ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Սփյուռքի լրատու

«Երգի միջոցով լեզու դասավանդելն ավելի հաճելի և դյուրին է». Շողիկ Փահլևանյան

Հոկտեմբերի 6, 2017
Սփյուռքի լրատու Հարցազրույցներ, ելույթներ

Վերջերս լույս տեսավ ՌԴ-ում ՀՀ դեսպանությանը կից գործող Մոսկվայի «Վերածնունդ» հայկական կիրակնօրյա դպրոցի տնօրեն և մանակավարժ, մ. գ. թ. Շողիկ Փահլևանյանի «Հայկական երգերի ժողովածու» աշխատությունը: Այս առիթով ներկայացնում ենք «Հայերն այսօր»-ի հարցազրույցը հեղինակի հետ:

-Տիկի´ն Շողիկ, վերջերս տպագրվեց Ձեր նոր գիրքը՝ «Հայկական երգերի ժողովածու»: Ի՞նչն է առիթ հանդիսացել հրատարակելու նման ձեռնարկ, և ո՞րն է…

Սփյուռքի մասնակցությունը՝ նոր գաղափարներով և փորձով

Սեպտեմբերի 20, 2017
Պաշտոնական Սփյուռքի լրատու

Կ. Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրում մեկնարկել է «Փոխադարձ վստահություն, միասնականություն և պատասխանատվություն» Հայաստան-Սփյուռք 6-րդ համահայկական համաժողովը, որի շրջանակում տեղի են ունեցել 4 ուղղություններով նախատեսված 16 թեմատիկ նիստեր: «Հայապահպանության հիմնախնդիրներ» խորագրով «Մայրենի լեզուն և դպրոցը հայ ինքնության կռվան» թեմատիկ նիստը վարել է ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը։ Վերջինիս խոսքով՝…

Ամփոփվեցին «Արի տուն-2017» ծրագրի Հայոց լեզվի ուսուցման դասընթացի արդյունքները

Սեպտեմբերի 12, 2017
Սփյուռքի լրատու

Սեպտեմբերի 5-ին ՀՀ սփյուռքի նախարարությունում տեղի ունեցավ «Արի տուն-2017» ծրագրի Հայոց լեզվի ուսուցման 5-օրյա դասընթացի ամփոփում՝ ՀՀ սփյուռքի նախարարության Համահայկական ծրագրերի վարչության աշխատակիցների և դասընթացների ուսուցիչների մասնակցությամբ:

«Հայերն այսօր»-ի փոխանցմամբ՝ Համահայկական ծրագրերի վարչության պետ Գագիկ Գյանջումյանը ողջունեց ծրագրի մասնակից ուսուցիչներին՝ 8 փուլերին անցկացրած դասերը կազմակերպված և արդյունավետ անցկացնելու համար: Գիտակրթական ծրագրերի…

Ոսկեղենիկ մայրենին հնչեց հայերենով երբևէ չխոսող երեխաների շուրթերից. «Արի տուն-2017»

Հուլիսի 19, 2017
Սփյուռքի լրատու

Հայ ժողովուրդն աշխարհում մշակութային մի հուշարձան  է:
Նրա ապահով պահպանումը պարտքն է ոչ միայն մեր ՝  հայերիս, այլև քաղաքակիրթ մարդկության: 

Վազգեն  Ա

Հուլիսի 10-ին տեղի ունեցավ Սփյուռքի նախարարության հայրենաճանաչության «Արի տուն-2017» ծրագրի 4-րդ փուլի բացման հանդիսավոր արարողությունը, որին մասնակցեց 156 պատանի և աղջիկ՝ աշխարհի 14 երկրից (Ռուսաստան, Ուկրաինա, Բելառուս,…

Հայոց լեզվի, գրականության և հայագիտության համահայկական 4-րդ օլիմպիադան Կրասնոդարի երկրամասում

Մայիսի 19, 2017
Սփյուռքի լրատու

2012 թվականից ՌԴ Կրասնոդարի երկրամասում ՀՀ Սփյուռքի նախարարության հետ համատեղ կազմակերպվում է Հայոց լեզվի, գրականության և հայագիտության օլիմպիադաներ, ընթերցանության և երգի մրցույթներ:

Մայիսի 13-ին Կրասնոդար քաղաքում անցկացած  4-րդ համահայկական օլիմպիադայի մասին ուսուցչուհի Արև Բալայանի նյութը տեղադրված է ռուսերեն էջում՝ http://armedu.am/index.php/ru/news/view/1128

 

«Էթնոս» մանկապատանեկան կենտրոնը կազմակերպել էր «Հայկական մշակույթի գանձերը» խորագրով մրցույթ

Մայիսի 17, 2017
Սփյուռքի լրատու

Տյումենի  Մ. Մաշտոցի անվան  հայկական մշակույթի կենտրոնը  ստեղծագործական զարգացման և հումանիտար կրթության «Էթնոս» մանկապատանեկան կենտրոնի հետ համատեղ մայիսի 14- ին կազմակերպել էր  «Հայկական մշակույթի գանձերը » խորագրով ամենամյա քաղաքային  մրցույթը, նվիրված  հայազգի   մեծանուն ծովանկարիչ  Հովհաննես Այվազովսկու  200-ամյա հոբելյանին:  Միջոցառմանը ներկա էին «Էթնոս» մանկապատանեկան կենտրոնի տնօրեն Ալեքսանդր Գրադուսովը, «Հայկական մշակույթի կենտրոն» նախագծի հեղինակ…

Մեսրոպեանը յանձնեց 2016-2017 տարեշրջանի 56 աւարտականներու հունձքը

Մայիսի 17, 2017
Սփյուռքի լրատու

Ուրբաթ, 12 Մայիս 2017-ին, Հայ կաթողիկէ Մեսրոպեան բարձրագոյն եւ արուեստից վարժարանները յանձնեցին 2016-2017 տարեշրջանի աւարտականներու հունձքը շքեղ արարողութեամբ մը, որուն ներկայ եղան հայ եկեցեղւոյ հոգեւորականներ, Հայաստանի Հանրապետութեան դեսպանը, միութիւններու ներկայացուցիչներ, ծնողներ եւ հազարէ աւելի բարեկամներ: Մեսրոպեանի շրջափակին մէջ, Սուրբ Մեսրոպի յուշակոթողին առջեւ կայացած հանդէսին նախագահեց Պէյրութի հայ կաթողիկէ պատրիարքական թեմի…

Ցեղասպանութեան 102-ամեակի նշումը Մեսրոպեանի մէջ

Մայիսի 11, 2017
Սփյուռքի լրատու

28 Ապրիլ 2017-ին, Հայ կաթողիկէ Մեսրոպեան բարձրագոյն վարժարանին մէջ Հայոց ցեղասպանութեան 102-րդ ամեակին նուիրուած հանդիսութիւնները կայացան նահատակներու յիշատակը արժանաւորապէս նշելու եւ աշակերտներուն մէջ պահանջատիրութեան ոգին վերարծարծելու ոգեշունչ մթնոլորտի մը մէջ:

Մեսրոպեանի շրջափակին մէջ նախ կայացաւ արդէն աւանդական դարձած ընդհանուր հաւաքը, ուր վարժարանի աշակերտները ներկայացան Հայաստանի, Արցախի եւ Կիլիկեան թագաւորութեան դրօշներով:…

Հայաստանին նվիրված մեկամսյակ Տալլինի մանկապարտեզում

Մայիսի 5, 2017
Սփյուռքի լրատու

Տալլինի էստոնական «Ռաաննիկու» մանկապարտեզում մարտ ամիսը նվիրված էր Հայաստանին, հայկական մշակույթի և ավանդությունների հետ ծանոթացմանը: Մարտի 22-ին մանկապարտեզում կայացավ փոքրիկ միջոցառում, որին մասնակցեց Էստոնիայի Տալլին քաղաքի «Մաշտոց» հայկական կիրակնօրյա դպրոցի երեխաները:

Ինչպես «Հայերն այսօր»-ին հայտնում է «Մաշտոց» կիրակնօրյա դպրոցի տնօրեն Ջաննա Շահբազյանը, մանկապարտեզի սաները  (3-7 տարեկան) ու աշխատակազմը մեծ լրջությամբ ու պատասխանատվությամբ…

Ցեղասպանության տարելիցի միջոցառումները Մոսկվայի «Վերածնունդ» հայկական կիրակնօրյա դպրոցում

Ապրիլի 26, 2017
Սփյուռքի լրատու

Մոսկվայի «Վերածնունդ» հայկական կիրակնօրյա  դպրոցում կազմակերպված՝ Ցեղասպանության 102-րդ տարելիցի միջոցառումների շարքի մասին՝ ռուսերեն բաժնում

  • Python 3

    Այս դասընթացի հիմնական նպատակն է հասանելի դարձնել Python 3 ծրագրավորման լեզուն: Python-ն աշխատում է գրեթե բոլոր հայտնի հարթակների վրա:Python-ը ստաբիլ և բավականին տարածված լեզու է։ Այն օգտագործվում է բազմաթիվ նախագծերում։ Դրանցից մի մասում այն օգտագործվում է որպես հիմնական ծրագրավորման լեզու, մյուսներում՝ ծրագրերում ընդլայնումների ստեղծման համար։ Python լեզվով են ստեղծվել բազմաթիվ մեծ ու փոքր նախագծեր։ Այն նաև օգտագործվում է ապագայում ստեղծվելիք ծրագրերի համար նախատիպեր ստեղծելու համար։

  • Наречие 10 класс

  • Հայկական դրամի պատմությունը

    Հայաստանը բազմադարյան պատմութուն ու մշակույթ ունեցող երկիր է։Հայերը, լինելով աշխարհի հնագույն ժողովուրդներից մեկը,կերտել,արարել ու ստեղծագործել են։Այսօր մենք հպարտությամբ կարող ենք աշխարհին ի ցույց դնել մեր պատմական ժառանգությունը,որի անբաժանելի մասն են կազմում հայկական մետաղադրամները։Պատմական Հայաստանի տարածքում  մետաղադրամներ ի հայտ են եկել դեռևս հնագույն ժամանակներում։

  • Հեքիաթներ

    Հեքիաթի ընդհանուր նկարագիրը Հեքիաթ, բանահյուսական ժանր, գերազանցապես արձակ, բանավոր պատմվածք՝ կախարդական, արկածային, կենցաղային բովանդակությամբ, հյուսված գեղարվեստական հնարանքի յուրատեսակ միջոցներով։ Հեքիաթը բանահյուսության ժանրերից է, որտեղ հերոսները և դեպքերը պատկերված են չափազանցված կամ այլաբանորեն, հաճախ էլ՝ հրաշապատում ձևերով:                  Հեքիաթները հիմնականում արձակ են ստեղծվել: Պատահում են նաև չափածո հեքիաթներ:                       Հեքիաթների մեծ մասին բնորոշ է նույն սկիզբը, ինչպես՝ «Լինում է, չի լինում», «Կար չկար», «Ժուկով ժամանակով», «Ժամանակով», «Չգիտեմ ո՛ր երկրում, ո՛ր թագավորության մեջ»:                     Վերջաբանի համար էլ հատուկ արտահայտություններ կան, ինչպես՝ «Երկնքից երեք խնձոր ընկավ», «Նրանք հասան իրենց մուրազին, դուք էլ հասնեք ձեր մուրազին»: Հեքիաթների հեղինակը ժողովուրդն է: Նա է ստեղծել դրանք, ինչպես առասպելնելները, էպոսը, առածները: Դա եղել է շատ հին ժամանակներում: Ավելի ուշ առանձին հեղինակներ մշակում են ժողովրդական հեքիաթները: Նրանք նաև ինքնուրույն հեքիաթներ են գրում: Այդ տեսակի հեքիաթները կոչվում են հեղինակային: Հեքիաթները բաժանվում են երեք մեծ խմբի՝ հրաշապատում կամ կախարդական, կենդանական և իրապատում: Շատ հեքիաթներում էլ ծաղրվում են ժողովրդին կեղեքողները, մարդկային զանազան արարատները: Հեքիաթների հեղինակը ժողովուրդն է: Նա ստեղծել է դրանք, ինչպես առասպելները, էպոսը, առածները: Դա եղել է շատ հին ժամանակներում:

  • Ճանապարհ , ժամանակ ,արագություն

    Նախատեսված է 4 դասարանի աշակերտների համար:

  • Դասավանդման և ուսուցման գործընթացի կազմակերպում ուսուցման դասական և ինտերակտիվ մեթոդների համադրմամբ

    ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ԱՎԱՆԴԱԿԱՆ և ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ ՄԵԹՈԴՆԵՐ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ԱՎԱՆԴԱԿԱՆ և ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ ՄԵԹՈԴՆԵՐ¦ ( 6 ժամ, 2-ը` դասախոսություն, 2-ը Վեբ-կոնվերանս ր և 2-ը` առաջադրանք) 1.    /2ժամ դասախոսություն /Դասավանդման և ուսուցման գործընթացները:  Ուսուցչի դերը սովորողների համար մտածելու հնարավորություններ ստեղծելու, կազմակերպելու և առաջնորդելու նրա փորձառության ձեռք բերումը: Ուսուցման և դասավանդման կառուցվածքը-համակարգը` մեթոդներ, որոնք օգնում են աշակերտին վերլուծելու, խմբավորելու և կշռադատելու հմտություններ ու կարողություններ ձևավորելու գործընթացում: Ուսուցման ավանդական մեթոդներ: 2.    /Վեբ-կոնվերանս 2ժամ/ Ուսուցման մեթոդների դասակարգումը: Ուսուցման ավանդական և ինտերակտիվ / ուսուցման ժամանակակից /մեթոդներ: Ուսւոմնաճանաչողական գործունեության կազմակերպման և իրագործման մեթոդներ, ուսումնաճանաչողական գործունեության խթանման և մոտիվացիայի մեթոդներ, ուսւոմնաճանաչողական գործունեության արդյունավետության նկատմամբ վերահսկողության և ինքնավերահսկողության մեթոդներ, ինքնուրույն աշխատանքի մեթոդներ:  Ուսուցման ժամանակակից մեթոդներ: 3.    /2ժամ առաջադրանք/ Խիկ համակարգ, խթանման փուլի նպատակները և այդ փուլում կիրառվող մեթոդներ,իմաստի ընկալման փուլի նպատակները և այդ փուլում կիրառվող մեթոդներ, կշռադատման փուլի նպատակներ և այդ փուլում կիրառվող մեթոդներ:

  • ֆիզիկա 11 դասարան

    Դասընթացը նախատեսված է ընդհանուր  և բնագիտամաթեմատիկական հոսքերում մագնիսական երևույթների ուսումնասիրության համար:

  • ԱՇԽԱՐՀԻ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ ԲԱԺԱՆՈՒՄԸ

    Հասարակական կյանքի  ոլորտներից  առավել  բարդությամբ  ու  ներքին  բազմազանությամբ  աչքի  է  ընկնում  քաղաքական  ոլորտը: 

  • էլեկտրոնային աղյուսակ

    Excel  2007 էլեկտրոնային աղյուսակի միջավայր մտնելու համար պետք է հաջորդաբար կատարել հետևյալ քայլերը.Start−>All  Programs−>MS  Office−>Microsoft  Office  Excel  2007 Excel  2007  էլեկտրոնային աղյուսակի հիմնական աշխատանքային պատուհանն ունի նկ. 1.1-ում պատկերված տեսքը։Էլեկտրոնային աղյուսակի աշխատանքային թերթը բաղկացած է լատինական այբուբենի տառերով նշված սյուներից և բնական թվերով համարակալված տողերից։ Յուրաքանչյուր բջիջ ունի իր հասցեն, որը կազմվում է այն սյան անունով ու տողի համարով, որոնց հատման տեղում գտնվում է տվյալ բջիջը, օրինակ՝ B4։ Անհրաժեշտության դեպքում միևնույն տողի կամ սյան վրա գտնվող հարևան բջիջներով կազմում են բջիջների բլոկ, որի հասցեն կարելի է գրել անվան դաշտում՝ նշելով բլոկը կազմող վերին ձախ և ստորին աջ բջիջների հասցեները՝ դրանք իրարից բաժանելով երկու կետով, օրինակ՝ B2:C4Excel էլեկտրոնային աղյուսակում բջիջը կարող է պարունակել թիվ, բանաձև կամ տեքստ։ Թվային տիպի տվյալներ են՝ թվային հաստատունները, ամսաթիվն ու ժամանակը։ Բանաձևը գործողությունների կատարման կարգը սահմանող հրահանգ է, որը կարող է բջիջների հասցեներ, թվեր, գործողությունների նշաններ և ֆունկցիաների անվանումներ պարունակել։ Այն տվյալները, որոնք սպասարկվող ծրագրի կողմից որպես թվային տվյալներ չեն ճանաչվում, ընդունվում են որպես տեքստային տվյալներ։ Բջիջ ներմուծված տեքստի երկարությունը կարող է լինել մինչև 255 պայմանանշան։   Նկ. 1.1. Microsoft  Excel Էլեկտրոնային աղյուսակի պատուհանը   Բջիջ տվյալներ ներմուծելու համար անհրաժեշտ է.* ընտրել բջիջը* ներմուծել տվյալները* ներմուծումն ավարտել կամ Enter ստեղնով կամ բանաձևերի դաշտի  կոճակով, կամ՝ անցնելով այլ բջիջի։Բանաձև ներմուծելիս այն պետք է սկսել հավասարության =  պայմանանշանով։Բջիջից տվյալները ջնջելու համար անհրաժեշտ է մկնիկի ցուցիչով ընտրել տվյալ բջիջն ու սեղմել Delete ստեղնը։Բջիջում եղած տվյալները փոփոխելու համար անհրաժեշտ է մկնիկի ցուցիչը տեղադրել տվյալ բջիջի վրա, մկնիկի ձախ սեղմակի կրկնակի սեղմում կատարել ու խմբագրել եղած ինֆորմացիան։ Բջիջի պարունակությունը կարելի է խմբագրել նաև բանաձևերի դաշտի միջոցով։ Excel էլեկտրոնային  աղյուսակում  արված  վերջին գործողությունը կարելի  է չեղյալ դարձնել (անտեսել) արագ հասանելիության վահանակի  (Սոdօ), իսկ չեղյալ դարձված վերջին գործողությունը վերականգնել՝  (Redo) կոճակով։ Excel–ում կիրառվում են թվաբանական հետևյալ գործողությունները.  գումարում՝ +  հանում՝-  բազմապատկում` *  բաժանում՝/  տոկոս՝ %  աստիճանի բարձրացում՝ ^Հաշվումներ իրականացնելիս կիրառվում է գործողությունների կատարման առաջնահերթության մաթեմատիկայում ընդունված ձեզ հայտնի կարգը։ Ինչպես մաթեմատիկայում, այստեղ ևս փակագծերի կիրառումը կարող է փոխել գործողությունների կատարման հաջորդականությունը։Excel էլեկտրոնային   աղյուսակի   ստանդարտ   ֆունկցիաների   հավաքածուից գումարի հաշվման համար նախատեսված է SUM ֆունկցիան։ Այն բջիջների բլոկի վրա կիրառելու համար անհրաժեշտ է.* ընտրել այն  բջիջը,  որտեղ պետք է պահպանվի հաշվարկվելիք գումարի արժեքը,* Home ներդիրի Editing կամ Formulas ներդիրի Function  Library խմբից  ընտրել գումարի   հաշվման համար նախատեսված  գործիքը,* մկնիկի ձախ սեղմակով նշել այն բջիջները, որոնց պարունակությունների գումարն անհրաժեշտ է հաշվել,* սեղմել Enter  ստեղնը կամ բանաձևերի դաշտի  կոճակը։

  • Թվային արգումենտի եռանկյունաչափական ֆունկցիաներ

    Ողջյո՛ւնՀարգելի մասնակիցներ <<Թվային արգումենտի եռանկյունաչափական ֆունկցիաներ>> թեման նախատեսված է 10-րդ դասարանի աշակերտների համար: Թեման իր մեջ ներառում է y=sinx, y=cosx, y=tgx, y=ctgx ֆունկցիաների հատկություններն ու գրաֆիկը:  Ուսուցման նպատակը գիտելիքների և հմտությունների ձևավորումն է:Դասընթաց ստեղծող և դասընթացավար Ֆլորա Կարապետյան