«Փոքրիկ Իշխան» կրթահամալիրում մեծ ուշադրություն է դարձվում օտար լեզուների խորացված ուսուցմանը, իսկ վերջին տարիներին էլ ավելի է մեծացել հատկապես գերմաներենի հանդեպ հետաքրքրվածությունը: Գերմաներենի և գերմանական մշակույթի դերը արժևորվում է ոչ միայն ուսումնական, այլև արտաուսումնական գործընթացներում: Կրթահամալիրում ամեն ուսումնական տարի բացվում է գերմաներենի խորացված ուսուցմամբ առաջին դասարան: Կրթահամալիրը համագործակցում է գերմանական կրթական…
ՀՀ Սփյուռքի նախարարության կողմից Հայաստան-Սփյուռք համագործակցության շրջանակներում իրականացվող «Մեր մեծերը» միջոցառումների շարքը թիվ 23 հիմնական դպրոցում ամփոփվեց հայ մեծանուն գրող-երգիծաբան Հ. Պարոնյանի ծննդյան 175 -ամյակին նվիրված դաս-միջոցառումով:
Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Մ. Սիմոնյանի ներածական խոսքից հետո 8-րդ դասարանի սովորողները ներկայացրին գրողի կյանքն ու ստեղծագործությունը, ապա բեմադրեցին պատառիկներ «Քաղաքավարության վնասները»…
Նոյեմբերի 30-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի աշխարհագրության ուսուցչուհի Նաիրա Գաբրիելյանը անցկացրեց հեռավար դաս «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայից՝ դպրոցի 4-րդ «ա» և Լոռու մարզի Մարց գյուղի դպրոցի երկկոմպլեկտ (3-րդ և 4-րդ) դասարանների միջև:
«Բնության վատթարացումը և մարդու դերը դրանում» դասը ուսուցչուհին ինտերակտիվ էր կազմակերպել՝ համագործակցելով Մարցի…
Երբ աշխատում ես կրթության ոլորտում, քեզանից անկախ անընդհատ մտածում ես ապագայի մասին, քանի որ կրթությունը իր բնույթով ապագային է միտված, եւ զգալի մասով պայմանավորում է այդ ապագան։ Մինչ տպագրության գյուտը կրթությունը շատ էր տարբերվում մեզ ծանոթ ձևաչափից։ Հետո եկավ նոր, ինդուստրիալ դարաշրջանը, և վիճակը փոխվեց։ Հենց այս միտումով և աշակերտների…
Մի գեղեցիկ ու բարի պատմություն հրաշքների մասին՝ Կապանի N13 հիմնական դպրոցի առաջին դասարաններում (դեկտեմբերի 18 և 19):
Առաջին դասարանի սաները իրենց ուսուցիչների հետ նախաձեռնել էին Ամանորյա միջոցառումների շարք։ /Դասվարներ ՝ Աստղիկ Դանիելյանը և Ռոզա Թևանյանը/
Երկու դասարաններն էլ հեքիաթային էին և հավատում էին հրաշքներին։ Երեխաները ասմունքով ու երգերով օրը վերածեցին տոնի՝ հաճելի…
Օրերս Չեխիայի Հանրապետության կրթության նախարարության տարբեր ռեգիոնների հատուկ կառույցի աշխատակիցները հյուրընկալվեցին Երևանի Կ.Դեմիրճյանի անվան հ139 ավագ դպրոցում:
Չեխ հյուրերին ուղեկցում էր Հայաստանի երիտասարդ կանանց ասոցիացիայի (ՀԵԿԱ) աշխատակիցը:Այցի նպատակն էր ծանոթանալ Հայաստանի Հանրապետության կրթական համակարգին,նպաստել համագործակցության զարգացմանը:
Հյուրերը շրջեցին դպրոցի գրադարանում,կենսաբանության կաբինետում,ծանոթացան ուսուցիչների ամենօրյա աշխատանքներին,ծանոթացան դպրոցի միջանցքները զարդարող պաստառների…
Նոյեմբերի 16-ին Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ գրական-երաժշտական կոմպոզիցիա նվիրված աշնանը «Осень Очей очерованье» խորագրով: Միջոցառումը մրցույթային էր, նոմինացիաներով. «Լավագույն ասմունքող», «Լավագույն երգիչ», «Լավագույն շարադրություն», «Լավագույն աշնանային զգեստ», «Լավագույն ձեռագործություն», «Լավագույն վալս»:
Բոլոր մասնակիցները պարգևատրվեցին նվերներով և պատվոգրերով:
ԿԳ նախարարության և Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնի կողմից հայատարարված մեդիագրագիտության կրթական շաբաթին միացավ նաև Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցը:
Դպրոցի հասարակագիտության ուսուցիչներ Ա. Մկրտչյանը և Թ. Աղազարյանը, 8-րդ «ա» դասարանի դասղեկ Հ. Լոռյանը աշակերտների հետ միասին կազմակերպեցին www.boonus.am կայքում տեղադրված «Լուրը, լրագրությունն ու հասրակությունը», «Պահապան շները» լրագրության մեջ,…
2018թ. հոկտեմբերի 16-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի Iա դասարանի դասվար Ս. Գրիգորյանը կազմակերպել էր փորձարարական դաս՝ «Ա հնչյուն-տառի ուսուցում» թեմայով:
Տոնականորեն էր զարդարված Iա դասարանը: Դասվարը և ծնողները առանձնահատուկ ձևով էին նախապատրաստվել այդ օրվան: Բոլորը հուզված էին. չէ՞ որ այդ օրը նրանք ծանոթանալու էին Մեծն…
2018թ. հոկտեմբերի 16-ին տոնական մթնոլորտ էր Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի I բ դասարանում /դասվար՝ Ա. Հարությունյան/: Երեխաները յուրովի և առանձնահատուկ շուքով նշում էին «Ա տառի ծնունդը»:
Նրանք անցնելով հեքիաթների աշխարհով ներկայացնում էին «Ա» տառը, որն այն կախարդական բանալին էր, որով մուտք գործեցին տառերի աշխարհ, և բացեցին մեսրոպյան…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան