Զալցբուրգի Փարիզ-Լոդրոնի համալսարանի Քրիստոնյա Արևելքի հետազոտությունների կենտրոնը, որը 2013 թվականից հայագիտության հետազոտությունների նպատակով ֆինանսավորվում է նաև ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության կողմից, հայագետ Յասմին Դում-Թրագուտի ղեկավարությամբ, Արցախի հոգևոր-մշակութային ժառանգությանը նվիրված դրամաշնորհային առաջին մրցույթի շրջանակում հետազոտական հինգ դրամաշնորհ է տրամադրել երիտասարդ գիտնականներին։
Կարճաժամկետ դրամաշնորհների այս ծրագիրը նպատակ ունի խթանել…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարությունը հետևողական աշխատանք է իրականացնում օտարերկրյա պետությունների համալսարաններում, թանգարան-ինստիտուտներում և կենտրոններում հայերենի ու հայագիտական առարկաների դասավանդման, ինչպես նաև հայագիտական հետազոտությունների խթանման ուղղությամբ:
Ըստ այդմ՝ արտերկրում գործող մեկ տասնյակից ավելի հայագիտական կենտրոններ ՀՀ պետական բյուջեից ստացել են ֆինանսավորում: Ծրագրի իրագործման նպատակով պետական բյուջեից ֆինանսավորումը հիմնականում իրականացվում է տվյալ համալսարանի…
Կազմակերպութեամբ Հայ կաթողիկէ Մեսրոպեան բարձրագոյն վարժարանի Գործի եւ արեւելումի գրասենեակին, Նոյեմբերի 18-ին լիբանանեան 14 համալսարաններու ներկայացուցիչներ հանդիպումներ ունեցան վարժարանի բարձր կարգի աշակերտներուն հետ եւ անոնց ներկայացուցին համալսարաններուն մէջ դասաւանդուող մասնագիտութիւններն ու կրթութեան պայմանները: Հանդիպումները կայացան Յովհաննէս Պօղոսեան սրահին մէջ, Պուրճ Համուտ:
Աշակերտներուն տրամադրուեցան հաստատութիւններուն վերաբերող գրքոյկներ: Աւելին, համալսարաններու ներկայացուցիչները առանձին…
Մանկվարժական համալսարանի Համաշխարհային պատմության և նրա դասավանդման մեթոդիկայի ամբիոնի վարիչ Խաչատուր Ստեփանյանը աշխատանքային այցով գտնվում է Հունաստանում. «Հետաքրքիր և բովանդակալից հանդիպում տեղի ունեցավ Հայ առսքելական եկեղեցու Հունաստանի թեմի առաջնորդ Գերաշնորհ Տ. Գեղամ արքեպիսկոպոս Խաչերյանի հետ: Սրբազան հայրը խոստացավ աջակից լինել հունահայ գաղութի պատմության ուսումնասիրության գործում: Քննարկեցինք նաև Հունաստանի հայկական դպրոցներում…
Արդեն երկրորդ տարին է, ինչ Ռուսաստանում գործում է Ռուսաստանի Դաշնության հայ ուսուցիչների ասոցիացիան: Ասոցիացիայի գաղափարը առաջացել է 2020 թվականին Կրասնոդարում կազմակերպված ուսուցիչների համաժողովին և այնմիջապես կյանքի է կոչվել:
Այժմ Ռուսաստանի Դաշնության հայ ուսուցիչների ասոցիացիան, АНО «ЦЭРДМ «Музизон Плюс»-ի հետ համատեղ վերապատրաստման դասընթացների է հրավիրում հայերենի ուսուցիչներին (առցանց)։
Թեմա. «Հայոց լեզուն ռուսախոս…
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի (ԿՏԱԿ) հետ համատեղ Սփյուռքի կրթօջախների ուսուցիչների համար նախատեսում է իրականացնել վերապատրաստումների 4-շաբաթյա ծրագիր՝ Համահայկական կրթական 10-րդ խորհրդաժողովի բանաձևի դրույթներից ելնելով:
Ծրագրի նպատակն է բարձրացնել ուսումնական գործընթացի արդյունավետությունը՝ հեռավար ուսուցման կազմակերպման հմտությունների զարգացման, տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ու կրթության ոլորտում նորարարական մոտեցումների ուսումնասիրման և կիրառման…
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունում տեղի է ունեցել «100 գաղափար Հայաստանի համար» նախագծերի համահայկական մրցույթի փորձագիտական հանձնաժողովի և կազմկոմիտեի համատեղ նիստը, որը վարել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը:
Քննարկմանը ներկա է եղել Երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետ Զարա Ասլանյանը:
Կազմկոմիտեի նախագահ Արթուր Մարտիրոսյանը ողջունել…
Հոկտեմբերի 15-ին Թեոդոսիայի Սուրբ Հովհաննես Աստվածաբան (Սուրբ Հովհաննես Աստվածաբան) եկեղեցում տեղի ունեցավ 200 տարվա ամայությունից հետո առաջին պատարագը։Ներսես քահան Խանանյանը և Մանասե Նադանյանը Սրբոց Ավետարանիչների հիշատակության օրը մատուցեցին Սուրբ Պատարագ։ Ներսես քահանա Խանանյանի խոսքով, նման ժամերգություններ կկատարվեն ամեն տարի. Ամբողջական հոդվածը․
Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնը սփյուռքի ուսուցիչների համար կազմակերպում է հեռավար դասընթաց` «Հեռավար ուսուցում կազմակերպելու հմտություններ» թեմայով: Այդ դասընթացի մասնակիցները կստանան Moodle համակարգում աշխատելու հմտություն, որի օգնությամբ կկարողանան ստեղծել և վարել հեռավար դասընթացներ: Դասընթացի տևողությունը 4 շաբաթ է:
Դասընթացը կմեկնարկի նոյեմբերի 6-ին,իսկ հայտերը կընդունվեն մինչև նոյեմբերի 2-ը։
Մասնակցության համար անհրաժեշտ է լրացնել կցված…
ՌԴ-ում ՀՀ դեսպանությանը կից Մոսկվայի «Վերածնունդ» հայկական կիրակնօրյա դպրոցում տեղի ունեցավ ավանդույթ դարձած XXXV (2022-2023 թթ.) հոբելյանական ուսումնական տարվա բացումը:
Հայաստանի Հանրապետության հիմնով մեկնարկվեց միջոցառման պաշտոնական մասը: Բացման խոսքով հանդես եկավ ՌԴ-ում Հայաստանի Հանրապետության դեսպանության արտակարգ դեսպանորդ և դեսպանության լիազորված նախարար Արսեն Առաքելյան, ով փոխանցեց Ռուսաստանում ՀՀ արտակարգ և լիազոր…
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ