ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

Հոբելյանական անակնկալ

Դեկտեմբերի 19, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Անգլերենի ուսուցման փառավոր ճանապարհ անցած Կ. Դեմիրճյանի անվան հ 139 ավագ դպրոցը քայլ է անում դեպի ֆրանսերեն. նա արդեն ֆրանկոֆոն մեծ ընտանիքի անդամ է. ֆրանկոֆոնիան դարձել է կրթօջախի առօրյա մաս:
Դպրոցի հիմնադրման 50- ամյակի միջոցառումների շարքը համալրվեց ևս մեկ տոնակատարությամբ. դպրոցի պատվավոր հյուրերն էին Ֆրանսիայի Սենտ Էտիենի քաղաքապետ Գայել…

«Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայի դրվածքը դպրոցում

Դեկտեմբերի 18, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

17.12.2018թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցի III ա դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայից: /Դասվար Հասմիկ Մելքոմյան/
ԹԵՄԱ՝ Բույսերն ու կենդանիները ձմռանը /հաղորդման դաս/

ՆՊԱՏԱԿԸ՝ Ձևավորել պատկերացումներ բնության մեջ կատարվող պարբերական փոփոխությունների մասին։

  • Նկարագրել բույսերի և կենդանիների կյանքում տեղի ունեցող փոփոխությունները, տարվա եղանակների հերթագայությունը։
  • Կարևորել բույսերի…

Հայաստանի տարբեր դպրոցների 250-ից ավելի երեխաներ մասնակցեցին «Ծրագրավորման ժամ» միջոցառմանը

Դեկտեմբերի 18, 2018
ՏՀՏ նորություններ

«Մայքրոսոֆթ ինովացիոն կենտրոն Հայաստանի» և «Այբ» դպրոցի նախաձեռնությամբ դեկտեմբերի 16-ին տեղի ունենեցավ «Ծրագրավորման ժամ» (Hour of Code) միջոցառումը, որը Երևանում կազմակերպվել էր արդեն 5-րդ անգամ, և մասնակցում էին 250-ից ավելի դպրոցականներ Հայաստանի տարբեր համայնքներից: Ծրագրավորման նկատմամբ հետաքրքրություն առաջացնելու և երեխաների տրամաբանությունը զարգացնելու նպատակով յուրաքանչյուր տարի աշխարհի 180-ից ավելի երկրներում կազմակերպվում…

ՀՀ տասը քաղաքացիներ կսովորեն Շուշիի Եզնիկ Մոզյան արհեստագործական ուսումնարանում

Դեկտեմբերի 18, 2018
Պաշտոնական

Արցախի Հանրապետության Շուշի քաղաքի «Եզնիկ Մոզյան արհեստագործական ուսումնարան» հիմնադրամի և բարերար Սևան Թորոսյանի միջև ստորագրվել է փոխըմբռնման հուշագիր, որին ներկա են գտնվել ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի պաշտոնակատար Արայիկ Հարությունյանը և Արցախի Հանրապետության կրթության, գիտության և սպորտի նախարար Նարինե Աղաբալյանը: Հուշագրի նպատակն է՝ Եզնիկ Մոզյան ուսումնարանում ՀՀ տասը քաղաքացիների համար…

Բակո Սահակյանն ընդունել է ՀՀ ԿԳ նախարարի պաշտոնակատար Արայիկ Հարությունյանին

Դեկտեմբերի 17, 2018
Պաշտոնական

Արցախի Հանրապետության Նախագահ Բակո Սահակյանը դեկտեմբերի 17-ին ընդունել է Հայաստանի Հանրապետության կրթության եւ գիտության նախարարիբ պաշտոնակատար Արայիկ Հարությունյանին:

ՍՏԵՓԱՆԱԿԵՐՏ, 17 դեկտեմբերի, ԱՐՑԱԽՊՐԵՍ: Ինչպես  տեղեկացրին Արցախի Հանրապետության նախագահի աշխատակազմի տեղեկատվության գլխավոր վարչությունից, հանդիպմանը, որին մասնակցում էր Արցախի Հանրապետության կրթության, գիտության եւ սպորտի նախարար Նարինե Աղաբալյանը, քննարկվել են այս ոլորտում հայկական երկու պետությունների փոխգործակցությանը վերաբերող…

Բնությունն աշնանը

Դեկտեմբերի 17, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

14.12.2018թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IIբ դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս  «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայից /Դասվար Մեր Մովսիսյան/։

Թեման` «Բնությունն աշնանը»
Նպատակը 
ա/ կտարբերակեն բնության և մարդու ստեղծած իրերը, կենդանի և անկենդան բնությունը, դրանց փոխկապվածությունը
բ/ կստանան տեղեկություններ թռչունների, նրանց առանձնահատկությունների մասին
գ/կիմանան աշնանային երևույթների…

Դաստիարակության դրական մոտեցումներ

Դեկտեմբերի 17, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

13.12.2018թ.Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ սեմինար-պարապմունք «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում /Դասընթացավար Ռոզա Թևանյան/
Թեման՝ Երեխայի որոշ հիմնական հոգեբանա-սոցիալական կարիքներ
Թիրախային լսարանը․ Դասվարներ

Երեխաները կյանքի համար անհրաժեշտ ակնհայտ նվազագույն կենսաբանական կարիքների հետ միասին ունեն նաև որոշ հոգեբանա-սոցիալական կարիքներ, որոնք նրանց զարգացման անհրաժեշտ պայման են հանդիսանում: Երեխաներին անհրաժեշտ է․ 

Դաս-մրցույթ

Դեկտեմբերի 14, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

12.12.2018թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIա դասարանում տեղի ունեցավ դաս-մրցույթ Անաղարտ պահենք «Մեր ժառանգության մեծագույն գանձը» Մայրենի լեզուն: Վեցերորդ դասարանի սաները համառոտ կերպով ներկայացրին հայոց լեզվի զարգացման պատմությունը և հպարտությամբ խոսեցին պերճաշուք հայերենի մասին, որ ժառանգել են մեր մեծերից: Միջոցառման ընթացքում հաստատվեց այն գաղափարը, որ այսօր առավել անհրաժեշտ է սիրով…

Մարդու իրավունքների միջազգային օրը Աբովյանի Ա.Վանոյանի անվ. թիվ 6 ավագ դպրոցում

Դեկտեմբերի 14, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Դեկտեմբերի 10-ին՝ մարդու իրավունքների միջազգային օրը, «Արմատ» նախաձեռնող խումբը մեր դպրոցում իրականացրեց դասընթաց-քննարկում «Մարդու իրավունքների և մարդու իրավունքների զարգացման մոդելի մասին»: Դասընթացին մասնակցում էին 10-11-րդ դասարանների ներկայացուցիչներ: Մասնակիցները ձեռք բերեցին գիտելիքներ մարդու իրավունքների համընդհանուր հռչակագրի և բարեգործության ու զարգացման մոտեցման տարբերությունների մասին:Դասընթացը վարում էր մեր դպրոցի սան,աշակերտական խորհրդի իրավական հանձնախմբի ղեկավար, «Արմատ»…

ԻՄՓԱՔԹ ակումբի նոր նախաձեռնությունը

Դեկտեմբերի 13, 2018
Լուրեր կազմակերպություններից

Այգեհովիտի ԻՄՓԱՔԹ ակումբն իր  գործունեության 4 տարիների ընթացքում իրականացրել է բազմաթիվ համայնքային ծրագրեր,  որոնց միջոցով ակումբականները գործնականում կիրառել են ակումբի ուսոցողական  հանդիպումների ընթացքում ձեռք բերած  իրենց կարողություններն ու  գիտելիքները: Ակումբում ոչ ֆորմալ ուսուցումը,  զվարճանքը,  և համայնքային ծառայությունը միատեղվում են, որոնց արդյունքում երեխաները  ձեռք են բերում  նաև սոցիալական, քաղաքացիական և տնտեսական…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան