ՀՀ կրթության և գիտության նախարարին կից հասարակական խորհուրդը գումարել է իր հերթական նիստը, որը վարել է խորհրդի նախագահ, նախարար Արայիկ Հարությունյանը: Նախարարը նախ շնորհավորել է խորհրդի նոր անդամներին, որոնք ընդգրկվել էին աշխատակարգով սահմանված ժամկետներում իրականացված ռոտացիայի արդյունքում: «Վերջին շրջանում կրթության ոլորտի նկատմամբ հետաքրքրությունը մեծացել է, և բոլոր այն կազմակերպությունները, որոնք…
Հուլիսի 16-ին Սփյուռքի նախարար Մխիթար Հայրապետյանն ընդունեց Թուրքիայի Ստամբուլ քաղաքում գործող Հրանտ Դինքի անվան հայկական վարժարանի տնօրեն Հերիքնազ Ավագյանին և դպրոցի մի քանի ուսուցիչների:
Տնօրենը մանրամասն ներկայացրեց դպրոցի գործունեությունը և նշեց, որ աշխատակիցների նվիրվածությունն այնքան մեծ է, որ տարեցտարի աշակերտների թիվը շատանում է. արդեն ունեն 145-150 աշակերտ: Վարժարանը Սփյուռքի նախարարությունից…
Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանի գլխավորած պատվիրակության կազմում օրերս Բրյուսելում գտնվող ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանն այցելել է Բրյուսելի «Հայ տուն» կենտրոն:
Նախարարի այցի ընթացքում «Հայ տանը» երեք տարբեր տարիքային խմբերի երեխաների սովորեցնում էին մայրենին՝ գրել ու կարդալ: Կենտրոնի ղեկավար Կարեն Թադևոսյանը նախարարի այցի ընթացքում Tert.am-ի հետ զրույցում ասաց, որ…
Աղվերանում մեկնարկել է Համահայկական բնագիտական 4-րդ օլիմպիադան, որին մասնակցում է Հայաստանի Հանրապետության, Արցախի Հանրապետության և Սփյուռքի 5 երկրի (Իրան, Վրաստան, Քուվեյթ, Ֆրանսիա, Ռուսաստան) 14 տարեկանից բարձր թվով 50 դպրոցական: Նրանք մրցում են մաթեմատիկայի և ֆիզիկայի իմացության բնագավառներում:
Օլիմպիադայի կանոնակարգով նախատեսված է դպրոցականների մասնակցություն առնվազն մեկ առարկայական մրցույթի: Աշխատանքային լեզուն…
Մեկնարկել են 2018 թվականի միջազգային օլիմպիադաները. հուլիսի 7-13-ը Ռումինիայի Քլուջ-Նաբոկա քաղաքում տեղի ունեցած «Մաթեմատիկա» առարկայի օլիմպիադան հայ դպրոցականների հաղթարշավի սկիզբն է դրել:
Հայաստանի դպրոցականների թիմի բոլոր վեց մասնակիցներն արժանացել են մեդալների՝ երկու արծաթե և չորս բրոնզե:
Մարտիրոսյան Վահան-Ա․Շահինյանի անվան ֆիզմաթ հատուկ դպրոց (12-րդ դասարան) -արծաթե մեդալ
Կարալյան Ալեքսանդր -…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում այսօր հյուրընկալել էինք աշխարհահռչակ գիտնական Յուրի Օգանեսյանին: 2016 թվականին Մենդելեևի աղյուսակի 115-րդ ու 118-րդ տարրերը ստացել են «մոսկովիում» (Mc) ու «օգանեսոն» (Og) անունները՝ ի պատիվ Յուրի Օգանեսյանի:
Գիտնականը ԿԳՆ աշխատակիցներին պատմել է իր կյանքի պատմությունը, մասնագիտական ընտրությունը, վերոնշյալ տարրերի ստեղծման պատմությունը:
Հանդիպման մասնակիցները պրոֆեսորին մի…
Թարգմանության գործընթացը հաճախ կարող է լինել մի քիչ հոգնեցուցիչ` երբեմն ընդգրկելով բազմաթիվ թեմաներ, որոնք պահանջում են լայնածավալ հետազոտություններ և բովանդակային գիտելիքներ: Բարեբախտաբար, թվային հեղափոխությունը խթանեց այնպիսի գործիքների, ծրագրերի և ռեսուրսների ստեղծման գործընթացը, որոնք օգնում են հեշտացնել թարգմանության ծանրությունը և բարձրացնել արդյունավետությունը, հետևողականությունն ու որակը: Ստորև այդպիսի գործիքների ցանկն է, որը թարգմանիչներն առաջարկվում…
Սովորողների համար ստեղծված պաշարներից առավել հետաքրքրություն են վայելում «Կարդալ-գրել-մտածելը» (ReadWriteThink) ինտերակտիվները: Դրանք ներկայացնում են ուսուցողական նյութերի լայն շրջանակ, որոնք ուսուցիչներին հնարավորություն են ընձեռում կիրառել լավագույն տեխնոլոգիաները և կատարելագործել ուսուցման գործընթացը: Մինչ այժմ դիտարկված ReadwriteThink գործիքներին կարելի է ծանոթանալ ReadWriteThink Tools բաժնում:
Այս նյութի մեջ ներկայացվում են ReadwRiteThink- ի հինգ ամենատարածված ինտերակտիվները՝ Story…
Տնտեսական համագործակցության և զարգացման կազմակերպությունը և ՀՀ կենտրոնական բանկն այսօր կազմակերպել էին համաժողով՝ նվիրված ֆինանսական կրթության ներդրմանը դպրոցում և երիտասարդության շրջանում: Համաժողովին ներկա է գտնվել ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Լուսինե Առաքելյանը:
Միջոցառման բանախոսներն անդրադարձել են աշակերտների և երիտասարդության շրջանում ֆինանսական կրթության կարևորության հարցերին, մասնավորապես ՏՀԶԳ-ի հետազոտության համաձայն՝ աշակերտները…
Հունիսի 25-ից հուլիսի 6-ն ամփոփվեց ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի, ինչպես նաև ՀՀ Շիրակի մարզի համայնքներում գործող կենտրոնի խմբակների 2017-2018 ուսումնական տարվա կատարած աշխատանքների արդյունքները:
Կենտրոնի բոլոր մասնագիտական խմբերը ներկայացան հաշվետու ստուգատեսով: Անցկացված ցուցահանդեսների, գեղարվեստական, ցուցադրական ելույթների և հարցաշարերի միջոցով ստուգվեց և գնահատվեց սաների ստացած գիտելիքները, գործնական կարողությունները և ձեռքբերումները,…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Արդյո՞ք խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ