Հարգելի՛ ծնողներ,
Հայտագրումից հետո 15 աշխատանքային օրվա ընթացքում դպրոց ընդունվելու համար պահանջվող փաստաթղթերը պետք է ներկայացնել դպրոց, այլապես հերթագրումը կչեղարկվի:
Օրինակ, մայիսի 15-ին հայտագրված երեխայի փաստաղթերը պետք է ներկայացնել մինչև հունիսի 5-ը ներառյալ, մայիսի 16-ին՝ հունիսի 6-ը ներառյալ, մայիսի 17-ին՝ հունիսի 7-ը ներառյալ, մայիսի 20-ին՝ հունիսի 10-ը ներառյալ և…
Ուկրաինայի մայրաքաղաք Կիևի ծննդյան տոնի առթիվ, քաղաքի մի շարք բեմահարթակներում, տեղի ունեցան հանդիսություններ և համերգներ։ Իմ փոքրիկ "Զանգակները" նույնպես հրավիրված էին Էթնոփառատոնին մասնակցելու և նրանք փայլուն ելույթ ունեցան, չնայած այն բանի, որ տեխնիկականն պատճառներով երաժշտական նվագակցությունը հնարավոր չէր իրականացնել, նրանք մի վայրկյան անգամ չվարանեցին և երգեցին առանց նվագակցության՝ արժանանալով հանդիսատեսների…
Մայիսի 19-ին Ղազախստանի մայրաքաղաք Նուր-Սուլթանի հայկական կիրակնօրյա դպրոցում հնչեց «Վերջին զանգը»: Դպրոցի հրաժեշտի տոնին, բացի երեխաներից մասնակցում էին նաև նրանց ծնողները: Մեծ հպարտություն էր պատել ներկաներին, քանի որ հրավերին արձագանքել էր Հայաստանի Հանրապետության մեծարգո նախագահ Արմեն Սարգսյանը, միջոցառումն իրենց ներկայությամբ պատվել էին նաև Ղազախստանում ՀՀ արտակարգ և լիազոր դեսպան պարոն Գ.Կ. Գալաչյան…
Մայիս 27-ին, Հայ կաթողիկէ Մեսրոպեան բարձրագոյն վարժարանի աշակերտութիւնը նշեց Հայաստանի Ա. Հանրապետութեան տօնը, ոգեկոչելով յիշատակը այն հերոսներուն, որոնք իրականութիւն դարձուցին հայ ժողովուրդի դարաւոր երազը` վերահաստատելու անկախ պետականութիւնը մայր հայրենիքին մէջ:
Վարժարանի շրջափակին մէջ կայացած հանդիսութինը բացուեցաւ Հայաստանի քայլերգով, կատարողութեամբ «Ծիծեռնակ» երգչախումբին: Բացման խօսքին մէջ 11-րդ դասարանի աշակերտուհի Քարլա Քեշիշեան ըսաւ. “ցեղասպան թուրքին դէմ տարուած Մայիսեան յաղթանակներով`…
Մայիսի 23-ին Մասիս քաղաքի N3 հիմնական դպրոցում կազմակերպվել էր ինքնատիպ միջոցառում «Մեր ապագա շախմատիստներ» խորագրով: Միջոցառմանը մասնակցում էին IIա,բ IIIա,բ IVա,բ,գ դասարանների սովորողները: Միջոցառումը նման էր պարահանդեսի, թե՛ իրենց կերպարով, թե՛ իրենց հագուստներով:
Մուտքն սկսվեց մի փոքրիկ աղջնակով, ում ծննդյան տարեդարձն էր, նա շատ էր սիրում շախմատ ու երազում…
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցում մայիսի 21֊ին տեղի ունեցավ միջոցառում «Մաշտոցյան գրեր» խորագրով Iա դասարանում (դասվար՝ Ն. Գաբրիելյան)։ Աշակերտները մեծ վարպետությամբ էին կատարում իրենց դերերը, գեղեցիկ ասմունքում էին և պարում։ Ամեն ինչ ներդաշնակ էր բեմի վրա։Նրանք կարծես միաձուլված լինեին բեմի գեղեցկությանն ու գույներին։Մաշտոցյան գրերը եղան փոքրիկների հարուստ լեզվի գանձարանի սուրբ…
Հայաստանի Հանրապետութիւն (Հայաստանի Հանրապետություն), ծնունդ է առել 1918 թվականի մայիսի 28-ին՝ մայիսյան հերոսամարտերից՝ Սարդարապատից, Բաշ-Ապարանից և Ղարաքիլիսայից հետո։ Առաջին հանրապետությունը հիմնադրվեց հայ ժողովրդի համար ծանր ժամանակահատվածում, երբ երիտթուրքական բնաջնջման ծրագրից խուսափած բազմահազար հայ գաղթականներն ու սովը, տրանսպորտային ուղիների շրջափակումները, Քեմալական Թուրքիայի 1920 թվի հարձակումը, ինչպես նաև Խորհրդային Ռուսաստանի նվաճողական քաղաքականությունը հնարավորություն չէին ընձեռելու պետության ղեկավարներին ստեղծել կայուն պետություն։ Առաջին հանրապետությունը գոյատևեց…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ «Վերջին զանգ . վերջին դաս» խորագրով միջոցառում ,որին մասնակցում էին IXա, բ, գ դասարանի աշակերտները:/Դասղեկներ Սերգեյ Մինասյան, Լարիսա Ղազարյան, Գայանե Պատվականյան/
Այսօր յուրաքանչյուրի կենսագրության մեջ լինելու են այսպիսի բազմաթիվ էջեր` նոր նվաճումների դրվագներով լի: Նրանք շատ իղձեր ու ձգտումներ ունեն: Շատերն արդեն ընտրել…
Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցում տոն էր` «Վերջին դասը», տոն, որ յուրաքանչյուր մարդու կյանքում անմոռանալի հիշողություններ է թողնում: Դպրոցին հրաժեշտ էին տալիս իններորդցիները: Նրանց հոգում հիմա գարուն է, ամեն ինչ ներկված է ծիածանի պայծառ գույներով, այսօր ամեն ինչ թվում է պարզ, ամեն արգելք` հաղթահարելի, որովհետև նրանք այսօր հրաժեշտ են տալիս…
Ֆրանսիա-Հայաստան Առևտրաարդյունաբերական պալատը, Թուլուզի գիտահետազոտական համալսարանի և Հայաստանում Ֆրանսիական համալսարան հիմնադրամի հետ համատեղ, կազմակերպել էր տեղեկատվական հավաք, որի ընթացքում ներկայացվել է բացառիկ սուպերհամակարգիչը, որն այս տարի Հայաստանին կնվիրի Թուլուզի համալսարանը: Այն տեղադրվելու է Ինժեներական քաղաքում:
Սուպերհամակարգիչը նորարարական հնարավորություններ է ընձեռում ամենածավալուն տվյալների հավաքագրման և դրանց մշակման համար, ինչը նպաստում…
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան