանդիպման ընթացքում ԿՏԱԿ-ի աշխատակիցները հյուրերի հետ քննարկեցին արդյունավետ համագործակցության և կրթական ՏՀՏ-ների կիրառմանը վերաբերվող տարբեր հարցեր:
Ինչպես հայտնի է, «Դպրոցական կայքերի»…
Մայիսյան հերոսամարտերից հետո իրականացավ հայ ժողովրդի դարավոր երազանքը` ձեռք բերեց անկախություն և հիմնադրվեց Հայաստանի Առաջին Հանրապետությունը: 1920թ իշխանությունը փոխվեց և կազմավորվեց Խորհրդային Հայաստանը, որն իր գոյությունը պահպանեց մինչև 1991թ.: 1991թ. սեպտեմբերի 21-ից ձևավորվեց Հայաստանի Երրորդ Հանրապետությունը:
Այո՛, մենք պետություն կերտող ժողովուրդ ենք: Ինչքան էլ ճնշում, հալածում…
Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում մարտի 12-ին, առավոտյան դպրոցում տիրում էր տոնական տրամադրություն, օդը լիքն էր գարնան վառ արևով:
Աշակերտական խորհուրդը հաճելի անակնկալ էր պատրաստել համար:
Դպրոցի կամարների ներքո հնչում էր հոգեպարար երաժշտություն, աշակերտները ջերմ ժպիտով, ուրախությամբ և երախտագիտության զգացումով դիմավորում էին իրենց սիրելի ուսուցչուհիներին՝ նրանց նվիրելով վարդեր և…
Մասնագիտական կրթության և ուսուցման զարգացման ազգային խորհուրդը /ՄԿՈՒԶԱԽ/ գումարել է իր հերթական նիստը, որը վարել է խորհրդի նախագահի տեղակալ, ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյանը: Խորհրդի կազմում ընդգրկված են՝ ՀՀ տարածքային կառավարման, աշխատանքի և սոցիալական հարցերի, ֆինանսների և տնտեսական զարգացման և ներդրումների նախարարությունների, գործարար ոլորտի և արհեստակցական կազմակերպությունների…
ՀՀ ԿԳՆ Կրթության ազգային ինստիտուտի Կապանի մասնաճյուղը և Սյունիքի մարզպետարանի կրթության, մշակույթի և սպորտի վարչությունը մշտադիտարկումների իրականացման շրջանակներում Կապանի N13 հիմնական դպրոցում իրականացրեց դասալսումներ, ուսումնասիրվեց ուսուցման գործընթացի կազմակերպման ժամանակակից ձևերի և մեթոդների, սովորողների առաջադիմու թյան գնահատման նոր համակարգի կիրառման վիճակը, չափորոշչահեն կրթություն իրականացնելու ուսուցիչների կարողությունները և առկա դժվարությունները: Կազմակերպվեց դպրոցի…
Մարտի 12-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ «Ընթերցման հանրապետական օլիմպիադա-2018» միջոցառման 1-ին և 2-րդ փուլերը: Միջոցառմանը մասնակցում էին VI «ա» և «բ» դասարանների 13 աշակերտ:
Նախապես կազմված ժյուրիի անդամների ներկայությամբ աշակերտներն իրենց ընտրած գրքից կարդացին հատված (առնվազն 10 տող): Ժյուրիի առավելագույն գնահատականին արժանացած աշակերտները հրավիրվեցին դպրոցական 2-րդ փուլին, որի…
Մեր պատանիների և աղջիկների կյանքում առաջնային են առողջ կենսակերպը և միջանձնային առողջ հարաբերությունները:
Այն կարևորագույն նախապայման է, որն ազդում է անհատի ձևավորման վրա:
Օրերս «Առողջ կենսակերպ» խորագրով բանավեճ նախաձեռնեց աշակերտական խորհուրդը, որին մասնակցում էին IX-XI դասարանների աշակերտները:
Խմբերը ձևավորվեցին վիճակահանությամբ, աշակերտները ընտրել էին տարաբնույթ հարցեր:
Բանավեճի նպատակն էր աշակերտների մեջ …
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: