ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Սփյուռքի լրատու

Барекендан

Փետրվարի 24, 2023
Սփյուռքի լրատու

В Культурном центре Посольства с участием детских студий "Айбубен" и "Гранатовые зёрнышки" состоялось красочное празднование Масленицы/ Բարեկենդան Дети участвовали в приготовлении сырных лепёшек, преображались и рисовали маски, делали музыкальные инсценировки, играли в традиционные игры и слушали сказку Ованеса Туманяна "Барекендан"!

Հովհ. Թումանյանի ծննդյան օրն ու Բուն Բարեկենդանը Նովոռոսիյսկ քաղաքում

Փետրվարի 24, 2023
Սփյուռքի լրատու

Փետրվարի 19-ին աշխարհի բոլոր հայերը նշում են Հովհ. Թումանյանի ծննդյան օրը։ Այդ օրը նաև Հայաստանում նշվում է համազգային տոն ՝ Գիրք նվիրելու օրը ։ Իսկ Հայ Առաքելական եկեղեցին այս տարի փետրվարի 19 — ին նշեց Բուն Բարեկենդանը։ ՌԴ Նովոռոսիյսկ քաղաքի "Լույս" կրթամշակութային հասարակական կազմակերպության մանկավարժներն ու "Կտոր մը երկինք" թատերական…

Մեսրոպեան Վարժարանը Նշեց Վարդանանց Տօնը

Փետրվարի 20, 2023
Սփյուռքի լրատու

Հայ կաթողիկէ Մեսրոպեան բարձրագոյն վարժարանի աշակերտութիւնը այս տարի եւս նշեց Սրբոց Վարդանանց տօնը, որուն նուիրուած կեդրոնական ձեռնարկը տեղի ունեցաւ 15 Փետրուար 2023-ին, վարժարանի շրջափակին մէջ: Ներկայ էին Սուրբ Փրկիչ եկեղեցւոյ ժողովրդապետութեան պատասխանատու հոգեւոր հայրերն ու վարժարանի հոգեւոր տեսուչ Տէր Ռաֆֆի քահանայ Յովհաննէսեան:

Բացման խօսքին մէջ Մեսրոպեանի աշակերտուհի Բալիկ Տօնիկեան վերահաստատեց…

«Գիրք նվիրելու օրը» տոնի կապակցությամբ հայտարարվել է ֆլեշմոբ

Փետրվարի 20, 2023
Սփյուռքի լրատու

«Ռուսաստանի հայ ուսուցիչների ասոցիացիան,  «Գիրք նվիրելու օրը» տոնի կապակցությամբ, հայտարարել է ֆլեշմոբ: Պահանջվում ուղարկել անցկացված տոնից էր 1-3 նկար: Առավելագույն թվով դրական արձագանք ստացած նկարները կստանան նվեր: Նկարներ ներկայացնելու վերջնաժամկետը փետրվարի 21-ն է:»

Սփյուռքահայ ուսուցիչների վերապատրաստում 2023

Փետրվարի 17, 2023
Սփյուռքի լրատու

Հ Ա Յ Տ Ա Ր Ա Ր ՈՒ Թ Յ ՈՒ Ն

 

2023 թվականին ՀՀ կրթության գիտության մշակույթի և սպորտի նախարարությունը շարունակում է սփյուռքում գործող հայկական և հայկական բաղադրիչով ուսումնական հաստատություններում (պետական և ոչ պետական վարժարաններ, դպրոցներ, մանկապարտեզներ, լրացուցիչ կրթության հաստատություններ, մեկօրյա կրթօջախներ, մշակութային կենտրոններ և այլն) դասավանդողների…

Համահայկական աշակերտական աշխատաժողով՝ նվիրված «Սասնա ծռեր» էպոսին

Փետրվարի 16, 2023
Սփյուռքի լրատու

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը «Կրթության զարգացման և նորարարությունների ազգային կենտրոն» (ԿԶՆԱԿ) հիմնադրամի հետ կազմակերպում է համահայկական աշակերտական աշխատաժողով՝ նվիրված «Սասնա ծռեր» ազգային էպոսին:

Աշխատաժողովի նպատակն է վերահաստատել «Սասնա ծռեր» էպոսի կարևորությունը և նպաստել աշակերտների պատկերային ու իմացական դաշտի ընդլայնմանը, վերլուծական կարողությունների զարգացմանը:

Աշխատաժողովին կարող են մասնակցել սփյուռքի…

Առցանց վեբինար սփյուռքահայ, Հայաստանի և Արցախի ուսուցիչների համար

Փետրվարի 14, 2023
Սփյուռքի լրատու

Ս.թ. փետրվարի 11-ին ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը՝ Հայ Բարեգործական Ընդհանուր Միության Հայկական վիրտուալ համալսարանը (ՀԲԸՄ ՀՎՀ) հետ համագործակցաբար սփյուռքահայ, Հայաստանի և Արցախի ուսուցիչների համար կամզակերպել է առցանց վեբինար: Վեբինարն անցկացրել է «Հայ ճարտարապետության ուսումնասիրողներ» հիմնադրամի փոխտնօրեն Րաֆֆի Քորթոշյանը՝ ներկայացնելով հիմնադրամի աշխատանքը և վերջերս լույս տեսած «Արցախի վտանգված…

Փասատենա քաղաքի շաբաթօրեայ վարժարանը տօնեց Տեառնընդառաջը

Փետրվարի 13, 2023
Սփյուռքի լրատու

Փասատենա քաղաքի Սուրբ Գրիգոր Լուսաւորիչ շաբաթօրեայ վարժարանը, 11 Փետրուար 2023, Շաբաթ օր մոմավառութեամբ, երգով, պարով ու դպրոցի բակի մէջ վառած աւանդական խարոյկով տօնեց Տեառնընդառաջը:

 

Վառ աւանդութիւն

Փասատեանա քաղաքի 60ամեայ շաբաթօրեայ վարժարանը աշակերտներու, ծնողներու եւ տասնեակ մը հիւրերու մասնակցութեամբ այս տարի եւս ապրեցաւ իր ամենէն սիրելի օրերէն մէկը՝ Տեառնընդառաջը: Իր…

Դասախօսութիւն վիշապաքարերու մասին

Փետրվարի 1, 2023
Սփյուռքի լրատու

Յունուար 27, 2023, Ուրբաթ օր, Փասատենա քաղաքի Հայկական Ճեմարանի (Blair School Armenian Academy) մէջ վիշապաքարերու մասին դասախօսութիւն մը տուաւ Երեւանի Պետական Հումանիտար քոլեճի դասախօս, Պատմա-մշակութային արգելոց-թանգարաններու եւ պատմական միջավայրի պահպանութեան ծառայութիւն ՊՈԱԿ-ի աշխատակից, հնագէտ, պատմաբան, բազմաթիւ աշխատասիրութիւններու եւ յօդուածներու հեղինակ Արտաւազդ Զաքեանը: Հիւր դասախօսին կ’ընկերակցէր քաղաքիս Արարատ-Էսքիճեան թանգարանի տօնրէնուհի Մէկի…

Լոնդոնի Գևորգ Թահթայան կիրակնօրյա ազգային վարժարան

Հունվարի 20, 2023
Սփյուռքի լրատու

Լոնդոնի Գևորգ Թահթայան կիրակնօրյա ազգային վարժարանը սփյուռքում գործող լավագույն հայկական դպրոցներից մեկն է: Այն հիմնադրվել է 1978 թվականին Բրիտանահայ համայնքային և եկեղեցական խորհրդի հովանավորությամբ և Գևորգ Թահթայի բարերարությամբ: 1979 թվականին վարժարանը Սուրբ Պետրոս եկեղեցու փոքր սրահներից տեղափոխվել է «Աքթրն հայ սքուլ» կոչվող անգլիական դպրոցի շենքը։

Վարժարանում դասավանդվում է հայոց լեզու՝…

  • իմ ընտանիքի պատմությունը

    Թեմայի հեղինակ՝ Կարինե Ալեքսանյան

    Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…

  • 21-ՐԴ ԴԱՐԻ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

    Թեմայի հեղինակ՝ Արամյան Աննա

    Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…

  • Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ

    Թեմայի հեղինակ՝ Մայա Վարդանյան

    Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկե՞ր թե՞ հնարավորություններ

    Թեմայի հեղինակ՝ Սոնա Սաֆարյան

    Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…

  • Ներառականություն և արժեքային դաստիարակություն

    Թեմայի հեղինակ՝ Սոնա Սաֆարյան

    Հարգելի՛ ուսուցիչներ եկեք միասին քննարկենք ներառականությունը և արժեքային դաստիարակությունը դպրոցում: Այսօրվա կրթական համակարգը պարտավորվում է ոչ միայն գիտելիք փոխանցել, այլև ձևավորել այնպիսի միջավայր, որտեղ յուրաքանչյուր երեխա՝ անկախ իր կարողություններից, սոցիալական…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան