Անգլերենի ուսուցման փառավոր ճանապարհ անցած Կ. Դեմիրճյանի անվան հ 139 ավագ դպրոցը քայլ է անում դեպի ֆրանսերեն. նա արդեն ֆրանկոֆոն մեծ ընտանիքի անդամ է. ֆրանկոֆոնիան դարձել է կրթօջախի առօրյա մաս:
Դպրոցի հիմնադրման 50- ամյակի միջոցառումների շարքը համալրվեց ևս մեկ տոնակատարությամբ. դպրոցի պատվավոր հյուրերն էին Ֆրանսիայի Սենտ Էտիենի քաղաքապետ Գայել…
17.12.2018թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցի III ա դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայից: /Դասվար Հասմիկ Մելքոմյան/
ԹԵՄԱ՝ Բույսերն ու կենդանիները ձմռանը /հաղորդման դաս/
ՆՊԱՏԱԿԸ՝ Ձևավորել պատկերացումներ բնության մեջ կատարվող պարբերական փոփոխությունների մասին։
«Մայքրոսոֆթ ինովացիոն կենտրոն Հայաստանի» և «Այբ» դպրոցի նախաձեռնությամբ դեկտեմբերի 16-ին տեղի ունենեցավ «Ծրագրավորման ժամ» (Hour of Code) միջոցառումը, որը Երևանում կազմակերպվել էր արդեն 5-րդ անգամ, և մասնակցում էին 250-ից ավելի դպրոցականներ Հայաստանի տարբեր համայնքներից: Ծրագրավորման նկատմամբ հետաքրքրություն առաջացնելու և երեխաների տրամաբանությունը զարգացնելու նպատակով յուրաքանչյուր տարի աշխարհի 180-ից ավելի երկրներում կազմակերպվում…
Արցախի Հանրապետության Շուշի քաղաքի «Եզնիկ Մոզյան արհեստագործական ուսումնարան» հիմնադրամի և բարերար Սևան Թորոսյանի միջև ստորագրվել է փոխըմբռնման հուշագիր, որին ներկա են գտնվել ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի պաշտոնակատար Արայիկ Հարությունյանը և Արցախի Հանրապետության կրթության, գիտության և սպորտի նախարար Նարինե Աղաբալյանը: Հուշագրի նպատակն է՝ Եզնիկ Մոզյան ուսումնարանում ՀՀ տասը քաղաքացիների համար…
Արցախի Հանրապետության Նախագահ Բակո Սահակյանը դեկտեմբերի 17-ին ընդունել է Հայաստանի Հանրապետության կրթության եւ գիտության նախարարիբ պաշտոնակատար Արայիկ Հարությունյանին:
ՍՏԵՓԱՆԱԿԵՐՏ, 17 դեկտեմբերի, ԱՐՑԱԽՊՐԵՍ: Ինչպես տեղեկացրին Արցախի Հանրապետության նախագահի աշխատակազմի տեղեկատվության գլխավոր վարչությունից, հանդիպմանը, որին մասնակցում էր Արցախի Հանրապետության կրթության, գիտության եւ սպորտի նախարար Նարինե Աղաբալյանը, քննարկվել են այս ոլորտում հայկական երկու պետությունների փոխգործակցությանը վերաբերող…
14.12.2018թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IIբ դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայից /Դասվար Մեր Մովսիսյան/։
Թեման` «Բնությունն աշնանը»
Նպատակը
ա/ կտարբերակեն բնության և մարդու ստեղծած իրերը, կենդանի և անկենդան բնությունը, դրանց փոխկապվածությունը
բ/ կստանան տեղեկություններ թռչունների, նրանց առանձնահատկությունների մասին
գ/կիմանան աշնանային երևույթների…
13.12.2018թ.Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ սեմինար-պարապմունք «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում /Դասընթացավար Ռոզա Թևանյան/
Թեման՝ Երեխայի որոշ հիմնական հոգեբանա-սոցիալական կարիքներ
Թիրախային լսարանը․ Դասվարներ
Երեխաները կյանքի համար անհրաժեշտ ակնհայտ նվազագույն կենսաբանական կարիքների հետ միասին ունեն նաև որոշ հոգեբանա-սոցիալական կարիքներ, որոնք նրանց զարգացման անհրաժեշտ պայման են հանդիսանում: Երեխաներին անհրաժեշտ է․
12.12.2018թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIա դասարանում տեղի ունեցավ դաս-մրցույթ Անաղարտ պահենք «Մեր ժառանգության մեծագույն գանձը» Մայրենի լեզուն: Վեցերորդ դասարանի սաները համառոտ կերպով ներկայացրին հայոց լեզվի զարգացման պատմությունը և հպարտությամբ խոսեցին պերճաշուք հայերենի մասին, որ ժառանգել են մեր մեծերից: Միջոցառման ընթացքում հաստատվեց այն գաղափարը, որ այսօր առավել անհրաժեշտ է սիրով…
Դեկտեմբերի 10-ին՝ մարդու իրավունքների միջազգային օրը, «Արմատ» նախաձեռնող խումբը մեր դպրոցում իրականացրեց դասընթաց-քննարկում «Մարդու իրավունքների և մարդու իրավունքների զարգացման մոդելի մասին»: Դասընթացին մասնակցում էին 10-11-րդ դասարանների ներկայացուցիչներ: Մասնակիցները ձեռք բերեցին գիտելիքներ մարդու իրավունքների համընդհանուր հռչակագրի և բարեգործության ու զարգացման մոտեցման տարբերությունների մասին:Դասընթացը վարում էր մեր դպրոցի սան,աշակերտական խորհրդի իրավական հանձնախմբի ղեկավար, «Արմատ»…
Այգեհովիտի ԻՄՓԱՔԹ ակումբն իր գործունեության 4 տարիների ընթացքում իրականացրել է բազմաթիվ համայնքային ծրագրեր, որոնց միջոցով ակումբականները գործնականում կիրառել են ակումբի ուսոցողական հանդիպումների ընթացքում ձեռք բերած իրենց կարողություններն ու գիտելիքները: Ակումբում ոչ ֆորմալ ուսուցումը, զվարճանքը, և համայնքային ծառայությունը միատեղվում են, որոնց արդյունքում երեխաները ձեռք են բերում նաև սոցիալական, քաղաքացիական և տնտեսական…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան