Հայաստանի Հանրապետության և Մայիսյան հերոսամարտերի 100-ամյակին նվիրված 2018թ. միջոցառումների ծրագրի շրջանակներում Կրթության և գիտության, Սփյուռքի նախարարությունների և Երևանի քաղաքապետարանի հետ համատեղ կազմակերպված «Սարդարապատից Արցախ» խորագրով համահայկական շարադրության և նկարչության մրցույթների ամփոփման հանդիսավոր արարողությունը տեղի ունեցավ հունիսի 27-ին: Ինչպես հաղորդում է «Հայերն այսօր»-ը, մրցույթներին մասնակցել են Հայաստանի, Արցախի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների և Սփյուռքի հայկական կրթօջախների…
Հունիսի 22-ին «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի դահլիճում տեղի ունեցավ մշակութային բնօրրան Գյումրուն նվիրված «Հին ավանդական հարսանիք» խորագրով թատերական ներկայացում:
Միջոցառումը սկսվեց հարսանքավորների պատրաստության արարողակարգով, այնուհետև սաները բեմականացրին հին ավանդական հարսանիք՝ բոլոր ավանդույթներով ու կոլորիտով:
Միջոցառման ընթացքում սաները ներկայացան հին ավանդական ժամանակաշրջանին բնորոշ սանրվածքներով, տարազներով և ծիսական համապատասխան պարագաներով, երգ ու…
Խ. Աբովյանի անվան պետական մանկավարժական համալսարանում մեկնարկել է սփյուռքահայ ուսուցիչների վերապատրաստման ավանդական ծրագիրը, որին այս տարի մասնակցում են 16 երկրներից ժամանած ավելի քան վեց տասնյակ մանկավարժներ:
Վերապատրաստման ծրագրի մասնակիցներին ողջունել է ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Հովհաննես Հովհաննիսյանը` կարևորելով դպրոցի դերակատարումը հանրային կյանքում. «Նոր Հայաստանում ուսուցչի կերպարը պետք է…
Արցախի Հանրապետության Նախագահ Բակո Սահակյանը հունիսի 28-ին ընդունել է ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանին: Հանդիպմանը, որին մասնակցում էր ԱՀ կրթության, գիտության և սպորտի նախարար Նարինե Աղաբալյանը, քննարկվել են կրթության և գիտության բնագավառում հայկական երկու պետությունների համագործակցությանը վերաբերող հարցեր:
Մարդկության առջև ծառացած գլոբալ խնդիրները հաղթահարելու նպատակով, Դեռևս 2015 թ. ՄԱԿ-ի կողմից ընդունվել են Կայուն զարգացման 17 նպատակները (ԿԶՆ): Կլիմայի փոփոխությունների դեմ պայքարի, սովի , աղքատության և անհավասարությունների կրճատման, որակյալ կրթության ապահովման և մաքուր միջավայրի պահպանության ու այլ խնդիրներ պարունակող ոլորտների բարելավմանն ուղղված այս համաշխարհային նպատակներն ընդունել է նաև մեր…
Տավուշի մարզի Այգեհովիտ, Ազատամուտ և Սարիգյուղ համայնքներում գործող ԻՄՓԱՔԹ երիտասարդական ակումբները ամառային արձակուրդներին յուրօրինակ նախաձեռնություննրով հանդես եկան՝ կազմակերպելով բակային ճամբարներ երեխաների համար: Ակումբները, որոնք արդեն մի քանի տարի է, ինչ ոչ ֆորմալ կրթության միջոցով զարգացնում են երեխաների քաղաքացիական, առաջնորդման ու այլ կարևոր կարողությունները, տարվա ընթացքում իրականացնում են համայնքային ծրագրեր՝ ելնելով…
Աբովյանի Վանյանի անվան №5 հիմնական դպրոցի 6գ դասարանի դասղեկ Ա.Հայրապետյանը էքսկուրսիա կազմակերպեց ուսումնադաստիարակչական, գեղագիտական, հայրենասի-րական, հոգևոր դաստիարակության, ճանաչողական նպատակներով դեպի Մուղնու Սբ. Գևորգ եկեղեցի: Աշակերտները ծանոթացան ուշ միջնադարի լավագույն կառույցներից մեկին, հիացան եկեղեցու ճարտարապետական, գեղագիտական բարձր հատկանիշներով, գեղեցիկ պուրակով: Տեսան վանքում պահվող սրբությունները՝ Սբ. Գևորգի Աջը, Թադեոս առաքյալի և Մատթեոս ավետարանչի մասունքները:
Էքսկուրսիայի ուրախ և անմոռանալի պահերը շարունակեցին «Արծվի թևեր» հանգստյան և վայելքի գոտում:
Մայիսի առաջին տասնօրյակում մեր դպրոցում կազմակերպվեց հրաձգության մրցույթ, որին մասնակցում էին բոլոր դասարանների հավաքականները: Աշխատանքները ղեկավարում էր դպրոցի զինղեկ Է. Կարապետյանը: Միջոցառումը հերթական անգամ ապացուցեց, որ հայ բազկի ուժը, որի անկշիռ ապացույցը հայոց հաղթական գոյամարտերն են, հարատև է և մարմնավորում ստանում է դեռ մանկուց, դպրոցահասակ տարիքից: Ակտիվ ու խանդավառ մասնակցության…
Կրթական գործընթացին հատուկ տեմպ և որակ են տալիս գիտելիքների ստուգմանն ու ամրապնդմանն ուղղված՝ «Մեղու», «Կենգուրու» և «Ռուսական արջուկ» մրցույթները, որոնցում մեր դպրոցի սաները ակտիվ մասնակցություն են ցուցաբերում՝ արժանանալով հերթական հատուկ մրցանակների, իսկ դպրոցին արժանացնելով հերթական շնորհակալագրերի:
Հայոց լեզվի գիտելիքների ոլորտում /«Մեղու 2017»/ հատուկ մրցանակի արժանացավ 11-րդ դասարանի սան /հումանիտար հոսք/…
Հունիսի 20-ին կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի ցուցասրահում տեղի ունեցավ «Հրաշագործ կավը» խորագրով միջոցառում, որին մասնակցեցին կենտրոնի խեցեգործության և պարի խմբակների սաները: Միջոցառման նպատակն էր առաջացնել հետաքրքրություն և սեր կավագործության նկատմամբ, ծանոթացնել դրա բուժական առանձնահատկություններին ու նշանակությանը:
Միջոցառմանը ներկա էին «Ընտանիք» կենտրոնի տնօրինությունը, մանկավարժներ, ծնողներ, խեցեգործ վարպետներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: