ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի պաշտոնակատար Արայիկ Հարությունյանը և մշակույթի նախարարի պաշտոնակատար Լիլիթ Մակունցն այցելել են Երևանի «Վարդանանց ասպետներ» թիվ 106 հիմնական դպրոց, որտեղ նկարիչ Պետո Պողոսյանը «Քո արվեստը դպրոցում» նախագծի շրջանակում անցկացրել է կերպարվեստի առաջին դասը: 8-րդ դասարանի աշակերտների համար նախատեսված կերպարվեստի դասի ընթացքում նկարիչը ներկայացրել է ժամանակակից վարպետների՝ ջրաներկով արված նկարներ, պատմել ջրաներկով աշխատելու հմտությունների մասին, իսկ վերջում աշակերտների հետ համատեղ կտավ ստեղծել:
Այսպիսով՝ տրվել է «Քո արվեստը դպրոցում» կրթամշակութային նախագծի մեկնարկը, որը երկու նախարարությունների հերթական համատեղ նախաձեռնությունն է և նպատակ ունի դպրոցներում խթանել արվեստի քարոզչությունը:
«Սիրելի՛ աշակերտներ, մենք ցանկացել ենք, որ նկարիչը, երաժիշտը, գրողը կամ գրականության մասնագետը այցելի դպրոց՝ ջութակով, թավջութակով, կտավով, ջրաներկով, գրքով, և ձեզ ներկայացնի իր ստեղծագործական առօրյան, պատմի իր արվեստի մասին: Դպրոցը պետք է վերագտնի իրական արժեքները, և դրա համար անհրաժեշտ է, որ բարձր արվեստն ամեն օր մտնի դպրոց»,-դիմելով դպրոցականներին՝ ասել է ԿԳ նախարարի պաշտոնակատար Արայիկ Հարությունյանը:
Նա նաև հետաքրքրվել է, թե արդյոք աշակերտներն օգտվել են թատրոն, համերգասրահ և թանգարան այցելելու աբոնեմենտային ծրագրից: Նախարարին աշակերտները տեղեկացրել են, որ այժմ թանգարանի ընտրության հարցն են քննարկում, որպեսզի առաջիկայում այցելեն որևէ հաստատություն:
Մշակույթի նախարարի պաշտոնակատար Լիլիթ Մակունցն իր խոսքում նշել է, որ դպրոցներ այցելության համար ընտրվել են հիմնականում երիտասարդ արվեստագետներ, ովքեր նորովի են ներկայացնում արվեստի կարևորությունն ու գրավչությունը. «Դուք կտեսնեք և կզգաք, թե ինչքան հետաքրքիր են արվեստն ու մշակույթը: Համոզված ենք, որ այս շփումները լայնացնելու են ձեր մտահորիզոնը, կկարողանաք ինքներդ ձեր մեջ բացահայտել ձեր արվեստը: Մենք չենք կարծում, որ արվեստի հետ ձեր շփումն ավարտվելու է այս նախագծի դասերով: Միգուցե հետագայում մենք հանդիպենք ձեր գիրքը հրատարակելիս, ձեր ցուցահանդեսը դիտելիս կամ համերգային կատարումն ունկնդրելիս»,- նշել է Լ. Մակունցը և հույս հայտնել, որ իրենք ընկերանալու են արվեստի և արվեստագետի հետ:
Արվեստի դասից հետո լրագրողների հետ զրույցում ԿԳ նախարարի պաշտոնակատար Արայիկ Հարությունյանը տեղեկացրել է, որ «Քո արվեստը դպրոցում» նախագծի շրջանակում ընտրվել են գրականության, կերպարվեստի և երաժշտության ոլորտների շուրջ 50 արվեստագետներ, որոնցից յուրաքանչյուրը պետք է այցելի Երևանի և մարզերի 30 դպրոց: Արայիկ Հարությունյանը նաև հավելել է, որ զուգահեռաբար մշակույթի նախարարության հետ համատեղ այժմ ընթանում է Դաս Ա նախագիծը՝ ավագ դպրոցի աշակերտների համար, որի շրջանակում դպրոցականներն այցելում են սիմֆոնիկ երաժշտության համերգների: Զուգահեռաբար վարչապետի պաշտոնակատար Նիկոլ Փաշինյանի առաջարկով՝ քննարկվում է հեռավոր գյուղերի դպրոցներում որոշակի ժամանակով թանգարանային նկարների ցուցադրություն կազմակերպելու հարցը:
Նշենք, որ թիվ 106 դպրոց կատարած այցի ընթացքում Արայիկ Հարությունյանը ծանոթացել է դպրոցի խնդիրներին, դրանք քննարկել դպրոցի տնօրեն Մարինե Վարդանյանի և մանկավարժների հետ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան