Հայաստանից 2 ծրագիր այս տարի ճանաչվել է «Հորիզոն-2020» Թվինինգ ծրագրի հաղթող: «Հորիզոն-2020»-ը Եվրոպական միության ամենախոշոր հետազոտական և ինովացիոն գերազանցության ծրագիրն է, որը մրցութային սկզբունքով ֆինանսավորում է միայն լավագույններին: Ծրագիրը շահելու հավանականությունը յուրաքանչյուր տարի կազմում է 10-14%, իսկ յոթ տարիների (2014-2020) համար նախատեսված ընդհանուր բյուջեն` 80 միլիարդ եվրո:
Ծրագրերից մեկը հաղթել…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում այսօր տեղի է ունեցել «Կայուն դպրոցական սնունդ» հիմնադրամի հոգաբարձուների խորհրդի նիստ, որը վարել է խորհրդի նախագահ, ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը: Նախարարը նշել է, որ ՀՀ կառավարությունը շահագրգված է և ամեն ինչ անելու է, որ «Կայուն դպրոցական սնունդ» ծրագիրը լավագույնս իրականացվի: «Այսօր տեղեկացրել…
«Հովհաննես Թումանյան-150» միջոցառումների շրջանակում Մ. Սիմոնյանն իր պարապած դասարաններում / 7-9-րդ / փորձեց սովորողների ուժերով ներկայացնել Թումանյան մեծ գրողին։
7-րդ դասարանում դաս-միջոցառումն ուսուցչուհին սկսեց ներկայացնել Գ. Լևոնյանի՝ Թումանյանի մասին գրված հուշերը։ Այնուհետև աշակերտուհի Աննա Արամյանը ցուցադրեց իր պատրաստած պաստառը։ Դիտեցին «Մեր մեծերը» շարքի Թումանյանին նվիրված տեսանյութը։ Հակիրճ տեղեկություններ հաղորդեցին գրողի…
Մարտի 22-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ 2-7-րդ դասարանների աշակերտների ձեռքի աշխատանքների վաճառք-ցուցահանդես /կազմակերպիչներ՝ տեխնոլոգիայի ուսուցիչներ Ջ. Վարդանյան, Հ. Սարգսյան/: Յուրաքանչյուր դասարան ուներ իր վաճառասեղանը, իր վաճառողը, կարգախոսը, գովազդը, պաստառը՝ գարնանային շնչով ձևավորված: Միջոցառումը նվիրված էր կանանց տոներին՝ գեղեցկության և մայրության միամսյակին: Երեխաներն իրենց ձեռքով…
Մարտի 1–ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի ֆիզիկայի ուսուցչուհի Նարինե Հովհաննիսյանը հեռավար դաս վարեց դպրոցի 9-րդ «բ» դասարանի և Լոռու մարզի Սպիտակի շրջանի Ջրաշենի միջնակարգ դպրոցի 9-րդ դասարանի աշակերտների հետ։
Դասի թեման էր «Գաղափար ատոմային էներգիայի մասին։ Ռադիոակտիվ ճառագայթման ազդեցությունը մարդու օրգանիզմի վրա»: Աշակերտները դասահարցման փուլում ներկայացրեցին…
Մարտի 16-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի 7-րդ «ա» դասարանի տեխնոլոգիայի (ուսուցիչ Ջ. Վարդանյան ) ժամն անցավ Հենրիկ Իգիթյանի անվան Գեղագիտության ազգային կենտրոնի Վանաձորի մասնաճյուղում: Թեման՝ «Կարպետագործություն»:
Մինչ կարպետագործության սրահում լինելը աղջիկները եղան ցուցասրահում, որտեղ ցուցադրված էին բատիկ խմբի աշխատանքները՝ պանոների տեսքով: Այնուհետև եղան ասեղնագործության դասարանում, որտեղ…
Փետրվարի 22-ին Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցի անգլերենի ուսուցիչ Լ. Պետրոսյանն անցկացրեց բաց դաս 3-րդ «ա» դասարանի աշակերտների հետ: Դասի ընթացքում աշակերտներն անգլերենով նկարագրեցին տարվա եղանակներն ու ամիսները։ Խաչբառի միջոցով գտան տարվա ամենացուրտ եղանակը։ Կարողացան գրել բառեր և թարգմանել նախադասություններ։ Պատկերների միջոցով ստացան տարվա եղանակները բնութագրող մի գեղեցիկ ծառ։
Գարուն է:
Բնությունը զարթոնք է ապրում: Հետաքրքիրն այն է, որ Կանանց միջազգային օրը՝ Մարտի 8-ը հենց գարնանն է լինում: Ինչպես ամեն տոն, Մարտի 8-ն էլ լի էր անակնկալներով: Մարտի 7-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի 2-րդ «բ» դասարանի սովորողները (դասվար Շուշիկ Իսահակյան) ծնողներից գաղտնի փոքրիկ միջոցառում…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում տեղի է ունեցել համընդհանուր ներառական կրթության անցում կատարելու հարցերով միջգերատեսչական աշխատանքային խմբի հերթական խորհրդակցությունը:
Աշխատանքային խմբի ղեկավար, կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանին զեկուցվել են նախորդ նիստի ընթացքում տրված հանձնարարականների շրջանակում կատարված աշխատանքները: Մասնավորապես, խմբի անդամները ներկայացրել են իրենց դիրքորոշումն ու առաջարկությունները` նախորդ նիստում ԿԳ…
Հայաստանի դպրոցների գերակշռող մեծամասնությունը նախագծվել եւ կառուցվել է մինչեւ Սպիտակի երկրաշարժը: Ըստ Սեյսմիկ պաշտպանության ազգային ծառայության կողմից 1998 թվականին կազմված եւ հաստատված ՀՀ տարածքի սեյսմիկ գոտիացման նոր քարտեզի՝ մինչեւ 1988 թվականը կառուցված շենքերի ու շինությունների նախագծային սեյսմակայունությունը սահմանվել է 7-8 բալ` ըստ MSK-64 բալայնության սանդղակի։ Ակնհայտ է, որ տարածաշրջանի հնարավոր…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան