Հայ կաթողիկէ Մեսրոպեան բարձրագոյն վարժարանի տնօրէնութեան նախաձեռնութեամբ 3 Մայիսին մեկնարկեց “Լռութիւն․ մենք կը կարդանք” նախագիծը («Silence, on lit !»), ըստ որուն, վարժարանի կրթական համայնքի բոլոր անդամները՝ աշակերտները, ուսուցիչները, պաշտօնեաները եւ աշխատակիցները հրաւիրուած են ամէն օր սահմանուած ժամուն (առտուան 8:20-էն մինչեւ 08:35) լռութեան մէջ կարդալ իրենց նախընտրած գիրքը։
Նախագիծը գլխաւորաբար ուղղուած է աշակերտներու զարգացումին, հաշուի առնելով, որ ամենօրեայ ընթերցանութիւնը կը նպաստէ լեզուի ուսուցման եւ իւրացման, գիտելիքներու ձեռքբերումին, ինչպէս նաեւ կը զարգացնէ երեւակայութիւնն ու ստեղծագործական ունակութիւնները: Անիկա նաեւ օգտակար է բոլորին, ուղեկցուած այն փաստով, որ համընդհանուր ընթերցանութեան բերումով յառաջացած կարճատեւ բայց այնքան կարեւոր լռութեան պահը իր հետ կը բերէ հանգստութիւն եւ կեդրոնացում:
Նախագիծը կը գործադրուի հետեւեալ կերպ․ առտուայ ժամը 08:20-ին դպրոցին մէջ կը հնչէ ձայնային ազդանշան մը, որուն կը յաջորդէ մեղմ երաժշտութիւնը 15 վայրկեան: Այս ընթացքին դպրոցին մէջ բոլորը կը կարդան․ նոյնիսկ այն մարդիկ (ծնողներ կամ այլք), որոնք այդ պահուն դուրսէն կու գան դպրոց, կը հրաւիրուին գիրք մը առնելու եւ կարդալու այդ 15 վայրկեաններուն ընթացքին:
Մեսրոպեանի տնօրէնութիւնը կ՛ուզէ մեծ նշանակութիւն տալ այս ձեռնարկին եւ զայն դարձնել ծիսակարգ մը՝ վարժարանին մէջ: Յաջորդող օրերուն պիտի կատարուի կազմակերպական եւ բացատրական մեծ աշխատանք նախագիծը աշակերտութեան ծանօթացնելու եւ գործադրութիւնը երաշխաւորելու համար։ Անձնակազմին ուղղուած շրջաբերականի մը մէջ տնօրէնութիւնը կը շեշտէ, որ ուսուցիչներուն եւ պաշտօնեաներուն յանձնառութիւնը եւ անձնական օրինակը էական է ամբողջ վարժարանը այս միասնական նախագիծին շուրջ համախմբելու համար:
Նյութի աղբյուրը. https://www.mesrobian.com/PostingRead.aspx?ID=27175
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան