ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանի հրամանով ստեղծվել է աշխատանքային խումբ, որը կմշակի նախարարին կից աշակերտական խորհրդի ձևավորման կարգը:
Նախարարությունում աշակերտական խորհուրդ ունենալու հարցը բարձրացրել էին դպրոցականները ԿԳՄՍ նախարարի հետ հանդիպման ժամանակ:
Խորհրդի ստեղծման նպատակն է ապահովել հանրակրթության ոլորտում ընթացող բարեփոխումներում աշակերտների մասնակցային ներգրավումը և դպրոցականների…
Նոյեմբերի 12-ին Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի 8ա դասարանը ՆԶՊ-ի ուսուցիչ Օ.Ղարիբյանի, ՄԿԱ գծով տնօրենի տեղակալ Ս.Բաղդասարյանի և դասղեկ Ա. Չալաբյանի հետ այցելեցին Վ. Սարգսյանի տուն-թանգարան:
Դաս-էքսկուրսիայի նպատակն էր` ռազմահայրենասիրական դաստիարակության շրջանակներում աշակերտներին ծանոթացնել հայրենիքի սահմանների պաշտպանության և Արցախյան պատերազմում մեծ դերակատարություն ունեցած հերոսների կյանքին ու գործունեությանը: Մինչ թանգարանում շրջելը`…
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցում սույն թվականի նոյեմբերի 5-ին 9ա դասարանում «Հալոգենների քիմիական հատկությունները» թեմայի ուսումնասիրման, ինչպես նաև գործնականում դրանք ցուցադրելու համար իրականացվեց գործնական աշխատանք աշակերտների մասնակցությամբ և Լ. Մուրադյանի գլխավորությամբ: Փորձի ժամանակ ներկայացվեց AL-ի և J2-ի փոխազդեցությունը տաքացման պայմաններում: Մանուշակագույն ծուխը նույնքան վառ ու տպավորված կմնա աշակերտների հիշողության մեջ։
Սուրենավանի միջնակարգ դպրոցում մեծ շուքով նշվեց «Բերքի տոնը»: Բոլոր դասարանների աշակերտները, ուսուցիչներն ու ծնողներն առանձնակի ոգևորությամբ էին պատրաստվել տոնին:Դպրոցի բակը լիքն էր մրգառատ սեղաններով, անուշաբույր թխվածքաբլիթներով ու մանուկների քաղցր աղմուկ-աղաղակով: Յուրաքանչյուր դասարան ջանացել էր հանդես գալ ինքնատիպ համարներով՝ է՛լ երգ, է՛լ պար, խինդ ու ծիծաղ, հայկական դհոլի բարձր ձայն ու…
Տեղի է ունեցել «Նախնական և միջին մասնագիտական կրթության և ուսուցման ռազմավարական նպատակների և համապատասխան ցուցանիշների համաձայնեցումը միջազգային մարդկային զարգացման քաղաքականության գործիքների հետ» փորձնական ծրագրի արդյունքների վերաբերյալ աշխատաժողով, որի նպատակն էր Հայաստանում ՄԿՈՒ արդյունավետ ռազմավարության մշակումը։
Միջոցառման մասնակիցներին ողջունել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արևիկ Անափիոսյանը՝ նշելով, որ ծրագիրը Հայաստանին հնարավորություն է…
Նոյեմբերի 18-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցում պաշտոնապես բացվեց «Արմաթ» ինժեներական լաբորատորիան /Խմբավար Տիգրան Ավանեսյան/, որի տեղադրումն ու կահավորումը սկսվել էր մոտ երկու ամիս առաջ․ դրանց հիմնումը կյանքի է կոչվել «Իմ քայլը հանուն Սյունիքի մարզի» բիզնես համաժողովի ընթացքում «Առաջատար տեխնոլոգիաների ձեռնարկությունների միության» (գործադիր տնօրեն` Կարեն Վարդանյան) եւ «Դավիթ Բեկ» (նախագահ` Գագիկ…
ԿԳՄՍ նախարար Արայիկ Հարությունյանի հրամանով հաստատվել է «Երևանում բարձրագույն կրթության հասանելիության ապահովում մարզաբնակ ուսանողներին» ծրագիրը, համաձայն որի՝ կեցության ծառայությունների վճարների զեղչերից կարող են օգտվել ավելի մեծ թվով խմբեր:
Եթե նախկինում հանրակացարանային պետական փոխհատուցում է տրվել միայն երկկողմանի ծնողազուրկ մարզաբնակ ուսանողներին և օտարերկրացիներին, ապա ներկայում կեցության վճարի 100% զեղչ տրվում է՝
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանի հրամանով հաստատվել է հանրակրթական ուսումնական հաստատության ղեկավարման իրավունք (հավաստագիր) ստանալու համար վերապատրաստումներ իրականացնող կազմակերպությունների ցանկը:
Հրամանի համար հիմք է հանդիսացել կազմակերպությունների ընտրության նպատակով ստեղծված մրցութային հանձնաժողովի եզրակացությունը: Մրցույթին մասնակցելու համար դիմել է 8 կազմակերպություն, որոնցից բոլորն էլ հաղթահարել են մրցութային շեմը:…
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում անցկացվեց սպորտլանդիա` նվիրված աշխարհահռչակ հայազգի շախմատիստ Տիգրան Պետրոսյանի 90-ամյա հոբելյանին: Սպորտլանդիային մասնակցում էին դպրոցի X4 և X5 դասարանների աշակերտները: Նախքան մրցույթն սկսելը կազմակերպիչ Ա.Չիլինգարյանը հակիրճ ներկայացրեց շախմատի աշխարհի չեմպիոնի անցած ճանապարհը:
Լարված պայքարի արդյունքում հաղթող ճանաչվեց X 5 դասարանի թիմը (ուսուցիչ`Մ.Հունանյան):
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում անցկացվեց հետաքրքիր և ուսանելի դաս-վիկտորինա անգլերենից։
Մասնակցում էին XI-3 և XI-4 դասարանների աշակերտները: Թեստային աշխատանքի միջոցով ստուգվեցին աշակերտների քերականական գիտելիքները և բանավոր խոսքի զարգացումը:
Դաս-վիկտորինայի կազմակերպիչներն էին անգլերենի ուսուցչուհիներ Ռ.Ղազանչյանը և Մ.Դանիելյանը:
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Արդյո՞ք խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ