ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Սփյուռքի լրատու

Հաշվետու միջոցառում Տյումենի Մեսրոպ Մաշտոցի անվան հայկական մշակույթի կենտրոնում

Հունիսի 3, 2019
Սփյուռքի լրատու

   Եթե բեմում միաժամանակ տեսնեք հայկական գույներով կտավ, դիտեք «Մկների ժողովը»  ներկայացումը,  լսեք հայ մեծերի բանաստեղծություններն ու , վերջապես, հայի աչքերով մանուկներ տեսնեք, ուրեմն ,բարի գալուստ,  դուք Տյումենի հայկական մշակույթի կենտրոնում եք։

    Մշակույթի կենտրոնի սաներն ամբողջ ուսումնական տարվա ընթացքում ձեռք բերած գիտելիքներով զինված` պատրաստ են գրավել աշխարհը․․․
Իսկ…

Կիևում տեղի է ունեցել ԿԳՆ-ն և ԵԱՀԿ-ի կրթական ծրագրերի համատեղ խորհրդակցությունը` հայ ներկայացուցիչների մասնակցությամբ

Մայիսի 31, 2019
Սփյուռքի լրատու

Մայիսի 28-29-ը Կիևում տեղի ունեցավ հանդիպում «Ուկրաինայի ազգային համայնքների կրթական իրավունքների և հնարավորությունների վերաբերյալ իշխանությունների հետ շփում և երկխոսություն» թեմայով: Միջոցառմանը մասնակցում էին Ուկրաինայի բնիկ ժողովրդների, ազգային փոքրամասնությունների հասարակական միավորումների Խորհրդի անդամները, Ուկրաինայի կրթության և գիտության նախարարության ու ԵԱՀԿ-ի Ուկրաինայի նախագծերի համակարգողի ներկայացուցիչ - դեսպան Հենրիխ Վիլդսենը՝ Դանիայից: Հանդիպմանը մասնակցում…

Վրաստանում է ՀՀ ԿԳ նախարարը

Մայիսի 31, 2019
Սփյուռքի լրատու

ՀՀ Կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը Վրաստանի իր պաշտոնակցի հրավերով Թբիլիսիում է։ «Ալիք մեդիայի» հաղորդմամբ, նախարարն այցելել է Թբիլիսիի թիվ 104 հայկական դպրոց, ծանոթացել կրթօջախի գործունեությանը, գեղարվեստական գրքեր նվիրել դպրոցի գրադարանին։ Գրադարանի աշխատակիցները երախտագիտություն հայտնելով նախարարին՝ ասել են, որ հենց մանկական գեղարվեստական գրքերի կարիք ունի գրադարանը։

Նախարարն «Ալիք մեդիային»…

Կիևի ծննդյան տոնը

Մայիսի 29, 2019
Սփյուռքի լրատու

Ուկրաինայի մայրաքաղաք Կիևի ծննդյան տոնի առթիվ, քաղաքի մի շարք բեմահարթակներում, տեղի ունեցան հանդիսություններ և համերգներ։ Իմ փոքրիկ "Զանգակները" նույնպես հրավիրված էին Էթնոփառատոնին մասնակցելու և նրանք փայլուն ելույթ ունեցան, չնայած այն բանի, որ տեխնիկականն պատճառներով երաժշտական նվագակցությունը հնարավոր չէր իրականացնել, նրանք մի վայրկյան անգամ չվարանեցին և երգեցին առանց նվագակցության՝ արժանանալով հանդիսատեսների…

Հնչեց «Վերջին զանգը»

Մայիսի 29, 2019
Սփյուռքի լրատու

Մայիսի 19-ին Ղազախստանի մայրաքաղաք Նուր-Սուլթանի հայկական կիրակնօրյա դպրոցում հնչեց «Վերջին զանգը»: Դպրոցի հրաժեշտի տոնին, բացի երեխաներից մասնակցում էին նաև նրանց ծնողները: Մեծ հպարտություն էր պատել ներկաներին, քանի որ հրավերին արձագանքել էր Հայաստանի Հանրապետության մեծարգո նախագահ Արմեն Սարգսյանը, միջոցառումն իրենց ներկայությամբ պատվել էին նաև Ղազախստանում ՀՀ արտակարգ և լիազոր դեսպան պարոն Գ.Կ. Գալաչյան…

Մայիս 28-ի տօնը՝ Մեսրոպեանի մէջ

Մայիսի 29, 2019
Սփյուռքի լրատու

Մայիս 27-ին, Հայ կաթողիկէ Մեսրոպեան բարձրագոյն վարժարանի աշակերտութիւնը նշեց Հայաստանի Ա. Հանրապետութեան տօնը, ոգեկոչելով յիշատակը այն հերոսներուն, որոնք իրականութիւն դարձուցին հայ ժողովուրդի դարաւոր երազը` վերահաստատելու անկախ պետականութիւնը մայր հայրենիքին մէջ:

Վարժարանի շրջափակին մէջ կայացած հանդիսութինը բացուեցաւ Հայաստանի քայլերգով, կատարողութեամբ «Ծիծեռնակ» երգչախումբին: Բացման խօսքին մէջ 11-րդ դասարանի աշակերտուհի Քարլա Քեշիշեան ըսաւ. “ցեղասպան թուրքին դէմ տարուած Մայիսեան յաղթանակներով`…

Աւարտականներու ուխտագնացությունը՝ դպրոցական շրջանի աւարտին առիթով

Մայիսի 8, 2019
Սփյուռքի լրատու

Մայիսի առաջին շաբաթավերջին, Հայ կաթողիկէ Մեսրոպեան բարձրագոյն վարժարանի աւարտական դասարանի աշակերտները ուխտագնացութեամբ մը իւրայատուկ նշումը կատարեցին դպրոցական իրենց կեանքի աւարտին, որ ինքնին սկիզբ է նոր ուղեւորութեան` ուսման եւ կեանքի ճամբաներուն վրայ:

Մեր աշակերտները, առաջնորդութեամբ վարժարանի հոգեւոր վարիչ Արժ. Տէր Ռաֆֆի քահանայ Յովհաննէսեանի, քալելով բարձրացան Հարիսայի ուխտավայր, անցնելով հանրածանօթ “Երկնքի Ճամբու”…

Հերոսներին չեն գլխատում․․․

Ապրիլի 30, 2019
Սփյուռքի լրատու

Հեռու ՜ է , ո՜րբ է այն տունը․․․
ՈՒ մութ գիշերվա
Ցավն է զարթնում իմ հոգում․
Այդ դու՛ ես․ դու՛ ես, հայրենի իմ վիշտ,
Երակներիս մեջ այդպես մորմոքում․․․

      Ասում են, ով անցյալ ունի,հիշողություն չի կարող  չունենալ։ Այո՜, ունենք անցյալ, նրանից եկող, մեր ուղեղը,  մեր բանականությունը…

Հովհաննես Թումանյանի անվան դպրոց Բելգիայում

Ապրիլի 5, 2019
Սփյուռքի լրատու

Հովհաննես Թումանյանի անվան դպրոց Բելգիայում

Բելգիայում գործող «Պելճիկահայ Տեմոկրատների Միություն»-ը դեռ 1984 թվականին Բրյուսելում հիմնադրեց հայկական դպրոց, որի նպատակը հայ ընտանիքների երեխաներին տառաճանաչության և հայեցի մեծանալու խնդիրներին լուծում տալն է: Միության անդամների և մանկավարժական կազմի անդուլ, հետևողական աշխատանքի շնորհիվ կրթօջախը  գործում է մինչ օրս։

Ինչպես «Հայերն այսօր»-ին հայտնում է Հասմիկ…

«Երբ գրում եմ, չեմ նկարում, երբ նկարում եմ, դադարում եմ գրել»

Ապրիլի 4, 2019
Սփյուռքի լրատու

Ասում են՝ տաղանդավոր մարդիկ տաղանդավոր են ամեն ինչում։ Չգիտեմ՝ որքանով է դա հաստատ, բայց որ ստեղծագործ մտքի թռիչքներն անկանխատեսելի ու անսահմանափակ են, դրանում արդեն կասկած չունեմ։

    Երբեմն դժվար է ընդունել, որ մեր կողքին ապրում են նաև այնպիսիք, որոնց գոնե նկատել է պետք, եթե չենք կարող առանձնացնել ու գնահատել, տալ…

  • Atlanta Braves Information: Ender Inciarte out with a sore thumb - Chatting Chop

    Թեմայի հեղինակ՝ CsdfSdsfg

    Mark Bowman of MLB.com explained Thursday early morning that Ender Inciarte is hurt with a sore thumb and the workers is not sure after he will be ready in direction…

  • Գնահատե՞լ,թե՞՝ոչ

    Թեմայի հեղինակ՝ 96006321

    Գնահատե՞լ,թե՝ոչ ՀՀ հանրակրթության համակարգում 2023թ.-ից նախատեսվում է սովորողների միավորային գնահատումն իրականացնել սկսած 5-րդ դասարանի երկրորդ կիսամյակից,այդպիսով կարևորելով

  • Մենախոսություն և երկխոսություն

    Թեմայի հեղինակ՝ Հասմիկ ԱՎ

    Մենախոսություն և երկխոսություն Կիրառելի և հետաքրքիր դասեր են, Անուշ ջան, տեսական նյութերն ուղեկցվում են գործնական աշխատանքներով, որոնք շատ կարևոր են ուսուցման գործընթացում:

  • Մենախոսություն և երկխոսություն

    Թեմայի հեղինակ՝ Հասմիկ ԱՎ

    Մենախոսություն և երկխոսություն Կիրառելի և հետաքրքիր դասեր են, Անուշ ջան, տեսական նյութերն ուղեկցվում են գործնական աշխատանքներով, որոնք շատ կարևոր են ուսուցման գործընթացում:

  • ՄԵՆԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԵՐԿԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ

    Թեմայի հեղինակ՝ LusineJS

    երկխոսությունն ու մենախոսությունը հունական ծագում ունեցող բառեր են, որոնք բնորոշում են տեքստի տեսակը՝ կախված նրանից, թե քանի մարդ է ներգրավված խոսքում: Մեր դասի նպատակն է

  • Ընթերցելու կարողությունների ձևավորում

    Ընթերցողական կարողությունների  ձևավորումը 1-ին դասարանում

  • Существительное, как часть речи

  • Moodle համակարգի ուսուցման դասընթաց 3_3

     «Հեռավար ուսուցում կազմակերպելու հմտություններ»  դասընթացԴասընթացը մեկնարկում է 29․07.2021թ․о   «Մուդլ» համակարգի  հնարավորություններо   հեռավար դասընթացների ստեղծում о   ուսանողների ներգրավումо   հարցաշարի կազմում о   դասընթացի վարում

  • Moodle համակարգի ուսուցման դասընթաց 3_2

     «Հեռավար ուսուցում կազմակերպելու հմտություններ»  դասընթացԴասընթացը մեկնարկում է 29․07.2021թо   «Մուդլ» համակարգի  հնարավորություններо   հեռավար դասընթացների ստեղծում о   ուսանողների ներգրավումо   հարցաշարի կազմում о   դասընթացի վարում

  • Moodle համակարգի ուսուցման դասընթաց 3_1

     «Հեռավար ուսուցում կազմակերպելու հմտություններ»  դասընթացԴասընթացը մեկնարկում է 29․07.2021թо   «Մուդլ» համակարգի  հնարավորություններо   հեռավար դասընթացների ստեղծում о   ուսանողների ներգրավումо   հարցաշարի կազմում о   դասընթացի վարում

  • ՏՏ հավելյալ հմտություններ՝ դասավանդողների համար

  • «Մեդիա գործիքներ» առկա և հեռավար դասընթաց 2021

  • ԳԵՆԴԵՐԱՅԻՆ ԲԱՂԱԴՐԻՉԻ ՆԵՐԱՌՈՒՄԸ ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ՝ ՆԵՐԱՌՈՂ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՇԱՐՈՒՆԱԿԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՀԱՄԱՏԵՔՍՏԻ ՄԵՋ

    Թեմայի վերջնարդյունքներըՍույն թեմայի դասավանդման ավարտին վերապատրաստման դասընթացի մասնակիցը կկարողանա՝Իմանալ գենդեր և սեռ հասկացությունների տարբերությունները, գենդերն ուսումնասիրելու հիմնական մոտեցումներն ու ուղղությունները, ճանաչել և մեկնաբանել գենդեր հասկացության հարակից եզրույթները, ինչպես նաև՝ կրթության ոլորտում գենդերային բաղադրիչի ներառման տեղական և միջազգային օրենսդրական հիմքերն ու դրանց փոխկապակցվածությունը: Դիտարկել գենդերային բաղադրիչը որպես ներառական կրթության կազմակերպման և իրականացման անքակտելի բաղադրիչ:Ճանաչել կրթության ոլորտում առկա այն գենդերային խնդիրները, որոնք կարող են խոչընդոտել ներառական կրթության գործընթացի լիարժեք ու արդյունավետ իրականացմանը:Տիրապետել գենդերազգայուն և գենդեր-արձագանքող կրթության հիմնական սկզբունքներին:Դիտարկել ուսումնառության գործընթացները, ուսումնական նյութերը, ծրագրերի բովանդակությունը, դասավանդումն ու ուսումնառությունը, ինչպես նաև գնահատումն ու հաղորդակցությունը քննադատական մտածողությամբ:Տիրապետել համապատասխան հմտությունների՝ ձեռք բերած գիտելիքն այլ դասավանդողներին և կրթության ոլորտի դերակատարներին փոխանցելու համար:

  • Ուսումնական գործընթացի կազմակերպման առցանց միջոցներ 3.1

  • ՍՈՎՈՐՈՂԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱՌՈՒԹՅԱՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

    Սիրելի՛ ուսուցիչ, Դուք ընտրել եք սովորողի ուսումնառության ռազմավարությունների վերաբերյալ ինքնուղղորդվող մի դասընթաց, որն օգնում է սովորողներին հասկանալ իրենց սովորելու գործընթացը:Դասընթացը ներառում է 3 թեմա.Սովորածի մտապահում,Ուսումնառության ռազմավարություններ,Մետաճանաչողություն, քննադատական ու բարձր կարգի մտածողություն:  @@PLUGINFILE@@/1%20%D5%86%D5%A1%D5%AD%D5%A1%D5%A2%D5%A1%D5%B6%20%D5%B1%D5%A1%D5%B5%D5%B6.mp3